loading...

انجام پروژه برنامه نویسی با متلب MATLAB

الکترونیک 10

مطلب پروژه بازدید : 169 چهارشنبه 18 اسفند 1395 نظرات (0)

این پروژه ،برنامه بازی مار و پله به زبان سی شارپ با دو سورس متفاوت میباشد که معمولا بین دو نفر انجام میشود.صفحه بازی معمولا شامل صد خانه میباشد که طرفین بازی به ترتیب تاس را پرتاب میکنند و هر کس زودتر به خانه آخر برسد برنده است.خانه هایی که در آن پله قرار گرفته با رسیدن به آنها به انتهای پله میرود و با رسیدن به خانه هایی که سر مار در آن ها است به انتهای مار میرود.
مخصوص اعضای ویژه(vip)
Tags: پروژه برنامه نویسی - برنامه بازیazsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
نوشتن برنامه بازی
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


هتل داری
این پروژه، برنامه مدیریت هتل به زبان برنامه نویسی سی شارپ میباشد که در آن از پایگاه داده Sql استفاده شده است.این نرم افزار تمام خواسته های یک متصدی هتل اعم از ثبت اطلاعات مشتری ،رزرو اتاق ،وضعیت اتاق ها ،محاسبه هزینه اقامت در هتل ،جستجوی مشتری و اتاق ها،ثبت کارکنان و خدمه و... را انجام میدهد.قبل از اجرای برنامه فایل پایگاه داده برنامه را Atach کنید.
مخصوص اعضای ویژه(vip)
Tags: پروژه برنامه نویسی - برنامه مدیریت هتل - زبان برنامه نویسی سی شارپ - #C - بانک اطلاعاتی Sql - مدیریت هتل


azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

بازی تصاویر
این پروژه، برنامه مسابقه تصاویر متحرک ، به زبان سی شارپ میباشد.این بازی به عبارتی همان مسابقه رایج تلویزیونی میباشد که شما میتوانید یا با تصاویر پیش فرض یا تصاویر دلخواه خودتان بازی را آغاز کرده و تصاویر با سرعتی که شما در ابتدا تععیین میکنید عبور کرده و باید تعداد تصاویر را به خاطر بسپارید و در انتها تعداد تصاویر از شما پرسیده میشود.
ین پروژه یک آزمون گیر هوشمند به زبان سی شارپ و با پایگاه داده Sql میباشد.این برنامه این امکان را فراهم میکند تا آزمون های مورد نظر در آن ذخیره شوند و سپس افراد مجاز به آزمون از طریق شماره داوطلبی خود آزمون های تعیین شده برای آنها را جواب دهند و سپس نتیجه آزمون خود را مشاهده کنند. امروزه در اکثر مراکز از این شیوه آزمون گیری استفاده میشود و آزمون با هزینه کمتر و زمان کوتاه تر برگزار میشود.
مخصوص اعضای ویژه(vip)
Tags: برنامه آزمون گیر هوشمند - زبان برنامه نویسی #C - سی شارپ - پایگاه دادهSql



taxitel3
این پروژه یک نرم افزار تاکسی تلفنی به زبان سی شارپ و با بانک اطلاعاتی اکسس میباشد که امکانات مورد نیاز یک تاکسی تلفنی را به صورت ساده و سریع پیاده کرده است، که شامل فرم مشترکین، رانندگان، کاربران ،سرویس هامی باشد. رمز و شماره کاربری جهت ورود به برنامه :

Tags: نرم افزار تاکسی تلفنی - نرم افزار آژانس - پروژه برنامه نویسی - زبان #C - سی شارپ - پایگاه داده اکسس - Sql


تاکسی تلفنی
این پروژه حاوی یک نرم افزار تاکسی تلفنی دیگری به زبان سی شارپ و با کمک پایگاه داده Sql میباشد که امکانات یک نرم افزار آژانس را به گونه ای متفاوت از نرم افزار تاکسی تلفنی 1 پیاده کرده است.این نرم افزار حاوی :فرم مشترکین,فرم رانندگان,فرم سرویس ها و فرم مدیریت کاربران میباشد. * جهت ورود به برنامه از نام کاربری و رمز عبور زیر استفاده کنید : نام کاربری : admin رمز عبور : ۱۲۳ .
مخصوص اعضای ویژه(vip)
Tags: نرم افزار تاکسی تلفنی - نرم افزارآژانس - زبان برنامه نویسی #C - سی شارپ - پایگاه داده sql


azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

تاکسی1

این نرم افزار تاکسی تلفنی به زبان برنامه نویسی #C و با پایگاه دادهSql میباشد.این نرم افزار تاکسی تلفنی شامل:ثبت منطقه (مسیر) جدید و اختصاص کد منحصر به فرد به صورت خودکار – جست و جوی مناطق – مشاهده تمام مناطق - ویرایش مناطق – حذف یک یا همه مناطق - ثبت ماشین جدید و اختصاص کد منحصر به فرد به صورت خودکار – جست و جوی ماشین ها – مشاه ده تمام ماشین ها و وضعیت آن ها - ویرایش ماشین ها– حذف یک یا همه ماشین ها - ثبت راننده جدید و اختصاص کد منحصر به فرد به صورت خودکار – اختصاص ماشین های آژانس به رانندگان - چاپ کارت برای راننده – جست و جوی رانندگان – مشاهده تمام رانندگان - ویرایش رانندگان – ح ذف یک یا همه رانندگان - ثبت مشترک جدید و اختصاص کد اشتراک به صورت خودکار – جست و جوی مشترکین – مشاهده تمام مشترکین - ویرایش اطلاعات مشترکین – حذف اشتراک یک یا همه مشترکین - ثبت درخواست سرویس توسط مشترک، مراجعه حضوری و هر مورد دیگری – رزرو سرویس برای آینده – محاسبه مبلغ سرویس به صورت خودکار – نمایش تعداد سرویس در انتظار و تعداد رانندگان حضور یافته در هر زمان – جست و جوی سرویس – مشاهده تمام سرویس ها- لغو سرویس - ثبت حضور برای رانندگان و کنترل حضور آنها – جست و جوی رانندگان حضوریافته – مشاهده تمام رانندگان ح ضوریافته - لغو حضور رانندگان - مدیریت سرویس ها و نوبت دهی به مشتریان و رانندگان و ... .توضیح کاملتر نرم افزار در فایلی همراه برنامه میباشد.

ا توجه به کوپی برداری از روباتهای 24 سنسوره و روباتهای قبل تصمیم گرفتم روبات 32 سنسوره که کاملاً smd طراحی شده است رو برای شما دوستان قرار بدم ولی این بار قصد دارم به صورت تکی به فروش برسونم و میخوام نظر شما دوستان رو در این مورد بدونم.سایتهایی که سورس روباتها رو به صورت تکی به فروش میرسونن قیمت سورس رو در حد 25 تومن در نظر گرفتن در حالی که این قیمت برای این روباتها مناسب نیست و نشون میده که این سایتها به هیچ وجه ارزش و قیمت واقعی این سورسها رو درک نمیکنن.من قیمت منصفانه برای سورس روبات 32 سنسوره به همراه برنامه حرفه ای رو 500 هزار تومن در نظر گرفتم وبرای این که از کوپی فایلها جلوگیری بشه قصد دارم بخش فروش تک محصول رو راه بندازم نظرات خودتون رو ارایه کنید تا در انتشار این روباتها تصمیم بگیریم؟
Tags: روبات 32 سنسوره - روباتهای 24 - روبات 32 سنسوره ی - smd طراحی


روبات 24 سنسوره ی AVR پیشرفته

روبات 24 سنسوره ی AVR پیشرفته
 این روبات از نظر طراحی کاملاً شبیه به روبات 20 سنسوره است و با اضافه کردن 4 سنسور دقت روبات را افزایش داده ایم.البته با افزایش سنسورها روبات سنگینتر شده و دینامیک آن به هم میخورد و سرعت آن کاهش میابد ولی با تغییراتی که در روبات صورت گرفت با تغییرات کوچکی که در چیدمان سنسورها داده شده سنسورها به هم نزدیکتر شده و برد سنسور سطح کمتری را اشغال میکند و علاوه بر این با برش بخشهای اضافی برد سنسور میتوان برد را سبکتر کرد و شکل زیباتری به برد سنسور بدهیم.روباتهای طراحی شده نیازی به چرخ هرزگرد ندارند زیرا تعداد سنسورها زیاد است و هیچ فشاری بر روی سنسورها نیست و روی پیست همانند هرزگرد عمل میکنند هر چند در برخی محیطها که نیاز به چرخ هرزگرد باشد میتوان از دو اسکیت در کتار سنسورها استفاده نمود به هر حال باید توجه داشت به دلیل این که ربات با سرعت بالایی حرکت میکند جرخ در جلوی روبات باعث انحراف از مسیر خواهد شد.
لینک دانلود قابل نمایش فقط برای اعضای طلایی(Gold)
Tags: روبات - روباتیک - ربات - مسیر یاب - روبات مسابقه - روبات حرفه ای - سنسور - avr - پروژه روبات - پروژه - روبات حرفه ای - روبات فوق حرفه ای - hex

روبات 20 سنسوره ی حرفه ای

روبات 20 سنسوره ی حرفه ای
در این روبات با بهره گیری از 20 سنسور امکان خطای روبات در حرکت پر سرعت روی پیست را بسیار کاهش داده ایم و بهره گیری از کریستال 16 مگا هرتز و برنامه بسیار حرفه ای این ربات را به یکی از بهترین روباتها برای مسابقه تبدیل کرده است. در صورتی که قصد دارید با هزینه های بالا دست به ساخت مداری برای روبات مسیر یاب بزنید بهتر است ابتدا کمی دست نگاه دارید !!!!1- هدف شما از ساخت روبات چیست؟ 2-آیا تجربه کافی برای ساخت روباتی با دینامیک مناسب و همچنین مدار حرفه ای را دارید؟
لینک دانلود قابل نمایش فقط برای اعضای طلایی(Gold)
Tags: روبات - روباتیک - ربات - مسیر یاب - روبات مسابقه - روبات حرفه ای - سنسور - avr - پروژه روبات - پروژه


فلزیاب با عمق 2.80 متر

فلزیاب با عمق 2.80 متر
این فلز یاب بدون سورس اصلی برای شما قرار داده شده و برای روباتهای مین یاب مناسب هستش و به بهترین شکل فرکانسهاش تنظیم شده تا بیشترین عمق نفوذ رو داشته باشه.قابلیت تفکیک در این دستگاه وجود دارد و همچنین قابلیت تنظیم برای محیط های مختلف نیز اضافه شده است.علاوه بر این قابلیت کالیبره سازی برای محیطهای دارای نویز و رطوبت را دارا میباشد.
به زودی ورژنهای جدیدتر با سورس اصلی قرار داده خواهد شد.
مخصوص اعضای ویژه (vip)
Tags: فلزیاب با عمق 2.80 متر - کیت آماده فلزیاب ماینر 4 - کیت آماده فلزیاب - فلزیاب
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


بینهایت کلید با یک پین میکرو

بینهایت کلید با یک پین میکرو

این پروژه رو برای یکی از دوستان آماده کردم که به نظرم خیلی جالب اومد و مدتی بود میخواستم در سایت قرار بدم ولی فرصتش پیش نمی اومد.در این پروژه الگوریتم جالبی به کار رفته تا بتونیم چندید کلید رو به میکرو وصل کنیم اونم فقط با یک پین شاید این سوال پیش بیاد که چطوری میشه این کار رو انجام داد؟روش کار به این شکله که یک پین مبدل آنالوگ به دیجیتال میکرو رو به کلیدهایی که با تقسیم مقاومتی به پین وصل هستن راه اندازی میکنیم که هر بار مقدار مبدل رو چک کنه و هر مقدار نشون میده که چه کلیدی فشار داده شده ولی برای تنظیم کردن مقاومتها بدون شک بهترین راه حل ایجاد زیر برنامه ای برای کالیبره سازیه هر چند به طور دستی هم میشه حساب کرد ولی کالیبره سازی باعث میشه بهترین عدد انتخاب بشه و گرما و سرما روی مدار تاثیر نمیزاره.بعد از کالیبره سازی باید مقادیر در میکرو ذخیره بشه که برای این کار باید از EEPROM میکرو استقاده کنیم.
Tags: پروژه راه اندازی کلید - بینهایت کلید با یک پین میکرو - مبدل آنالوگ به دیجیتال - کالیبره سازی - EEPROM - میکرو

اصلاحات جدید در این روبات
در این ورژن از روبات 24 سنسوره اصلاحاتی صورت گرفته که منتاژ و دینامیک مدار را بهتر میکند.
1- دور کردن باکسهای 10 تایی از باکس 40 تای تا به راحتی بتوان آنها را کنار هم منتاژ نمود
2- قرار دادن باکسهای روی برد سنسور در فاصله ای دورتر تا سنسورها به درستی روی زمین بچسبند و خط را بهتر پیدا کنند(توجه کنید که در این ورژن برد شاسی میتواند روی برد سنسور به راحتی پیچ شود ولی در ورژن قبلی زیر برد بود و همین باعث دور شدن سنسورها از خط میشد)
3-افزایش تعداد رگولاتورهایی که داغ میشدند.
4-تغییر در فایل اتوکد شاسی جدید.
5-اضافه کردن رگولاتورهای 7809 برای جلوگیری از داغ شدن 7805 ها.
توجه کنید که در هنگام منتاژ....
1- led پاراگرافها یک سمت مثبت دارند و یک سمت منفی که سمت مثبت سمت پخ دار است.
2-از رگولاتورها و درایورهای با کیفیت استفاده کنید.
3-چرخهای 5 میل قطر ساده و سبک با پهنای دو میل بهترین گزینه هستند.
4-موتور 800 دور 12 تا 14 ولت
5-باتری لیتیوم یون استفاده کیند ولی مواظب اتصال باتری باشید زیرا خطر انفجار دارد.
لینک دانلود قابل نمایش فقط برای اعضای طلایی(Gold)
Tags: روباتیک - روبات - ساخت روبات - روبات24 سنسوره - روبات پرسرعت - روبات avr
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir



روبات 24سنسوره ی AVR یکی از بهترین روباتهایی است که تا کنون طراحی کرده ام البته ربات ARM هم به دلایلی خیلی خوب به حساب می آید.دلیل اول این که هر دو ماژولار هستن و قابلیت تعوض آیسی اصلی را دارند و در صورتی که آیسی اصلی سوخت میتوان آنرا عوض کرد. دوم این که تعداد سنسورها نه آنقدر زیاد است که ربات سنگین شود و نه آنقدر کم است که روبات خط را گم کند.علاوه بر این برد سنسور همه ی روباتها مانند هم طراحی شده و شما میتوانید همه روباتها را با یک برد سنسور راه اندازی کنید.

این پروژه را به صورت کامل با نرم افزار plc_step7 برای پی ال سی های سری 300 پیاده سازی کردم. مانیتورینگ کلیه قسمتهای پروژه با نرم افزار wincc صورت میگیرد.
هدف کنترلی این پروژه:
در فرآیند شکل زیر شیر V1 باز می شود تا زمانیکه سنسور ارتفاع در تانک L1 فعال شود. شیر V2 نیز به مدت 22 ثانیه باز می شود. سپس شیر V3 تا زمانیکه تانک L1 خالی شود، باز شده و مخزن را خالی میکند. گرمکن H1 به مدت50 دقیقه تا زمانیکه پروانه کاملا راکتور را تخلیه نماید و مواد بر روی نوار متحرک تخلیه گردند، به مخلوط کن حرارت می رساند. سنسور دما در طول پروسه دمای مخزن اصلی را اندازه گیری میکند.
لینک دانلود قابل نمایش برای اعضای نقره ای (Silver)
 
Tags: پروژه کامل اتوماسیون صنعتی با plc و wincc - نرم افزار plc_step - پی ال سی های سری 300 - نرم افزار wincc - سنسور دما - انجام پروزه های plc - wincc - آموزش اتوماسیون صنعتی - آموزش PLC - پروژه پایانی - دانلود طراحی اتوماسیون صنعتی با plc - انجام پروژه های صنعتی ، اتوماسیون ،پروژه های PLC
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


پروژه 3مخزن شیر با plc & wincc

پروژه 3مخزن شیر با plc & wincc
این پروژه برای کارخانه شیر طراحی شده است.هدف به کارگیری سیستمی اتوماسیون،دارای قسمتهای کنترل و مانیتورینگ (plc & wincc)میباشد.
شرح پروژه:
سه مخزن شیر داریم،میخواهیم سیستمی برای کنترل سطح شیر درمخزن،فرمان به پمپها،مخلوط کنها و شیرهای برقی طراحی کنیم. روی هر مخزن دو سنسور دیجیتال (s1,s2) برای کنترل سطح مایع در مخزن و فرمان به پمپ،میکسر وشیر برقی قرار میگیرد. شیرهای برقی (ولوهای سلونوئیدی) وظیفه تخیله مایع موجود در مخزن را خواهند داشت. مخلوط کن ها(mixer) با،باز شدن شیر خروجی شروع به کار کرده و مایع موجود در مخزن را مخلوط میکنند. با استفاده از wincc میتوان عملیات مانیتورینگ و کنترل سیستم plc طراحی شده برای پروژه را انجام داد.
نکات مربوط به مانیتورینگ و wincc در این پروژه:
شستیهای استوپ واستارت با کلیک موس فعال (حالت 1) میشود.وقتی فرمان استوپ اعمال شود شیر موجود در مخزن کاملا خالی میشود سپس سیستم متوقف میشود.
سنسور های کنترل سطح s1,s2......s6 با کلیک چپ موس فعال (حالت 1) میشوند.و با کلیک راست موس غیر فعال(حالت 0) میشوند.

مبدل آنالوگ به دیجیتال ADC0804 یک مبدل رایج و ارزان برای تبدیل سیگنال آنالوگ به دیجیتال به صورت 8 بیتی است.در این پروژه با نحوه راه اندازی این مبدیل آشنا میشوید.برای راه اندازی این مبدل یک آیسی 555 برای تولید کلاک استفاده شده است.در واقع سیگنال کلاک بر روی پایه WR در هر گذر عمل تبدیل را آغاز میکند و آیسی ADC0804 پس از هر تبدیل یک کلاک بر روی INTR به معنای پایان تبدیل ایجاد مینماید.این آیسی میتواند در هر ثانیه بین 5000 تا 10000 تبدیل اجام دهد.نرخ تبیدل ADC0804 به دلیل این که از روش تقریب متوالی در فرایند تبیدل استفاده میکند بالاست.
Tags: مبدل آنالوگ به دیجیتال - ADC0804 - نور سنج - مبدل آنالوگ - آیسی 555 - 555 - پروژه - Digital Photometer - Digital light meter

ازدید: 2214

Making Analog to Digital Converter

Making Analog to Digital Converter

شرح مختصر : درساخت این پروژه ۸ مقاومت به صورت سری به هم متصل میگردند که ولتاژ آن ۸  ولت می باشد . سپس ۸ تا مقایسه کننده (IC 741 ) را به صورت شکل ۲-۱۱ به مقاومتها وصل می کنیم که پایه ۳هر مقایسه کننده به مقاومتها وصل شده و پایه ۲  تمامی مقایسه کننده ها به یکدیگر متصل شده و به یک منبع ولتاژ متغیر ۸-۰ وصل می شود و پایه های ۷ آن نیز به یکدیگر متصل شده و به تغذیه ۵+ ولت و پایه های ۴ نیز به یکدیگر متصل و به زمین وصل می کنیم ( ولتاژ ۵- ولت ) و پایه ۶ خروجی مقایسه کننده می باشد که به انکدر وصل می شود چون انکدر که در ساخت ای پروژه استفاده شده است active low  می باشد خروجی ها ابتدا به یک IC Not  رفته سپس به ورودیهای انکدر می رود پایه های op amp در شکل ۲-۱۲ نشان داده شده است. کم ارزشترین بیت انکدر D0  باید به خروجی مقایسه کننده ای که عدد صفر را تولید می کند متصل گردد ورودی هر مقایسه کننده با استفاده از تقسیم ولتاژ محاسبه می گردد ، بطور مثال در شکل ۲-۱۱ ورودی مقایسه کننده ۷ ( شمارش از بالا به پایین ) برابر است با  V 1 و ورودی پایه منفی (۲) برابر ۶ V  است.
Tags: سون سگمنت - مبدل آنالوگ - دیجیتال - IC 741 - op amp - ۷۴۴۷ - ۷۴۰۴


ساعت با گیت 74
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

ساعت با گیت 74
مدار ساعت با استفاده از گیتهای سری 74 که ورودی کلاک ان را باید به وسیله ی یک مدار تولید پالس مناسب راه اندازی کرد یعنی مداری نیز باید برای تولید کلاک طراحی نمود.
Tags: ساعت - سری 74 - گیت منطقی - 7سگمنت - گیت سری 74


این مدار با کمترین تعداد قطعات یک مدار رقص نور در اختیار شما قرار خواهد داد ،آیسی ۴۰۱۷ یک Shift Register است.که پالس دریافت شده در پایه ۱۴ را، به بقیه پایه هایی که LED به آن متصل است،شیفت می دهد.و این کار مکررا تکرار می شود وشما شاهد روشن و خاموش شدن LED ها خواهید بود. با کمی تغییرات و کمی ابتکار از این مدار در موارد دیگر همچون راه اندازی موتور پله ای می توان استفاده نمود. جهت مشاهده لیست کامل قطعات و نقشه بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

میکرو کنترلر AT89C52 از شرکت Atmel یک میکزو کنترلر 8 بیتی از خانواده ی 8051 است که با ساختار CMOS طراحی شده و میتواند تا 24 مگا هرتز سرعت داشته باشد.از جمله امکانات این میکرو میتوان به 32 ورودی و خروجی بودن آن و همچنین 3 عدد تایمر کانتر 8 بیتی و 8 عدد وقفه و همچنین رابط سریال در آن اشاره کرد.برای برنامه نویسی این میکرو میتوان از زبان c و کامپایلر محبوب keil بهره برد البته با bascom نیز میتوان برای این میکرو برنامه نوشت.
در این پروژه با بهره گیری از میکرو AT89C52 یک ساعت همراه با یک دما سنج حرفه ای را طراحی کرده ایم که با پروتیوس به طور کامل شبیه سازی شده است.
مخصوص اعضای ویژه(vip)
Tags: ساعت - 8051 - ساعت باAT89C52 - دما سنج - دما سنج با AT89C52 - ساعت و دماسنج


کنترل رله با کمک میکروکنترل ۸۰۵1

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

کنترل رله با کمک میکروکنترل ۸۰۵۲

کنترل رله با کمک میکروکنترل ۸۰۵۲
این پروژه به کمک میکرو کنترل 8051 شش عدد رله را کنترل میکند و برای اموزش مناسب است.
Tags: کنترل رله با کمک میکروکنترل ۸۰۵۲ - کنترل رله - 8051 - پروژه با 8051 - بسکام 8051



پروژه lcd کاراکتزی با استفاده از کامپایلر ۸۰۵۱

پروژه lcd کاراکتزی با استفاده از کامپایلر ۸۰۵۱
این پروژه صرفاً برای آموزش کار با کامپایلر 8051 طراحی شده است و با بسکام 8051 کامپایل شده است.
Tags: پروژه با 8051 - lcd - کامپایلر 8051 - 8051 - پروژه ساده با 8051


پروژه های 8051

پروژه های 8051
شمارنده با 8051 بر روی LCD با شبیه ساز پروتیوس و کامپایلر بسکام
Tags: شمارنده - بسکام - BASCOME - شمارنده با 8051 - 8051 - LCD

در این پروژه با استفاده از FPGA مدل SPARTAN6 و ماژول WIFI یک وب سرور طراحی کرده ایم که توانایی اجرا بر روی هر نوع دستگاه قابل حمل از قبیل گوشی های اندرویدی را داراست.این پروژه بر اساس میکروبلایز micro blaze طراحی شده و آشنایی با راه اندازی میکروبلایز خود یکی از اهداف خوب این پروژه میتواند باشد.راه اندازی یک میکرو بلایزر در درون یک fpga باعث میگردد که ما از تمامی امکانات یک میکرو بهره مند گردیم و بتوانیم همه ی کارهایی که با یک میکرو انجام میدادیم اکنون با fpga انجام بدهیم و با ابزار قدرتمند eclipse  با هر زبانی برای میکرویی که خودمان طراحی کرده ایم برنامه بنویسیم برای همین ترکیب قدرت سخت افزاری FPGA و نرم افزاری LINUX شما را قادر میسازد که هر سیستمی را راه اندازی و کیفیت عملکرد سیستم خود را با پروسسورهای INTEL و AMD مقایسه کنید.
لینک دانلود قابل نمایش فقط برای اعضای طلایی(Gold)
Tags: ماٰول WIFI - FPGA - سروو موتور - SPARTAN6 - وب سرور

پروژه برد آموزشی FPGA با Spartan-II

پروژه برد آموزشی FPGA با Spartan-II
این برد آموزشی رو سال قبل طراحی کردم و منتظر بودم که توی طرح بعدی بهترش کنم ولی فرصتش پیش نیومد و همینطوری با همون طرح ورژن اولیه قرار دادم این برد با استفاده از Spartan-II  مدل XC2S200-5PQ208C طراحی شده و همراه با یک حافظه ی eepram مدل XC18V04PC44C که برای آزمایشهای مختلف میشه ازش استقاده کرد.همچنین یه مبدل آنالوگ به دیجیتال مدل  ADC0820CCNهم داره که میتونید از از اون برای تبدیل مقادیر آنالوگ به دیجیتال استفاده کنید.
رگولاتورهای استفاده شده در این مدار از نوع LM317MBDT است که در شرایط محیطی نویز دار به خوبی عمل میکنند و برای تولید هر سه نوع ولتاژ 3.3 و 5 و 2.5 استفاده شده است.
لینک دانلود قابل نمایش فقط برای اعضای طلایی(Gold)
Tags: برد آموزشی - fpga - VHDL - PLD - تراشه های منطقی قابل برنامه ریزی - آرایه عمومی منطقی - تراشه های قابل برنامه نویسی منطقی ظرفیت بال

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


چراغ راهنمایی با vhdl

چراغ راهنمایی با vhdl
این پروژه یک بخش به نام clkdiv.vhd وجود دارد که کار این قسمت این است که کلاک لازم را برای وقفه های بین بخش نمایشگر ترافیک ایجاد میکند و در واقعیت به این ماژول نیاز است تا مثلاً برای تولید کلاک یک ثانیه از کلاک 3 کیلو هرتز وقفه ی لازم را تولید کند یا به اصطلاح یک بخش است برای تولید کلاک سنکرون میباشد.در شبیه سازی برای تولید کلاک سرعیتر نیازی به این بخش نیست اما در واقعیت نیاز است این بخش وجود داشته باشد تا از روی کلاک کلی مدار بتوان کلاک یک ثانیه را محاسبه و برای قسمتهای دیگر مدار تولید کرد.
شبیه سازی با استفاده از نرم افزار ise انجام شده و فایل پروژه شامل فایل شبیه سازی و پروژه ise میباشد.البته میتوان از کدهای vhdl در این پروژه برای دیگر نرم افزارهای vhdl شبیه به کوارتیوس و اکتیوhdl ومدلسیم هم استفاده کرد.
Tags: چراغ رهنمایی - چراغ - 7seg - fpga - vhdl - vrilog - سخت افزار

نمایشگر 7سگمنت به زبان vhdl
seven segment یا 7segment در اصطلاح این واژه یعنی هفت بخش ،قطعه ای الکترونیکی است که از 7 ال ای دی تشکیل شده است و در خیلی از وسایل الکترونیکی از جمله مایکرویو و ماشین لباسشویی و... وجود دارد. از مزیت های این وسیله می توان به قابلیت دید از فواصل بسیار دور و قیمت بسیار پایین نسبت به ال سی دی کارکتری اشاره کرد. دو نوع هفت سگمنت داریم نوع اول آند مشترک :که در این نوع آند(مثبت) تمامی دیود ها به هم متصل شده است نوع دوم کاتد مشترک:در این نوع کاتد (منفی) تمامی دیود ها به هم متصل شده است.
در این پروژه که به زبان vhdl نوشته شده است یک عدد دو رقمی با استفاده از سون سگمنت نمایش داده میشود بدون شک میدانید که برای نمایش اعداد روی سون سگمنت وقتی عدد از 9 بیشتر باشد باید عدد را به bcd تبدیل کنیم و با این تکنیک عدد را در رو بخش مختلف نمایش دهیم.در میکرو ها برای جدا کردن دو بخش یک عدد دو رقمی از یه سلسله عملیات تقسیم بر 10 و ذخیره در دو متغیر مختلف استفاده میکردیم.اما در vhdl و پیاده سازی سخت افزاری به هیچ وجه این روش بهینه نیست و راه حل بهتری وجود دارد که آن هم مقایسه عدد با 10 میباشد و در صورتی که عدد از 10 بیشتر بود آنرا با 6 جمع میکنیم و عدد حاصل مقدار bcd خواهد بود.برای مثال میخواهیم عدد 12 را روی سون سگمنت دوتایی نمایش دهیم بدون برای این کار باید روی سون سگمنت اول عدد 2 و روی دومی عدد 1 را نمایش دهیم و حاصل بشود 12 ولی اگر به فرم باینری 12 توجه کنیم خواهیم داشت 1100 که که هیچ شباهتی به 2 و 1 ندارد ولی اگر همین 12 را با 6 جمع کنیم میشود 18 که شکل باینری آن 00010010 است که 4 بیت اول 2 و 4 بیت بعد 1 است و میتوان به راحتی این دو مقدار را به 7 سگمنت ارسال کرد.حال برای اعداد بزرگتر از 20 نیز همین قانون بر قرار است یعنی اگر عدد از 20 بزرگتر بود باید دو بار با 6 جمع کنیم و اگر بزرگتر از 30 بود 3 بار...
مخصوص اعضای ویژه (vip)
Tags: نمایشگر 7سگمنت - 7سگمنت - 7seg - vhdl - vrilog - ise - سخت افزار

ادامه مطلب...
نظرات (6)
تولید pwm با استفاده از FPGA
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


تولید pwm با استفاده از FPGA
این برنامه با زبان vhdl نوشته شده و موج pwm را بر اساس عدد وارد شده تولید و به خروجی ارسال میکند.در این برنامه عدد 15 به معنای pwm کامل و 0 به معنای بدون موج خروجی میباشد.پروژه بر اساس ise طراحی شده است و برنامه ise را میتوانید از سایت دانلود نمایید.
pwm چیست؟
در بسیاری از موارد، ما نیاز به کنترل ولتاژ بر روی پایه‌های خروجی میکروکنترلر را داریم. مثلاً اگر بخواهیم سرعت موتور را کنترل کنیم، باید ولتاژی که بر روی موتور اعمال می‌شود را کنترل کرد. در حقیقت سرعت موتور تقریباً تابع مستقیمی از ولتاژی است که بر روی آن اعمال می‌شود. یعنی اگر ولتاژ کاریِ موتوری (ولتاژ استاندارد برای فعال سازی موتور که بر روی بدنه‌ی آن نوشته می‌شود) 12 ولت باشد، با اعمال ولتاژ 6 ولت روی آن، می‌توانید سرعت چرخش آن(rpm) را حدوداً به نصف کاهش دهید. کنترل سرعت ربات، در همه‌ی سطوح رباتیک اهمیت بسیار زیادی دارد، از ربات‌های مسیریاب ساده گرفته تا ربات‌های فوتبالیست. ما تا کنون یاد گرفته‌ایم که چگونه می‌توان به موتور دستور حرکت یا توقف داد، اما راهی برای کنترل سرعت موتور یاد نگرفته‌ایم.
PWM در میکروکنترلر‌ها و FPGA ها :
در میکرو کنترلرها از قبل امکاناتی به نام تایمر کانتر در میکرو قرار داده شده است که میتوان به راحتی روی یک پایه ی مشخص یک موج pwm داشت این موج دارای مدهای مختلف از پیش تعیین شده است،ولی در fpga ها موضوع کاملاً فرق میکند و شما باید شبیه به تایمر کانتر یک بخش را طراحی کنید که دارای یک کانتر و یک مقایسه کننده و بخشهای دیگر باشد تا بر روی یک پایه یک موج pwm داشته باشید ولی مزایای اصلی fpga نسبت به میکرو کنترلرها علاوه بر سرعت و دقت موج خروجی این است که میتوان یکی و یا تمام پایه ها را بدون کاهش دقت برای pwm طراحی کرد و در کل طراح در طراحی به طور کامل آزادی دارد.
مخصوص اعضای ویژه (vip)
Tags: fpga - تایمر کانتر - pwm - تولید موج - vhdl - vrilog - زبان سخت افزار - شمارنده



برد آموزشی FPGA

برد آموزشی FPGA
این برد آموزشی با استفاده از پروتل طراحی شده و تمام مستندات آن برای ارائه در آزمایشگاه معماری کامپیوتر تهیه شده است و از ان جایی که هم اکنون مدارات FPGA و بردهای آموزشی FPGA بسیار گران قیمت هستند این مدار به دلیل هزینه ی پایین گزینه ی مناسبی برای دانشگاهها و مراکز آموزشی میاشد.
Tags: برد آموزشی - برد آموزشی FPGA - CPLD - ALTERA و XILINX - XC9752 + EPM7032 - LCD2*16 - اف پی جی ای



برد آموزشی FPGA سری xc95288xl

برد آموزشی FPGA سری xc95288xl
این برد آموزشی ساده با استفاده از protel طراحی شده و دارای امکانات زیر است:
Tags: برد آموزشی - fpga - برد آموزشی FPGA سری xc95288xl - برد



راه انداری کیبرد و موس بر روی fpga هم زمان

راه انداری کیبرد و موس بر روی fpga هم زمان
در این پروژه موس به همراه کیبرد بر روی fpga راه اندازی میگردد و شما میتوانید کلمات تایپ شده را روی lcd نمایش دهد و علاوه بر آن حرکت موس را نیز روی led های برد آموزشی به شکل زیر نمایش دهید.
Tags: راه انداری کیبرد - راه انداری کیبرد و موس بر روی fpga هم زمان - fpga - vhdl - lcd - اختصاص پورتها در ISE - اتصال LCD گرافیکی به FPGA - برقراری ارتباط با موس PS2 - پورت PS2 و کیبرد - راه اندازس موس رویled - راه اندازی ps2 - موس - ps2

ید: 4603
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

پروژه با fpga

پروژه با fpga

این برنامه با تلاش زیادی تهیه شده است و علاوه بر راه اندازی کیبرد و نمایش کد مربوطه
Tags: راه اندازی کیبرد - راه اندازی کیبرد و lcd کارکتری با استفاده از

مطلب پروژه بازدید : 190 چهارشنبه 18 اسفند 1395 نظرات (0)
روش داده و دیتا
پروژه آماده شبکه عصبی با اطلاعات تکمیلی و اموزش
train
test
validation
پروژه آماده شبکه عصبی

انجام پروژه های شبکه عصبی

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

 

 

پیش بینی بورس
تشخیص بیماری دیابت
پیش بینی میزان سپرده گذاری در بانک
تشخیص بیماری پارکینسون با استفاده از صدای افراد
شناسایی اعداد (OCR) با شبکه عصبی هوپفیلد
پیاده سازی XOR با 16 ورودی با MLP
شناسایی توابع غیر خطی با neural network predictive control
Classification با شبکه های عصبی LVQ ,SOM
جملات کلیدی:
شبکه عصبی
MLP
LVQ
هوپفیلد
پروژه آماده شبکه عصبی
SOM
OCR
شناسایی توابع غیر خطی
predictive control
neural network


azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
عناوین پروژها ؛ سمینار ارشد و الگوریتم های شبیه سازی شده:
پیاده سازی RAM ، 64 کیلو بایت به زبان VHDL
بهبود واترمارکینگ مقاوم در برابر فشرده سازی و Cropping بر مبنای تبدیل DCT
الگوریم ترکیبی واترمارکینگ تصویر مبتنی بر ویولت والگوریتم ژنتیک
بررسی الگوریتم های رایج واترمارکینگ در تصاویر
پردازش صوت توسط Overlap–add method
ربات تشخیص دهنده رنگ
مطالعه و بررسی الگوریتم کدینگ ویدیو H.264
بررسی تکنیک های نهان نگاری در ویدئو
کاربرد چهارگانه تفاضلی در طراحی تقویت کننده فیدبک جریان
احراز هویت در شبکه های های بیسیم بدنی به کمک داده های نوار قلب در شرایط فعالیت بدنی
بررسی سیستم تشخیص سرطان سینه مبتنی بر تصاویر اولتراسوند
پیاده سازی تشخیص پلاک خودرو در سی شارپ
بررسی شبکه های عصبی مصنوعی و کاربردهای آن
بررسی الگوریتم های استخراج ویژگی از ارقام و حروف دستنویس فارسی
کمی سازی خستگی از روی فشار کف پا با استفاده از پردازش تصویر

سیستم های کنترلر یادگیر

 

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

 

کمی سازی خستگی از روی فشار کف پا با استفاده از پردازش سیگنال
بررسی و مقایسه الگوریتم های شبکه های عصبی ومصنوعی و فازی وکاربردآنها
بررسی و شبیه سازی انواع شبکه های عصبی مصنوعی
بررسی و ارایه الگوریتم های تحلیل نهان نگاری در تصاویر
مروری بر روش های حذف طنین در گفتار
حذف بهینه نویز صنعتی با استفاده از فیلترهای تک‌ کاناله
حداقل سازی هارمونیک ها در اینورترهای چند سطحی چند طبقه ای متصل به سیستم فتوولتائیک
بازشناسی ارقام وحروف دستنویس فارسی در فرم های ثبت نام آزمون سراسری
بررسی انواع سنسور ها در روبات صنعتی و طراحی سنسور لامسه برای دست روبات
طبقه بندی سه کلاسه توسط الگوریتم SVM
رهگیری اهداف در تصاویر ویدویی توسط الگوریتم Mean Shift
ردیابی امضا (PenTipTracking)
پیاده سازی الگوریتم لبه یابی Canny بدون استفاده از Function در متلب
حل تمرینات شبکه عصبی دکتر منهاج
طبقه بندی میوه از طریق پردازش تصاویر و شبکه های عصبی
تشخیص راه رفتن از دویدن از طریق آموزش سیگنال EMG
رمزنگاری دیتای چندرسانه با استفاده از تبدیل فوریه کسینوسی (DCT) و یک الگوریتم رمزنگاری سریع و سبک وزن

حذف نویز از سیگنال های بازگشتی رادار

 

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

 

 

بررسی و مقایسه مدارات منطقی CMOS با CNTFET
طراحی و شبیه‌سازی یک فیلتر میان گذر دو مدی جدید
تشخیص چهره از طریق پردازش تصویر و شبکه عصبی
مسیریابی وفقی در شبکه بر تراشه
شبیه سازی الگوریتم Zero Steganography
سیستم کنترل دسترسی با استفاده از شناسایی امواج رادیویی و بیومتریک پردازش تصویر صورت
بهبود کیفیت سیستم های تبدیل گقتار شخص به شخص
شبیه سازی الگویتم های استخراج ویژگی تصاویر

شبیه سازی بخش بندی تصاویر بر اساس رنگ در متلب

 

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

 

کنترل از راه دور اجسام از طریق تلفن همراه
واترمارکینگ تصویر براساس الگوریتم dct
ترکیب شبکه های عصبی و نظریه آشوب در تقریب توابع چند متغیره
حذف نویز از تصاویر توسط الگوریتم کانتورلت
تشخیص بیماری پوستی توسط پردازش تصویر و الگوریتم SVM
مطالعه و بررسی الگوریتم های استخراج ویژگی ، مستقل از انتقال-چر خش-تغییر مقیاس
شناسایی عیب PCB با استفاده از پردازش تصویر
واترمارکینگ تصویر توسط الگوریتم LSB
شبیه سازی کنترل کننده پیش بین مدل غیرخطی توسط بلوک NARMA-L2 در سیمولینک
پیاده سازی الگوریتم Template Matchingدر متلب
Zero Watermarking
پیش بینی معدل ترم آینده دانشجویان توسط شبکه های عصبی مصنوعی
شبیه سازی الگوریتم های پایه واترمارکینگ تصویر
پیاده سازی الگوریتم کالمن فیلتر در متلب
تخمین کانال توسط شبکه عصبی
بررسی روشهای تشخیص چهره افراد با استفاده از پردازش تصویر

پیش بینی قیمت بیمه توسط الگوریتم نرو-فازی (ANFIS)

 

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

 

بررسی و پیاده سازی آشکار سازی اشیاء در تصاویر بر اسا س ممان آنها و با تکیه بر ممانهای تغییر ناپذیر
تشخیص خواب آلودگی رانندگان با استفاده از پردازش تصاویر
حذف نویز از تصاویر توسط الگوریتم ویولت
پیش بینی قیمت سهام شرکت خودرو سازی سایپا توسط شبکه عصبی
پیاده سازی الگوریتم DWT و IDWT با استفاده از تابع Haar در Visual c++
بررسی و مقایسه الگوریتم های خوشه بندی در داده کاوی
تشخیص اثر انگشت
ربات دنبال کننده خط توسط پردازش تصاویر
تعیین مشتری شدن یا نشدن یک نفر در بانک توسط الگوریتم هوش مصنوعی
پیاده سازی الگوریتم های پردازش تصویر در GUI متلب
کلاسترینک توسط روش K-means
تحلیل پایداری و کنترل PID مقاوم ربات های موازی کابلی با شرط نیروی کششی در کابل ها
شناسایی الگوی اعداد توسط سه روش MLP,RBF,Hopfiled
پیاده سازی الگوریتم فشرده سازی Jpeg در متلب
بررسی روشهای تعیین هویت اشخاص با استفاده از خطوط بند انگشت
پیش بینی آب و هوای مشهد توسط شبکه عصبی
تخمین سرعت ماشینکاری دستگاه وایرکات توسط شبکه عصبی مصنوعی
بازسازی سه بعدی تصاویر مش با استفاده از تصاویر دو بعدی

طراحی مدارات CMOS توسط H-spice و ADS

 

 

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

طراحی محیطی برای ضبط، پخش و استخراج برخی ویژگی‌های سیگنال گفتار در GUI متلب
برنامه نوسی مدیریت هتلداری توسط Visual c
تشخیص اثر انگشت توسط الگوریتم های correlation و energy و homogeneity
پیاده سازی الگوریتم بیان چند دقتی تصویر (هرم لاپلاس + هرم گوسی) در متلب
بررسی و شبیه سازی الگوریتم های پایه پردازش تصویر
پیش بینی آخرین قیمت سهام فولاد مبارکه اصفهان
طبقه بندی سیگنال های EEG حرکت دست راست و چپ توسط الگوریتم KNN
شبیه سازی الگوریتم های شبکه عصبی MLP,RBF,KNN
شبیه سازی الگوریتم های مورفولوژی و FFT
پیاده سازی الگوریتم های کشف گوشه تصویر
(Harris, Hessian, Kitchen and Rosenfeld)
تشخیص ارقام دستنویس فارسی توسط یادگیری عمیق
سیستم تشخیص اتوماتیک پلاک خودرو
تخمین توان خروجی توربین بخار
پیاده سازی الگوریتم شبکه عصبی توسط VHDL در FPGA
پیش بینی تقاضا برای بیمه عمر در ایران با استفاده از شبکه های عصبی
سیستم کنترل هوشمند دسترسی با استفاده از تکنولوژی ار اف ای دی
پیش بینی برخی صفات لاشه توسط شبکه های عصبی
تخمین دمای توربین بخار
پیش بینی روزانه- هفتگی- ماهانه قیمت نفت خام
شناسایی جاده در شرایط محیطی پویا در جاده های ساخت یافته برون شهری
تخمین تعداد تقاضای مگان توسط شبکه های عصبی
پیش بینی حوادث توسط شبکه عصبی
بررسی روش های استخراج ویژگی از ارقام و حروف دستنویس فارسی
تشخیص بیماری دیابت توسط شبکه های عصبی

پیش بینی متوسط میانگین قیمت پتروشیمی

 

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

 

شناسایی اثر انگشت حاصل از تصاویر اسکن شده با استفاده از آنالیز اجزای اصلی و شبکه های عصبی
پیاده سازی الگوریتم های پردازش تصویر با GUI
تشخیص خرابی در بوردهای الکترونیکی
شبیه سازی سری زمانی توسط مدل ARMA
تشخیص جهات جغرافیایی از طریق پردازش گفتار و شبکه عصبی
تخمین ضریب تصحیح میتر پالایشگاه نفت توسط الگوریتم شبکه عصبی
تشخیص بیماری پارکینسون با استفاده از صدای افراد توسط شبکه های عصبی
او سی آر توسط الگوریتم هوپفیلد و MLP

یک روش کانتور فعال برای جداسازی تصویر MRI رباط صلیبی جلو زانو

 

 

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

تشخیص بیماری اختلال دوقطبی بودن از روی سیگنال مغزی وشبکه عصبی

تشخیص بی اختیاری ادراری با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی و الگوریتم


azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

 

مطلب پروژه بازدید : 212 چهارشنبه 18 اسفند 1395 نظرات (0)

انجام پروژه شبکه عصبی با matlab
توسط مدرس دانشگاه
پیش بینی بورس-سهام-دلار
پیش بینی بیماری
تشخیص صدا - اثر انگشت -چهره
تشخیص ارقام دستنویس
ocr

تشخیص حروف دستنویس فارسی


واترمارکینگ تصویر

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
Watermarking images

 

 

پیاده سازی الگوریتم dct
پیاده سازی الگوریتم dwt
پیاده سازی الگوریتم موجک
پیاده سازی الگوریتم wavelet
نهان نگاری در matlab
برنامه نویسی در متلب
پروژه اماده

( واترمارکینگ تصویر )


اختار FPGA و کاربرد VHDL در طراحی خودکار مدارهای دیجیتال
اشنایی با زبان برنامه نویسی VHDL
شبیه سازی در محیطtest bech
تست بلوک ها توسط read و write کردن فایل ورودی txt
برنامه نویسی در محیط ise نرم افزار شرکت Xilinx
پیاده سازی پروژه های کاربردی
اموزش در کمترین زمان و بیشترین بهره وری
اموزش توسط دانشجویان دکتری دانشگاه های تهران
مدت دوره : 30 ساعت
شیوه اموزش : خصوصی

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir



شبیه سازی و آموزش کلیه پروژه های شبکه عصبی و پردازش تصویر
1. مقایسه مدارات منطقی CMOS با مدارات منطقی CNTFET
2. بررسی انواع روشهای واترمارکینگ در تصویر
3. شبیه سازی شبکه های سنسور بی سیم
4. بررسی سیستم تشخیص سرطان سینه مبتنی برتصاویر اولتراسوند
5. مروری برروشهای حذف طنین درگفتار
6. حساسیت IR حرارتی به انسدادهای چهره
7. سیستم کنترل هوشمند دسترسی با استفاده از تکنولوژی ار اف ای دی
8. سیستم های کنترلر یادگیر
9. بررسی شبکه های عصبی مصنوعی


1. پیاده سازی تشخیص گفتار در محیط منابع محدود
2. کاربرد چهارگانه تفاضلی درطراحی تقویت کننده فیدبک جریان
3. حذف بهینه نویزصنعتی بااستفاده ازفیلترهای تک‌کاناله
4. تخمین تعداد تقاضای مگان توسط شبکه های عصبی
5. رمزنگاری دیتای چندرسانه با استفاده از تبدیل فوریه کسینوسی (DCT) و یک الگوریتم رمزنگاری سریع و سبک وزن
6. بازشناسی ارقام وحروف دستنویس فارسی

7. پیش بینی برخی صفات لاشه با استفاده از شبکه عصبی بروی گوسفند

 

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

8. بررسی روشهای استخراج ویژگی ازارقام وحروف دستنویس
9. مسیریابی وفقی درشبکه برتراشهNetwork ON chip
10. تشخیص سرطان سینه بابکارگیری پردازشت صاویرآلتراسوندوشبکه های عصبی
11. تشخیص جهات ازطریق پردازش گفتار
12. تشخیص الگو از طریق الگوریتم invariant moment
13. تشخیص چهره
14. تشخیص خرابی در بوردهای الکترونیکی
15. ردیابی (tracking) در ویدئو توسط الگوریتم شار نوری (optical flow)
16. نهان نگاری متن در تصاویر سونوگرافی
17. تشخیص بین راه رفتن ودویدن
18. تشخیص بیماری دوقطبی
19. تشخیص دیابت توسط شبکه های عصبی
20. Fruit classification
21. Ocr تشخیص ارقام دستنویس فارسی
22. تشخیص چهره
23. پیاده سازی تشخیص گفتار در محیط منابع محدود
24. پیش بینی آخرین قیمت سهام فولادمبارکه اصفهان
25. تخمین توان خروجی توربین بخار
26. تخمین کانال OFDM توسط شبکه های عصبی
27. Face Recognition and RFID
28. OFDM
29. شناسایی بذر توسط پزدازش تصاویر گیاهی
30. تلوزیون دیجیتال
31. حداقل سازی هارمونیک ها در اینورترهای چند سطحی چند طبقه ای متصل به سیستم فتوولتائیک
32. بررسی قابلیت اجرایی معماری نرم افزار
33. پیش بینی تقاضای نقدینگی

34. تحلیل نهان نگاری با استفاده ازالگوریتazsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
م مولفه مستقل

 

 

35. شبیه سازی ده الگوریتم استخراج ویژگی از تصاویر
36. حذف نویز از تصاویرنویزی توسط الگوریتم wavelet
37. حذف نویز از تصاویرنویزی توسط الگوریتم contourlet
38. پیش بینی حوادث
39. سنتز صوت از طریق الگوریتم Overlap-ADD
40. حل مساله فروشنده دوره گرد با الگوریم مورچگان

مطلب پروژه بازدید : 176 چهارشنبه 18 اسفند 1395 نظرات (0)

مقالات و پروژه های شبیه سازی شده ( سمینار-مقاله-پروژه )
FPGA
High Throughput AES Encryption Algorithm Implementation on FPGA, IJCTA, 2011

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
Electronic
Current–Voltage Characteristics of Graphane p-n Junctions, IEEE Transactions, 2010.
MATLAB/Simulink Based Modelling of Solar Photovoltaic Cell, INTERNATIONAL JOURNAL of RENEWABLE ENERGY RESEARCH,2012
Modelling, Simulation And Control Of A Grid Connected Non Conventional Solar Power Generation System Using MATLAB, IJAREEIE,2013
A Low Noise CMOS Low Dropout Regulator with an Area-Efficient Bandgap Reference, IEEE Transactions, 2009.

Image processing
An Active Contour Method for MR Image Segmentation of Anterior Cruciate Ligament (ACL),
Signal and Image Processing (ICSIP), 2014.
A Novel 3-D Color Histogram Equalization Method with Uniform 1-D Gray Scale Histogram, IEEE Transactions, 2011.
Hybrid fractal image coding with quadtree-based progressive structure, Elsevier, 2013.
Hybrid Retinal Image Registration, IEEE Transactions, 2006.
An efficient decision-based and edge-preserving method for salt-and-pepper noise removal, Elsevier, 2011.
An Efficient Edge-Preserving Algorithm for Removal of Salt-and-Pepper Noise, IEEE, 2008.
A Self-Organizing Approach to Background Subtraction for Visual Surveillance Applications, IEEE Transactions, 2008.
An Improved Image Enhancement Algorithm Based on Fuzzy Set, Elsevier, 2012.
Multiway Spectral Clustering with Out-of-Sample Extensions through Weighted Kernel PCA, IEEE Transactions, 2010.
Adaptive wavelet thresholding & joint bilateral filtering for image denoising, IEEE, 2012.
Online finger-knuckle-print verification for personal authentication, Elsevier, 2010.
Noise Reduction by Fuzzy Image Filtering, IEEE Transactions, 2003.
Detail preserving impulsive noise removal, Elsevier, 2004.
An efficient median filter based method for removing random-valued impulse noise, Elsevier, 2010.
A Robust Iris Localization Method Using an Active Contour Model and Hough Transform, IEEE 2010.
Automatic Segmentation of the Spinal Cord and the Dural Sac in Lumbar MR Images Using Gradient Vector Flow Field, Engineering in Medicine and Biology Society (EMBC), IEEE, 2010.
Improved CRT-based DCT domain watermarking technique with robustness against JPEG compression for digital media authentication, Systems, Man, and Cybernetics (SMC), 2011 IEEE
Adaptive watermark mechanism for rightful ownership protection, Elsevier, 2008.
Wavelet Transform Based Watermark For Digital Images, Optical Society of America,1998
Improving the robustness of DCT-based image watermarking against JPEG compression, Elsevier, 2010.

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
Neural Network
Fault Location In EHV Transmission Lines Using Artificial Neural Networks,AMCS,2004
The Role Of Chaotic Resonance In Cerebellar Learning, Elsevier, 2010.
Face Detection in Complicated Backgrounds and Different Illumination Conditions by Using Ycbcr Color Space and Neural Network, Elsevier, 2007.
A New Convex Objective Functions for the Supervised Leaning of Single-Layer Neural Networks, Elsevier, 2010.
An efficient approach for the removal of impulse noise from the corrupted image using neural network based impulse detector, Elsevier, 2010.
Application of Artificial Neural Networks for Temperature Forecasting, JULY 2007.
PSO Trained ANN-Based Differential Protection Scheme for Power Transformers, Elsevier, 2008.
A Very Fast Neural Learning for Classification Using Only New Incoming Datum, IEEE Transactions, 2010.
Reinforced Two-Step-Ahead Weight Adjustment Technique for Online Training of Recurrent Neural Networks, IEEE Transactions, 2012.

Control
Approximation-Based Adaptive Neural Control Design For A Class Of Nonlinear Systems, IEEE Transactions On Cybernetics, 2013
Self-tuning Fuzzy PID Controller Design for Aircraft Pitch Control, IEEE, 2012.
Formulation of transparency in bilateral teleoperation systems: A robust approach, IEEE, 2013.
Controlling A Ball And Wheel System Using Full-State-Feedback Linearization, IEEE Controls Systems Magazine, 2009.

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


Sliding Mode Trained Neural Control for Single and Coupled Inverted Pendulum System, Researches and Applications in Mechanical Engineering Vol. 2 Iss. 4, December 2013

Robust Nonsingular Terminal Sliding-Mode Control For Nonlinear Magnetic Bearing System, IEEE Transactions, 2011.
Robust Multivariable PI Control: Applications to Process Control
Servomechanism Controller Design of Web Handling Systems, IEEE Transactions, 2003.
Passivity Based Adaptive Control of Robotic Manipulators Electrically Controlled, International Journal of Advanced Science and Technology, 2011.
Passivity Based Adaptive Control of Robotic Manipulators Electrically Controlled, International Journal of Advanced Science and Technology, 2011


Communication System
Deterministic Construction of Compressed Sensing Matrices via Algebraic Curves, IEEE Transactions, 2012.
Improved Energy Detector For Random Signals In Gaussian Noise, IEEE Transactions,2010
MIMO Antenna Subset Selection With Space-Time Coding, IEEE Transactions, 2002.
An Implanted Dipole Antenna for RFID-Based Patient Monitoring System, IEEE2013
Experimental Demonstration of Real-Time Optical OFDM Transmission at 11.25 Gb/s Over 500-m MMFs Employing Directly Modulated DFB Lasers, IEEE2011
Synthesis Design of Dual-Band Band pass Filters with ⅄⁄4 Stepped-Impedance Resonators IEEE Transactions, 2013


azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

Biomedical Engineering
Analysis of Heart Diseases Dataset using Neural Network Approach, IJDKP, 2011
A novel method for detecting R-peaks in electrocardiogram (ECG) signal, Elsevier,2012
A comparative study on thyroid disease diagnosis using neural networks, Elsevier,2009

Electric power
Harmonic And Reactive Power Compensation With Shunt Active Power Filter Under Non-Ideal Mains Voltage, Elsevier,2005
Modelling and Simulation for Industrial DC Motor Using Intelligent Control, Elsevier,2012
Study On The PWM Methods Of The Unbalanced Input Voltage Three Level Inverter With The Energy Storage Device, EPE 2011
Optimal and Direct-Current Vector Control of Direct-Driven PMSG Wind Turbines, IEEE Transactions,2012
Modelling and simulation of stator and rotor fault conditions in induction machines for testing fault diagnostic techniques, Euro. Trans. Electr. Power 2010
Demand Response Modeling Considering Interruptible/Curtailable Loads And Capacity Market Programs, Elsevier,2010
Performance Analysis Of A Microcontroller Based Slip Power Recovery Drive, International Journal Of Engineering, Science And Technology, 2011.
Dynamic Simulation of a Three-Phase Induction Motor Using Matlab Simulink, IEEE




Robotic
Learning Intentional Behavior In The K-Model Of The Amygdala And Entorhinal Cortexwith The Cortico-Hyppocampal Formation, Elsevier, 2005.
Global Optimal Control of Robot Manipulators,Springer,2012
Design of Asymptotically Stable Walking for a 5-Link Planar Biped Walker via Optimization

DSP
Fir Filter Design Using a New Window Function,IEEE,2009
Method For FIR Filters Design With Compressed Cosine Using Chebyshev’s Norm, Elsevier , 2011.
QRS complex detection using Empirical Mode Decomposition, Elsevier, 2010.
Development of ECG beat segmentation method by combining lowpass filter and irregular R–R interval checkup strategy, Elsevier, 2010.
QRS detection using K-Nearest Neighbor algorithm (KNN) and evaluation on standard ECG databases, Elsevier, 2012.
Time-varying model identification for time–frequency feature extraction from EEG data, Elsevier, 2011.
Indirect identification of continuous-time delay systems from step responses, Elsevier, 2011.

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

Speech Processing
A Silence/Voice Segment Detection Method of Speech Signal Using Wavelet Transform Parameters, IEEE,2011

Advance Computing
Discovering Interesting Rules from Biological Data Using Parallel Genetic Algorithm, IEEE,2012


عناوین پروژها ؛ سمینار ارشد و الگوریتم های شبیه سازی شده:
پیاده سازی RAM ، 64 کیلو بایت به زبان VHDL
بهبود واترمارکینگ مقاوم در برابر فشرده سازی و Cropping بر مبنای تبدیل DCT
الگوریم ترکیبی واترمارکینگ تصویر مبتنی بر ویولت والگوریتم ژنتیک
بررسی الگوریتم های رایج واترمارکینگ در تصاویر
پردازش صوت توسط Overlap–add method
ربات تشخیص دهنده رنگ
مطالعه و بررسی الگوریتم کدینگ ویدیو H.264
بررسی تکنیک های نهان نگاری در ویدئو
کاربرد چهارگانه تفاضلی در طراحی تقویت کننده فیدبک جریان
احراز هویت در شبکه های های بیسیم بدنی به کمک داده های نوار قلب در شرایط فعالیت بدنی
بررسی سیستم تشخیص سرطان سینه مبتنی بر تصاویر اولتراسوند

پیاده سازی تشخیص پلاک خودرو در سی شارپ

 

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

بررسی شبکه های عصبی مصنوعی و کاربردهای آن
بررسی الگوریتم های استخراج ویژگی از ارقام و حروف دستنویس فارسی
کمی سازی خستگی از روی فشار کف پا با استفاده از پردازش تصویر
سیستم های کنترلر یادگیر
کمی سازی خستگی از روی فشار کف پا با استفاده از پردازش سیگنال
بررسی و مقایسه الگوریتم های شبکه های عصبی ومصنوعی و فازی وکاربردآنها
بررسی و شبیه سازی انواع شبکه های عصبی مصنوعی
بررسی و ارایه الگوریتم های تحلیل نهان نگاری در تصاویر
مروری بر روش های حذف طنین در گفتار
حذف بهینه نویز صنعتی با استفاده از فیلترهای تک‌ کاناله
حداقل سازی هارمونیک ها در اینورترهای چند سطحی چند طبقه ای متصل به سیستم فتوولتائیک
بازشناسی ارقام وحروف دستنویس فارسی در فرم های ثبت نام آزمون سراسری
بررسی انواع سنسور ها در روبات صنعتی و طراحی سنسور لامسه برای دست روبات
طبقه بندی سه کلاسه توسط الگوریتم SVM
رهگیری اهداف در تصاویر ویدویی توسط الگوریتم Mean Shift
ردیابی امضا (PenTipTracking)
پیاده سازی الگوریتم لبه یابی Canny بدون استفاده از Function در متلب
حل تمرینات شبکه عصبی دکتر منهاج
طبقه بندی میوه از طریق پردازش تصاویر و شبکه های عصبی
تشخیص راه رفتن از دویدن از طریق آموزش سیگنال EMG
رمزنگاری دیتای چندرسانه با استفاده از تبدیل فوریه کسینوسی (DCT) و یک الگوریتم رمزنگاری سریع و سبک وزن
حذف نویز از سیگنال های بازگشتی رادار
بررسی و مقایسه مدارات منطقی CMOS با CNTFET
طراحی و شبیه‌سازی یک فیلتر میان گذر دو مدی جدید
تشخیص چهره از طریق پردازش تصویر و شبکه عصبی
مسیریابی وفقی در شبکه بر تراشه
شبیه سازی الگوریتم Zero Steganography
سیستم کنترل دسترسی با استفاده از شناسایی امواج رادیویی و بیومتریک پردازش تصویر صورت
بهبود کیفیت سیستم های تبدیل گقتار شخص به شخص
شبیه سازی الگویتم های استخراج ویژگی تصاویر

شبیه سازی بخش بندی تصاویر بر اساس رنگ در متلب

 

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

کنترل از راه دور اجسام از طریق تلفن همراه
واترمارکینگ تصویر براساس الگوریتم dct
ترکیب شبکه های عصبی و نظریه آشوب در تقریب توابع چند متغیره
حذف نویز از تصاویر توسط الگوریتم کانتورلت
تشخیص بیماری پوستی توسط پردازش تصویر و الگوریتم SVM
مطالعه و بررسی الگوریتم های استخراج ویژگی ، مستقل از انتقال-چر خش-تغییر مقیاس
شناسایی عیب PCB با استفاده از پردازش تصویر
واترمارکینگ تصویر توسط الگوریتم LSB
شبیه سازی کنترل کننده پیش بین مدل غیرخطی توسط بلوک NARMA-L2 در سیمولینک
پیاده سازی الگوریتم Template Matchingدر متلب
Zero Watermarking
پیش بینی معدل ترم آینده دانشجویان توسط شبکه های عصبی مصنوعی
شبیه سازی الگوریتم های پایه واترمارکینگ تصویر
پیاده سازی الگوریتم کالمن فیلتر در متلب
تخمین کانال توسط شبکه عصبی

پیش بینی قیمت بیمه توسط الگوریتم نرو-فازی (ANFIS)

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

 

بررسی و پیاده سازی آشکار سازی اشیاء در تصاویر بر اسا س ممان آنها و با تکیه بر ممانهای تغییر ناپذیر
تشخیص خواب آلودگی رانندگان با استفاده از پردازش تصاویر
حذف نویز از تصاویر توسط الگوریتم ویولت
پیش بینی قیمت سهام شرکت خودرو سازی سایپا توسط شبکه عصبی
پیاده سازی الگوریتم DWT و IDWT با استفاده از تابع Haar در Visual c++
بررسی و مقایسه الگوریتم های خوشه بندی در داده کاوی
تشخیص اثر انگشت
ربات دنبال کننده خط توسط پردازش تصاویر
تعیین مشتری شدن یا نشدن یک نفر در بانک توسط الگوریتم هوش مصنوعی
پیاده سازی الگوریتم های پردازش تصویر در GUI متلب
کلاسترینک توسط روش K-means
تحلیل پایداری و کنترل PID مقاوم ربات های موازی کابلی با شرط نیروی کششی در کابل ها
شناسایی الگوی اعداد توسط سه روش MLP,RBF,Hopfiled
پیاده سازی الگوریتم فشرده سازی Jpeg در متلب
بررسی روشهای تعیین هویت اشخاص با استفاده از خطوط بند انگشت
پیش بینی آب و هوای مشهد توسط شبکه عصبی

تخمین سرعت ماشینکاری دستگاه وایرکات توسط شبکه عصبی مصنوعی

 

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

بازسازی سه بعدی تصاویر مش با استفاده از تصاویر دو بعدی
طراحی مدارات CMOS توسط H-spice و ADS
طراحی محیطی برای ضبط، پخش و استخراج برخی ویژگی‌های سیگنال گفتار در GUI متلب
برنامه نوسی مدیریت هتلداری توسط Visual c
تشخیص اثر انگشت توسط الگوریتم های correlation و energy و homogeneity
پیاده سازی الگوریتم بیان چند دقتی تصویر (هرم لاپلاس + هرم گوسی) در متلب
بررسی و شبیه سازی الگوریتم های پایه پردازش تصویر
پیش بینی آخرین قیمت سهام فولاد مبارکه اصفهان
طبقه بندی سیگنال های EEG حرکت دست راست و چپ توسط الگوریتم KNN
شبیه سازی الگوریتم های شبکه عصبی MLP,RBF,KNN
شبیه سازی الگوریتم های مورفولوژی و FFT
پیاده سازی الگوریتم های کشف گوشه تصویر
(Harris, Hessian, Kitchen and Rosenfeld)
تشخیص ارقام دستنویس فارسی توسط یادگیری عمیق
سیستم تشخیص اتوماتیک پلاک خودرو
تخمین توان خروجی توربین بخار

پیاده سازی الگوریتم شبکه عصبی توسط VHDL در FPGA

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

 

پیش بینی تقاضا برای بیمه عمر در ایران با استفاده از شبکه های عصبی
سیستم کنترل هوشمند دسترسی با استفاده از تکنولوژی ار اف ای دی
پیش بینی برخی صفات لاشه توسط شبکه های عصبی
تخمین دمای توربین بخار
پیش بینی روزانه- هفتگی- ماهانه قیمت نفت خام
شناسایی جاده در شرایط محیطی پویا در جاده های ساخت یافته برون شهری
تخمین تعداد تقاضای مگان توسط شبکه های عصبی
پیش بینی حوادث توسط شبکه عصبی
بررسی روش های استخراج ویژگی از ارقام و حروف دستنویس فارسی
تشخیص بیماری دیابت توسط شبکه های عصبی
پیش بینی متوسط میانگین قیمت پتروشیمی
شناسایی اثر انگشت حاصل از تصاویر اسکن شده با استفاده از آنالیز اجزای اصلی و شبکه های عصبی
پیاده سازی الگوریتم های پردازش تصویر با GUI
تشخیص خرابی در بوردهای الکترونیکی
شبیه سازی سری زمانی توسط مدل ARMA
تشخیص جهات جغرافیایی از طریق پردازش گفتار و شبکه عصبی
تخمین ضریب تصحیح میتر پالایشگاه نفت توسط الگوریتم شبکه عصبی
تشخیص بیماری پارکینسون با استفاده از صدای افراد توسط شبکه های عصبی
او سی آر توسط الگوریتم هوپفیلد و MLP
یک روش کانتور فعال برای جداسازی تصویر MRI رباط صلیبی جلو زانو
تشخیص بیماری اختلال دوقطبی بودن از روی سیگنال مغزی وشبکه عصبی
تشخیص بی اختیاری اداری با استفاده از ی عصبی مصنوعی و الگوریتم ICA





azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir



پیاده سازی, شبیه سازی کلیه الگوریتم ها ؛ مقالات، سمینارهای
مهندسی برق در مقطع ارشد و دکتری

مطلب پروژه بازدید : 160 چهارشنبه 18 اسفند 1395 نظرات (0)

شبیه سازی مقالات شبکه عصبی و پردازش تصویر

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
شبیه سازی کلیه مقالات مهندسی
لیست برخی از مقالات شبیه سازی شده
FPGA
High Throughput AES Encryption Algorithm Implementation on FPGA, IJCTA, 2011

Electronic
Current–Voltage Characteristics of Graphane p-n Junctions, IEEE Transactions, 2010.

Image processing
An Active Contour Method for MR Image Segmentation of Anterior Cruciate Ligament (ACL),
Signal and Image Processing (ICSIP), 2014.
A Novel 3-D Color Histogram Equalization Method with Uniform 1-D Gray Scale Histogram, IEEE Transactions, 2011.
A Robust Iris Localization Method Using an Active Contour Model and Hough Transform, IEEE 2010.
Automatic Segmentation of the Spinal Cord and the Dural Sac in Lumbar MR Images Using Gradient Vector Flow Field, Engineering in Medicine and Biology Society (EMBC), IEEE, 2010.
Improved CRT-based DCT domain watermarking technique with robustness against JPEG compression for digital media authentication, Systems, Man, and Cybernetics (SMC), 2011 IEEE
Adaptive watermark mechanism for rightful ownership protection, Elsevier, 2008.
Wavelet Transform Based Watermark For Digital Images, Optical Society of America,1998
Improving the robustness of DCT-based image watermarking against JPEG compression, Elsevier, 2010.

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
Neural Network
Fault Location In EHV Transmission Lines Using Artificial Neural Networks,AMCS,2004
Face Detection in Complicated Backgrounds and Different Illumination Conditions by Using Ycbcr Color Space and Neural Network, Elsevier, 2007.
A New Convex Objective Functions for the Supervised Leaning of Single-Layer Neural Networks, Elsevier, 2010.
Application of Artificial Neural Networks for Temperature Forecasting, JULY 2007.
PSO Trained ANN-Based Differential Protection Scheme for Power Transformers, Elsevier, 2008.
A Very Fast Neural Learning for Classification Using Only New Incoming Datum, IEEE Transactions, 2010.
Reinforced Two-Step-Ahead Weight Adjustment Technique for Online Training of Recurrent Neural Networks, IEEE Transactions, 2012.

Control
Approximation-Based Adaptive Neural Control Design For A Class Of Nonlinear Systems, IEEE Transactions On Cybernetics, 2013
Controlling A Ball And Wheel System Using Full-State-Feedback Linearization, IEEE Controls Systems Magazine, 2009.
Robust Nonsingular Terminal Sliding-Mode Control For Nonlinear Magnetic Bearing System, IEEE Transactions, 2011.
Passivity Based Adaptive Control of Robotic Manipulators Electrically Controlled, International Journal of Advanced Science and Technology, 2011.
Passivity Based Adaptive Control of Robotic Manipulators Electrically Controlled, International Journal of Advanced Science and Technology, 2011


Communication System
Deterministic Construction of Compressed Sensing Matrices via Algebraic Curves, IEEE Transactions, 2012.
Improved Energy Detector For Random Signals In Gaussian Noise, IEEE Transactions,2010
Synthesis Design of Dual-Band Band pass Filters with ⅄⁄4 Stepped-Impedance Resonators IEEE Transactions, 2013

Biomedical Engineering
Analysis of Heart Diseases Dataset using Neural Network Approach, IJDKP, 2011

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
Electric power
Harmonic And Reactive Power Compensation With Shunt Active Power Filter Under Non-Ideal Mains Voltage, Elsevier,2005
Study On The PWM Methods Of The Unbalanced Input Voltage Three Level Inverter With The Energy Storage Device, EPE 2011
Demand Response Modeling Considering Interruptible/Curtailable Loads And Capacity Market Programs, Elsevier,2010

Robotic
Learning Intentional Behavior In The K-Model Of The Amygdala And Entorhinal Cortexwith The Cortico-Hyppocampal Formation, Elsevier, 2005.
Global Optimal Control of Robot Manipulators,Springer,2012

DSP
Fir Filter Design Using a New Window Function,IEEE,2009
Method For FIR Filters Design With Compressed Cosine Using Chebyshev’s Norm, Elsevier , 2011
Speech Processing
A Silence/Voice Segment Detection Method of Speech Signal Using Wavelet Transform Parameters, IEEE,2011

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir














عناوین سمینار:
بررسی روش های واترمارکینگ تصاویر
شبکه های عصبی مصنوعی و کاربردهای آن

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
عناوین پروژها و الگوریتم های شبیه سازی شده:
پیاده سازی RAM ، 64 کیلو بایت به زبان VHDL
بهبود واترمارکینگ مقاوم در برابر فشرده سازی و Cropping بر مبنای تبدیل DCT
الگوریم ترکیبی واترمارکینگ تصویر مبتنی بر ویولت والگوریتم ژنتیک
رهگیری اهداف در تصاویر ویدویی توسط الگوریتم MeanShift
ردیابی امضا (PenTipTracking)
پیاده سازی الگوریتم لبه یابی Canny بدون استفاده از Function در متلب
تشخیص اثر انگشت توسط الگوریتم های correlation و energy و homogeneity
پیاده سازی الگوریتم بیان چند دقتی تصویر (هرم لاپلاس + هرم گوسی) در متلب
پیاده سازی الگوریتم های کشف گوشه تصویر
(Harris, Hessian, Kitchen and Rosenfeld)


راحی و پیاده سازی پروژه های سخت افزای و نرم افزاری
FPGA
DSP
ARM
AVR
مشاوره ، طراحی و پیاده سازی انواع پروژه های مرتبط با سیستمهای سخت افزاری و نرم افزای
طراحی و پیاده سازی در سطوح مختلف صنعتی ، آزمایشگاهی و دانشگاهی
توسط تیم فارغ التحصلان دکتری دانشگاه های تهران – شریف- علم وصنعت ...
برنامه نویسی توسط برنامه نویسان حرفه ای به زبان های VHDL-c++-Verilog -Matlab
امکان سنجی پروژه های پیچیده صنعتی با پردازش بالا
طراحی سیستم های مخابراتی- الکترونیکی
طراحی دقیق برد های الکترونیکی و مخابراتی
طراحی PCB بردهای چند لایه توسط نرم افزای های قدرتمند Alegro
راه اندازی بخش های مختلف بردهای DSP و راه اندازی
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
پیاده سازی, شبیه سازی کلیه الگوریتم ها ؛ مقالات، سمینارهای
مهندسی برق در مقطع ارشد و دکتری

مطلب پروژه بازدید : 487 چهارشنبه 18 اسفند 1395 نظرات (0)

بیه سازی مقالات موتور خطی

شبیه سازی مقالات بهره‌برداری

شبیه سازی مقالات دینامیک سیستم های قدرت،

شبیه سازی مقالات تئوری جامع ماشین های الکتریکی

شبیه سازی مقالات الکترونیک قدرت 1 و 2

شبیه سازی مقالات کنترل مدرن

شبیه سازی مقالات کیفیت توان الکتریکی

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
شبیه سازی مقالات بازار برق

شبیه سازی مقالات کنترل توان راکتیو

شبیه سازی مقالات سیستم توزیع

شبیه سازی مقالات قابلیت اطمینان


شبیه سازی مقالات انرژیهای نو
و ............




انجام مقالات شبیه‌سازی برق قدرت کارشناسی و کارشناسی ارشد
شبیه سازی پروژه های درسی و مقالات تخصصی برق قدرت کیفیت توان الکتریکی، ادوات facts، ادوات custom power، الکترونیک قدرت 1 و 2 (اینورترها، چاپرها، مدولاسیونها و درایوها و ...)، کنترل توان راکتیو، ماشین های الکتریکی، عایق ها و فشار قوی، حالت های گذرا ، DG و انرژیهای نو، دینامیک سیستم های قدرت، سیستم های فازی ، بهره برداری سیستم های قدرت، مباحث ویژه و موتور خطی و کنترل محرکه و کنترل مدرن و .... شبیه سازی مقالات ژورنال در Matlabبرق قدرت شبیه سازی پروژه های درسی و مقالات تخصصی برق قدرت در زمینه های کیفیت توان الکتریکی، ادوات facts، ادوات custom power ، الکترونیک قدرت 1 و 2 (اینورترها، چاپرها، مدولاسیونها و درایوها و ...)، کنترل توان راکتیو، ماشین های الکتریکی، عایق ها و فشار قوی، حالت های گذرا ، DG و انرژیهای نو، دینامیک سیستم های قدرت، سیستم های فازی ، بهره برداری سیستم های قدرت، مباحث ویژه و موتور خطی و کنترل محرکه و کنترل مدرن و... با نرم افزار های تخصصی برق قدرت را در کمترین زمان ممکن و با کمترین قیمت باور نکردنی انجام می دهیم. می توانید مقاله را شما پیشنهاد دهید و ترجمه، تایپ و شبیه سازی آن با نرم افزار های تخصصی برق قدرت را به ما بسپارید و یا اینکه مقاله را نیز ما تهیه نماییم. همچنین می توانید مقالات کار شده و آماده قبلی را با قیمت بسیار مناسبی دریافت کنید.


azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

مقالات آماده

...................

کد 1 موتور خطی و تئوری جامع ماشین های الکتریکی




SIMULATION MODEL OF THE COUPLE OF LINEAR MOTORS


مدل شبیه سازی زوج های موتورهای خطی
........................................................
کد 2 کنترل مدرن و دینامیک


THE MODELLING OF ELECTRIC POWER SYSTEMS ON THE STATE SPACE AND CONTROLLING OF OPTIMALLQR LOAD FREQUENCY


azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
مدلسازی سیستم های قدرت الکتریکی در فضای حالت و کنترل بهینه LQR فرکانس بار ..........................................................................................................
کد 3 تئوری جامع ماشین های الکتریکی



Modelling and Simulation of Linear Induction Motor Transients Using MATLAB/SIMULINK


مدلسازی و شبیه سازی خطی القایی گذرا موتور با استفاده از نرم افزار مطلب / SIMULINK ............................................................................................................
کد4 موتور خطی و تئوری جامع ماشین های الکتریکی




آهنربایی درجه دوم کنترل سرعت

.......................................................................
کد5 بهره‌برداری و دینامیک سیستمهای قدرت


Application of fuzzy logic for load frequency control of hydroelectrical power plants


استفاده از منطق فازی برای کنترل فرکانس بار نیروگاه های برق آبی ...................................................................................
کد 6 تئوری جامع ماشین های الکتریکی



Design of Direct Torque Controller of Induction Motor

(DTc
طراحی مستقیم گشتاور کنترل از موتور القایی (DTC)
.................................................................
کد 7 تئوری جامع ماشین های الکتریکی



Dynamic Modeling and Simulation of Three phase Small Power Induction Motor


مدل سازی و شبیه سازی سه فاز قدرت کوچک موتور القایی دینامیکی .......................................................................................
کد 8 تئوری جامع ماشین های الکتریکی و کنترل محرکه و الکترونیک قدرت


azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
Simulation and Analysis of a PMLSM Control SystemBased on SVPWM


شبیه سازی و تجزیه و تحلیل یک سیستم کنترل PMLSM بر اساس SVPWM ..............................................................................................
کد 9 تئوری جامع ماشین های الکتریکی و کنترل محرک و الکترونیک قدرت


A Novel Direct Torque Control Scheme for Induction Machines With Space Vector Modulation


طرح جدید مستقیم کنترل گشتاور برای ماشینهای القایی با مدولاسیون بردار فضایی ......................................................................................................
کد 10 تئوری جامع ماشین های الکتریکی و کنترل محرکه


The Research of FUZZY PID Control Application in DC Motor of Automatic Doors


تحقیق از فازی برنامه کنترل PID در DC موتور از درب های اتوماتیک ................................................................................
کد 11 تئوری جامع ماشین های الکتریکی و کنترل محرکه و الکترونیک قدرت


Simulation of PMSM Vector Control System Based on Matlab/Simulink


شبیه سازی PMSM سیستم کنترل برداری بر اساس محیط Matlab / Simulink ................................................................................................
کد 12 میکروگرید و دینامیک سیستمهای قدرت و سیستم توزیع

پایداری در فرکانس برای مدت توزیع از طریق شبکه-گره اینورتر متصل ................................................................................................
کد 13 قابلیت اطمینان



Reliability/cost evaluation of a wind power delivery system


ارزیابی قابلیت اطمینان / هزینه یک سیستم انتقال نیروی باد ...............................................................................
کد 14 کنترل مدرن و کنترل فازی


Fuzzy Control of a Quarter-Car Suspension System


azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
کنترل فازی سیستم تعلیق یک چهارم خودرو
......................................................
کد 15 قابلیت اطمینان


Reliability-based Selection of Wind Turbines for Large-Scale Wind Farms


انتخاب بر اساس قابلیت اطمینان توربین های بادی برای مقیاس بزرگ مزارع بادی ..................................................................................................
کد 16 بهره‌برداری و دینامیک سیستمهای قدرت


Load Frequency Control of an Isolated Small-Hydro Power Plant With Reduced Dump Load


کنترل فرکانس بار از کوچک برق آبی نیروگاه ایزوله با کاهش بار تخلیه ....................................................................................
کد 17 دینامیک سیستمهای قدرت


Compensator Design and Stability assessment for Fast Voltage Loops of Power Factor Correction Rectifiers


طراحی جبران و ارزیابی پایداری را برای حلقه های سریع ولتاژ از امتیازات اصلاح ضریب قدرت ...............................................................................................................
کد 18 قابلیت اطمینان


Reconfiguration of Power Distribution Systems Considering Reliability and Power Loss


بازترکیب بندی سیستم های توزیع برق با توجه به قابلیت اطمینان و تلفات قدرت .................................................................................................
کد 19 تئوری جامع ماشین های الکتریکی و کنترل محرکه


Saturated Induction Machine Modelling Based on High Frequency Signal Injection


اشباع القایی ماشین مدل سازی بر اساس تزریق سیگنال فرکانس بالا ....................................................................................... ......
کد 20 دینامیک سیستمهای قدرت و توان راکتیو


azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
Dynamic compensation of reactive power in Various Faults in Power System


جبران دینامیکی توان راکتیو در خطا های مختلف در سیستم های قدرت .......................................................................................
کد 21 الکترونیک قدرت و کنترل محرکه


Z-Source Inverter ieee


اینورتر Z-Source
..............................
کد 22 دینامیک سیستمهای قدرت


Coordinated Control of SVC and PSS for Transient Stability Enhancement of Multi-Machine Power System


کنترل هماهنگ SVC و PSS برای گذرا پایداری افزایش چند ماشین سیستم های قدرت ...............................................................................................................
کد 23 دینامیک سیستمهای قدرت


A Modified Heffron-Phillip’s Model for The Design of Power System Stabilizers


مدل هفرون-فیلیپ اصلاح شده برای طراحی سیستم های قدرت تثبیت کننده ..................................................................................................
کد 24 تئوری جامع ماشین های الکتریکی


Transformer Internal Faults Simulation


شبیه سازی خطاهای داخلی ترانسفورماتور
.........................................................
کد 25 تئوری جامع ماشین های الکتریکی و کنترل محرکه و الکترونیک قدرت


Investigation on the Ripple Voltage and the Stability of SR Buck Converters With High Output Current and Low Output Voltage


بررسی ولتاژ موج دار شدن و ثبات مبدل باک SR با خروجی بالا جریان پایین ولتاژ خروجی ....................................................................................................................
کد 26 تئوری جامع ماشین های الکتریکی


azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
Transient Model for Induction Machines with Stator Winding Turn Faults


مدل گذرا برای ماشین آلات القایی با سیم پیچ استاتور خطا روشن ....................................................................................
کد 27 تئوری جامع ماشین های الکتریکی و کنترل محرکه و الکترونیک قدرت


SIMULATION OF CYCLOCONVERTER FED SPLIT PHASE INDUCTION MOTOR


شبیه سازی در سیکلو کانورتر مبدل FED اسپلیت فاز موتور القایی ....................................................................................
کد 28 تئوری جامع ماشین های الکتریکی و کنترل محرکه و الکترونیک قدرت


ASYNCHRONOUS MACHINE MODELING USING SIMULINK FED BY PWM INVERTER


مدل ماشین سنکرون با استفاده از SIMULINK FEDتوسط اینورتر PWM .......................................................................................
کد 29 تئوری جامع ماشین های الکتریکی و کنترل محرکه و الکترونیک قدرت


Sensorless DTC-SVM for Induction Motor Driven by a Matrix Converter Using a Parameter Estimation Strategy


بدون سنسور DTC-SVM برای موتور القایی رانده شده توسط تبدیل ماتریس با استفاده از برآورد استراتژی پارامتر .........................................................................................................................................
کد 30 دینامیک سیستمهای قدرت


DAMPING OF ELECTROMECHANICAL MODES USING POWER SYSTEM STABILIZERS (PSS) CASE: ELECTRICAL YEMENI NETWORK


نوسانات از حالت های برق با استفاده از تثبیت کننده های سیستم قدرت (PSS) مورد: شبکه یمن الکتریکی .......................................................................................................................................
کد 31 تئوری جامع ماشین های الکتریکی و کنترل محرکه و الکترونیک قدرت


Modeling and Simulation of Induction Motor Drive with Space Vector Control


مدل سازی و شبیه سازی موتور القایی درایو با فضای کنترل برداری .....................................................................................
کد 32 تئوری جامع ماشین های الکتریکی و کنترل محرکه و الکترونیک قدرت


Control Strategy of Buck Converter Driven Dc Motor: a Comparative Assessment


استراتژی کنترل باک تبدیل رانده دی سی موتور: ارزیابی مقایسه ای .......................................................................................
کد 33 تئوری جامع ماشین های الکتریکی


Analysis on Modeling and Simulink of DC Motor and its Driving System Used for Wheeled Mobile Robot


تجزیه و تحلیل در مدلسازی و سیمولینک از DC موتور و سیستم محرکه خود را مورد استفاده برای چرخ دار موبایل ربات
...................................................................................................................................
کد 34 تئوری جامع ماشین های الکتریکی


azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
MATLAB as a Substitute for Analysis of Transient Response of Dc Motor without Having Number of Machine


نرم افزار مطلب به عنوان یک جایگزین برای تجزیه و تحلیل گذرا پاسخ از دی سی موتور بدون داشتن شماره ماشین .
..................................................................................................................................
کد 35 کنترل مدرن


A class ofproportional-integral sliding mode control with application to active suspension system


در یک کلاس متناسب با انتگرال کشویی کنترل حالت با نرم افزار به سیستم تعلیق فعال ...................................................................................................................
کد 36 توان راکتیو و دینامیک سیستمهای قدرت

Voltage Control and Dynamic Performance of Power Transmission System Using Static Var Compensator

کنترل ولتاژ و عملکرد دینامیکی سیستم انتقال قدرت با استفاده از استاتیک ور جبران .............................................................................................................
کد 37 توان راکتیو و دینامیک سیستمهای قدرت


Modified Approach for armonic Reduction in Transmission System Using 48-pulse UPFC Employing Series Zig-Zag Primary and Y-Y Secondary Transformer


روش اصلاح شده برای کاهش هارمونیک در سیستم انتقال با استفاده از 48 پالس UPFC استخدام سری ZIG-ZAG اولیه و YY ثانویه ترانسفورماتور ..................................................................................................................................
کد 38 توان راکتیو و دینامیک سیستمهای قدرت و کیفیت توان


Analysis and Simulation of a D-STATCOM for Voltage Quality Improvement


تجزیه و تحلیل و شبیه سازی D-STATCOM برای بهبود کیفیت ولتاژ ........................................................................................
کد 39 توان راکتیو و دینامیک سیستمهای قدرت


Voltage Control and Power Oscillation Damping Of Multi-Area Power System Using Static Synchronous Series Compensator


کنترل ولتاژ و توان نوسانات از چند منطقه سیستم های قدرت با استفاده از استاتیک سنکرون سری جبران ......................................................................................................................................
کد 40 دینامیک سیستمهای قدرت


A Study & Power Flow Control of UPFC with Fuzzy Logic Controller under Symm./Unsymm Fault Condition


مطالعه و جریان برق کنترل UPFC با فازی کنترل کننده منطق تحت Symm. / Unsymm خطا وضعیت ..................................................................................................................................
کد 41 انرژی نو و الکترونیک قدرت


azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

Design and Simulations of Solid Oxide Fuel Cell Power System using Three Phase Inverter for Grid Applications


طراحی و شبیه سازی ها از سوخت اکسید سیستم های قدرت همراه جامد با استفاده از اینورتر سه فاز برای کاربردهای شبکه ......................................................................................................................................
کد 42 تئوری جامع ماشین های الکتریکی


ROBUST INTERNAL MODEL CONTROL STRATEGY BASED PID CONTROLLER FOR BLDCM


کنترل PID مقاوم استراتژی کنترل مدل داخلی بر اساس برایBLDCM .................................................................................
کد 43 دینامیک سیستمهای قدرت و حفاظت پیشرفته و سیستم توزیع


Implementation of Simulink in Protection of Transmission Lines


اجرای سیمولینک در حفاظت از خطوط انتقال
..........................................................
کد 44 کیفیت توان و دینامیک سیستمهای قدرت


A D-STATCOM Scheme using Power Quality Improvement in Power System


طرح D-STATCOM با استفاده از بهبود کیفیت توان در سیستم های قدرت ............................................................................................
کد 45 توان راکتیو و دینامیک سیستمهای قدرت


Analysis and Simulation of a STATCOM for Midpoint Voltage Regulation of Transmission Lines


تجزیه و تحلیل و شبیه سازی یک STATCOM برای نقطه میانی ولتاژ تنظیم خطوط انتقال .............................................................................................................
کد 46 دینامیک سیستمهای قدرت


Power Flow Controller/Short Circuit Current Limiter


azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
جریان برق کنترل کننده / اتصال کوتاه جریان محدود
.................................................................
کد 47 تئوری جامع ماشین های الکتریکی و کنترل فازی


Comparative Study of Speed Control of D.C. Motor Using PI, IP, and Fuzzy Controller


بررسی مقایسه ای کنترل سرعت موتور DC با استفاده از PI، IP، و کنترل فازی ..................................................................................................
کد 48 کنترل مدرن


Stability of state-proportional integral derivative (PID) feedback control system with time delay


ثبات مشتق انتگرال دولت متناسب با سیستم کنترل (PID) بازخورد با تاخیر زمانی ...........................................................................................................
کد 50 توان راکتیو و دینامیک سیستمهای قدرت


Modeling and Simulation of Static Var Compensator for Improvement of Voltage Stability in Power System


مدل سازی و شبیه سازی استاتیک وار جبران برای بهبود پایداری ولتاژ در سیستم های قدرت ......................................................................................................................
کد 51 کنترل مدرن


Vibration Control of Bus Suspension System using PI and PID Controller


کنترل ارتعاشات واحد اتوبوسرانی سیستم تعلیق با استفاده از PI و PID کنترل کننده .........................................................................................................
کد 52 توان راکتیو و دینامیک سیستمهای قدرت


Dynamic compensation of reactive power in Various Faults in Power System


جبران دینامیکی توان راکتیو در خطا های مختلف در سیستم های قدرت ........................................................................................
کد 53 تئوری جامع ماشین های الکتریکی


SIMULATION FOR A 3-PHASE INDUCTION MOTOR UNDER UNBALANCED CONDITIONS


شبیه سازی برای موتور القایی 3 فاز در شرایط نامتعادل
.........................................................................
کد 54 سیستم توزیع


Hybrid fuel cell based Distributed Generation system for the Mitigation of voltage sag


بر اساس سلول سوخت ترکیبی توزیع شده سیستم تولید برای کاهش افت ولتاژ ........................................................................................................
کد55 بازار برق و قابلیت اطمینان


Transmission Planning Considering Reliability and Economic Performances in A Deregulated Environment


برنامه ریزی انتقال با توجه به قابلیت اطمینان و عملکرد اقتصادی در تجدید ساختار محیط زیست ......................................................................................................................
کد 56 فتوولتائیک و سیستم توزیع


Battery Energy Storage Station (BESS)-Based Smoothing Control of Photovoltaic (PV) and Wind Power Generation Fluctuations


کنترل نرم ایستگاه ذخیره سازی انرژی باتری (بس) مبتنی بر فتوولتائیک (PV) و تولید نیروی باد، نوسانات ...................................................................................................................................
کد 57 بازار برق و قابلیت اطمینان

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
ه باد داده سرعت برای اعزام ارزیابی اقتصادی

....................................................................................
کد 58 سیستم توزیع و حفاظت


Modeling and Simulation of Digital Frequency Relay for Generator Protection


مدل سازی و شبیه سازی رله فرکانس دیجیتال برای حفاظت ژنراتور .....................................................................................
کد 59 سیستم توزیع و دینامیک
Impact of FACTS controllers on the stability of power systems connected with doubly fed induction generators


تاثیر FACTS کنترل در پایداری سیستم قدرت متصل شده با ژنراتور القایی دو سو تغذیه ............................................................................................................
کد 60 میکرو گرید و سیستم توزیع


Control of a Multiple Source Microgrid With Built-in Islanding Detection and Current Limiting


کنترل از Microgrid منبع چندگانه با ساخته شده در تشخیص Islanding و محدود کننده جریان .........................................................................................................................
کد 61 قابلیت اطمینان


Effect of Wind Turbines on Reliability of Distribution Power Systems


تاثیر توربین­های بادی بر قابلیت اطمینان سیستم­های توزیع برق ..............................................................................................
کد 62 میکرو گرید و سیستم توزیع


A Multivariable Design Methodology for Voltage Control of a Single-DG-Unit Microgrid


چند متغیره روش های طراحی برای کنترل ولتاژ از Microgrid تک DG-واحد ..............................................................................................
کد 63 بازار برق و بهره‌برداری


A GA-API Solution for the Economic Dispatch of Generation in Power System Operation


راه حل ژنتیک برای دیسپاچ اقتصادی تولید در بهره برداری سیستم های قدرت ....................................................................................................
کد 64 بازار برق و بهره‌برداری

سرعت برای اعزام ارزیابی اقتصادی

...........................................................................................
کد 65 بازار برق و بهره‌برداری

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

An Economic Dispatch Model Incorporating Wind Power


پخش بار مدل اقتصادی گنجاندن باد قدرت
...........................................................
کد 66 بازار برق و بهره‌برداری


A demand response based solution for LMP management in power markets


یک راه حل مبتنی بر پاسخ به تقاضا برای مدیریت LMP در بازارهای قدرت .................................................................................................
کد67 بازار برق و بهره‌برداری


Back-Pressure Cogeneration Economic Dispatch For Physical Bilateral Contract Using Genetic Algorithms


بازگشت فشار تولید همزمان اقتصادی پخش بار به قرارداد دوطرفه فیزیکی با استفاده از الگوریتم ژنتیک .............................................................................................................................
کد 68 بازار برق و بهره‌برداری


A Particle Swarm Optimization for Economic Dispatch With Nonsmooth Cost Functions


بهینه سازی ذرات بصورت اقتصادی پخش بار با توابع هزینه بنا شده ...................................................................................
کد 69
Tapping power from a HV transmission line overhead ground wire and regulating voltage by means of IVACE technology


بهره برداری از قدرت از یک خط انتقال HV بالای سر سیم زمین و ولتاژ تنظیم با استفاده از فن آوری ........................................................................................................................
کد 70 دینامیک سیستمهای قدرت و ادوات فکس

P-Q Control Matrix Converter Based UPFC By Direct Power Control Method

کنترل PQ ماتریس تبدیل بر اساس UPFC با روش کنترل برق مستقیم
...........................................................................................
کد 71 دینامیک سیستمهای قدرت

A Benchmark Problem for Model Based Control System Tests

مشکل حاصل برای آزمایشات سیستم کنترل مبتنی بر مدل
............................................................................
کد 72 دینامیک سیستمهای قدرت و کنترل فازی

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
COMPARATIVE STUDY OF CONVENTIONAL AND FUZZY BASED POWER SYSTEM STABILIZER

بررسی مقایسه ای معمولی و FUZZY بر پایدار کننده سیستم قدرت
............................................................................................
کد 73 کیفیت توان و دینامیک سیستمهای قدرت

Power Quality Improvement In Distribution System Using D-Statcom In Transmission Lines

بهبود کیفیت توان در سیستم توزیع با استفاده از D-STATCOM در خطوط انتقال
.....................................................................................................
کد 74 تئوری جامع ماشین های الکتریکی

SIMULATION FOR A 3-PHASE INDUCTION MOTOR UNDER UNBALANCED CONDITIONS

شبیه سازی برای موتور القایی 3 فاز نامتعادل با
..............................................................
کد 75 الکترونیک قدرت و کنترل محرکه

Trans-Z-Source Inverters

..................................
کد 76 موتور خطی و تئوری جامع ماشین های الکتریکی

Modeling and Design Analysis of a Permanent Magnet Linear Synchronous Generator

مدل سازی و طراحی تحلیل یک آهنربای دائم خطی سنکرون ژنراتور
.........................................................................................
کد 77 الکترونیک قدرت و کنترل محرکه

Cascade Three-Level AC/AC Direct Converter

آبشاری سه سطح AC / AC تبدیل مستقیم
..........................................................
کد 78 الکترونیک قدرت و کنترل محرکه

A Generalized Memory Polynomial Model for Digital Predistortion of RF Power Amplifiers

مدل تعمیم حافظه چند جمله ای برای اعوجاج باند دیجیتال از تقویت کننده های قدرت
.............................................................................................................
کد 79 تئوری جامع ماشین های الکتریکی

Permanent Magnet Synchronous Generator for Wind-Power Generation

آهنربای دائم ژنراتور سنکرون برای باد تولید برق
..........................................................
کد 80 تئوری جامع ماشین های الکتریکی و الکترونیک قدرت و کنترل محرکه

IMPLEMENTATION OF DIRECT TORQUE CONTROL OF PMSM DRIVE USING SVPWM AND THREE LEVEL INVERTER

پیاده سازی کنترل گشتاور مستقیم درایو از PMSM با استفاده از SVPWM و سه سطح اینورتر
.....................................................................................................
کد 81 الکترونیک قدرت

Performance of Sinusoidal Pulse Width Modulation based Three Phase Inverter

عملکرد پالس سینوسی عرض مدولاسیون بر اساس سه فاز اینورتر
........................................................................................
کد 82 الکترونیک قدرت

Analysis of SVPWM Based Speed Control of Induction Motor Drive with using V/F Control Based 3 Level Inverter

تجزیه و تحلیل SVPWM بر اساس کنترل سرعت درایو موتور القایی با استفاده از V / F کنترل بر اساس 3 سطح اینورتر
...................................................................
کد 83 دینامیک سیستمهای قدرت

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
An Indirect Matrix Converter with Unity Voltage Transfer Ratio for Ac To Ac Conversion

تبدیل ماتریس آزاد غیرمستقیم با نسبت انتقال ولتاژ وحدت برای برق مستقیم به برق مستقیم تبدیل
.............................................................................................
کد 84 الکترونیک قدرت

Design and Firing Control of Grid Connected Inverter

طراحی و کنترل شلیک از شبکه اینورتر اتصال
............................................................
کد 85 تئوری جامع ماشین های الکتریکی

MATHEMATICAL MODELING AND SPEED TORQUE ANALYSIS OF THREE PHASE SQUIRREL CAGE INDUCTION MOTOR USING MATLAB SIMULINK FOR ELECTRICAL MACHINES LABORATORY

ریاضی مدلسازی و گشتاور سرعت تجزیه و تحلیل از سه فاز موتور القایی قفس سنجابی با استفاده از متلب SIMULINK برای الکتریکی آزمایشگاهی ماشینهای
..............................................................................
کد 86 دینامیک سیستمهای قدرت

Study and Effects of UPFC and its Control System for Power Flow Control and VoltageInjection in a Power System

مطالعه و بررسی اثرات UPFC و کنترل سیستم خود را برای جریان برق کنترل و ولتاژ تزریق در سیستم های قدرت
.......................................................................
کد 87 تئوری جامع ماشین های الکتریکی

Support Vector Machines for Fault Detection in Wind Turbines

پشتیبانی ماشین های بردار برای تشخیص خطا در توربین های بادی
.................................................................................................
کد 88 دینامیک سیستمهای قدرت و کنترل مقاوم

Fault Tolerant Control of Wind Turbines – a benchmark model

خطا کنترل مقاوم از توربین های بادی - یک مدل معیار
...........................................................................
کد 89 دینامیک سیستمهای قدرت و ادوات فکس

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
STATCOM for Improved Dynamic Performance of Wind Farms in Power Grid

STATCOM برای عملکرد دینامیکی بهبود یافته از مزارع بادی در قدرت شبکه
............................................................................................................
کد 90

A cascaded dual buck half-bridge inverter for efficient power flow control in grid
باک دوگانه اینورتر نیم پل آبشاری برای کنترل جریان قدرت مؤثر در شبکه
.............................................................................................
کد 91 دینامیک سیستمهای قدرت و ادوات فکس

STATCOM for Improved Dynamic Performance of Wind Farms in Power Grid

STATCOM برای عملکرد دینامیکی بهبود یافته از مزارع باد در قدرت شبکه
.........................................................................................................
کد 92 الکترونیک قدرت

Some Aspects on 3-Phase Bridge Inverter (180 Degree Mode)

برخی از جنبه های در 3 فاز پل اینورتر (180 درجه حالت)
.............................................................................
کد 93 الکترونیک قدرت

Design and implementation of predictive current control of three-phase PWMrectifier using space-vector modulation (SVM)

طراحی و پیاده سازی کنترل جریان پیش بینی PWM سه فاز یکسو کننده با استفاده از مدولاسیون فضای برداری (SVM)
...................................................................................................
کد 94 الکترونیک قدرت

Performance of Sinusoidal Pulse Width Modulation based Three Phase Inverter

عملکرد پالس سینوسی عرض مدولاسیون بر اساس سه فاز اینورتر
..............................................................................................
کد 95 الکترونیک قدرت

A STUDY OF CARRIER BASED PULSE WIDTH MODULATION (CBPWM) BASED THREE PHASE INVERTER

مطالعه از مدولاسیون CARRIER بر اساس پهنای پالس (CBPWM) بر اساس INVERTER سه فاز
.........................................................................................................
کد 96 تئوری جامع ماشین های الکتریکی و الکترونیک قدرت

Selected Methods in Angular Rotor Speed Estimation for Induction Motor Drives

مواد و روش انتخاب شده در زاویه روتور سرعت برآورد برای درایو موتور القایی
........................................................................................................
کد 97 تئوری جامع ماشین های الکتریکی و الکترونیک قدرت

Neural-Network-based Programmable State Feedback Controller for Induction Motor Drive

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
بر اساس عصبی، شبکه، برنامه ریزی دولت کنترل بازخورد برای موتور القایی درایو
...............................................................................................................
کد 98 الکترونیک قدرت

DISEÑO DE CONVERTIDORES DC-DC TIPO BUCK TÍPICOS Y CONTROLADO PARA UN MEJOR ENTENDIMIENTO EN CUANTO A SU FUNCIONAMIENTO

طراحی DC-DC مبدل نوع معمولی جفتک انداختن و کنترل شده برای درک بهتر عنوان به عملکرد ارائه شده
.........................................................................................................
کد 99 الکترونیک قدرت

Improved Step down Conversion in Interleaved Buck Converter and Low Switching Losses

مرحله بهبود پایین تبدیل در در لایه ای باک تبدیل و تلفات کم سوئیچینگ
..................................................................................................
کد 100 تئوری جامع ماشین های الکتریکی و الکترونیک قدرت

Harmonics Reduction of 3 Level Inverter of SVPWM Based Speed Control of Induction Motor Drive with Using V/F Control Method

کاهش هارمونیک از 3 سطح اینورتر از SVPWM بر اساس کنترل سرعت موتور القایی درایو با استفاده از روش کنترلV / F
...............................................................................................
کد 101 تئوری جامع ماشین های الکتریکی و الکترونیک قدرت

SVPWM Based Speed Control of Induction Motor Drive with Using V/F Control Based3-Level Inverter

SVPWM بر اساس کنترل سرعت موتور القایی با استفاده از درایو با V / F کنترل بر اساس 3 سطح اینورتر
.................................................................................................
کد 102 تئوری جامع ماشین های الکتریکی

Very low speed and zero speed estimations of sensorless induction motor drives

سرعت و سرعت صفر برآورد بسیار کم از درایوهای موتور القایی بدون حسگر
............................................................................................................

کد 103 دینامیک سیستمهای قدرت



Simulation Based Study of Doubly Fed Induction Generators for Wind Electric Generation Using Matlab/Simulink



مطالعه بر اساس شبیه سازی ژنراتور مضاعف بانک فدرال القایی برای تولید برق بادی با استفاده از محیط Matlab / Simulink

................................................................................................................................

کد 104 دینامیک سیستمهای قدرت



AN APPROACH BY PST-OLTC FOR THE ENHANCEMENT OF POWER REGULATION



روش توسط PST-OLTC برای بهبود تنظیم قدرت

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
.....................................................................

کد 105 دینامیک سیستمهای قدرت و ادوات فکس



Improving the Fault Behavior of Wind Farms Facing Wind Speed Changes Using STATCOM



بهبود رفتار خطا در به مزارع باد در مواجهه با سرعت تغییرات باد با استفاده ازSTATCOM

.........................................................................................................................

کد 106 توان راکتیو و دینامیک سیستمهای قدرت و ادوات فکس



Stability Enhancement of Long Transmission Line System by Using Static Var Compensator (SVC



پایداری افزایش طولانی سیستم انتقال خط با استفاده از استاتیک ور جبران (SVC)

................................................................................................................

کد 107 تئوری جامع ماشین های الکتریکی



A Novel Three-Phase to Five-Phase Transformation Using a Special Transformer Connection



رمان سه فاز به انتقال پنج فاز با استفاده از یک اتصال ترانسفورماتور ویژه

.....................................................................................................

کد 108 بهره‌برداری و سیستم توزیع



Control of an Electronically-Coupled Distributed Resource Unit Subsequent to an Islanding Event



کنترل در واحد منابع الکترونیکی همراه توزیع ی پس از یک رویداد Islanding

.............................................................................................................

کد 109 بهره‌برداری و سیستم توزیع و فازی



Frequency control in micro-grid power system combined with electrolyzer system and fuzzy PI controller



کنترل فرکانس در سیستم قدرت ریز شبکه همراه با سیستم برق و کنترل PI فازی

................................................................................................................

کد 110 تئوری جامع ماشین های الکتریکی



A Series-Connected Three-Level Inverter Topology for Medium-Voltage Squirrel-Cage Motor Drive Applications



یکسری متصل سه سطح اینورتر توپولوژی برای برنامه های کاربردی متوسط ​​ولتاژ قفس سنجابی موتور درایو

..............................................................................................................................

کد 111 تئوری جامع ماشین های الکتریکی



Position and Speed Control of Permanent Magnet Motors, State Space Approach



موقعیت و کنترل سرعت دائمی مگنت موتورهای روش فضای حالت

.........................................................................................

کد 112 بهره‌برداری و دینامیک سیستمهای قدرت



Improved Particle Swarm Optimization Based load Frequency Control In A Single Area Power System



بهبود ذرات بهینه سازی بر اساس کنترل فرکانس بار در منطقه برق تنها

.................................................................................................

کد 113 تئوری جامع ماشین های الکتریکی



Modeling of synchronous machines with magnetic saturation


azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

مدل سازی از ماشین آلات سنکرون با اشباع مغناطیسی

................................................................................

کد 114 الکترونیک قدرت



Space Vector Pulse Width Modulation Applied to the Three-Level Voltage Inverter



پالس فضای برداری عرض مدولاسیون کاربردی به سه سطح ولتاژ اینورتر

.................................................................................................

کد 115 تئوری جامع ماشین های الکتریکی و الکترونیک قدرت



Speed Control of Induction Motor Using Eleven Levels Inverter



کنترل سرعت موتور القایی با استفاده از یازده سطح اینورتر

.......................................................................................

کد 116 موتور خطی و تئوری جامع ماشین های الکتریکی



On PM Tubular Linear Synchronous Motor Modelling



azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
فعال مدلسازی PM لوله سنکرون خطی موتور

.....................................................................



و مقالات دیگر ...


شبیه سازی مقالات موتور خطیشبیه سازی مقالات بهره‌برداریشبیه سازی مقالات دینامیک سیستم های قدرت،شبیه سازی مقالات تئوری جامع ماشین های الکتریکی شبیه سازی مقالات الکترونیک قدرت 1 و 2شبیه سازی مقالات کنترل مدرنشبیه سازی مقالات کیفیت توان الکتریکیشبیه سازی مقالات بازار برقشبیه سازی مقالات کنترل توان راکتیوشبیه سازی مقالات سیستم توزیعشبیه سازی مقالات قابلیت اطمینان


شبیه‌سازی انواع مبدل باک buck
...............................................................

شبیه‌سازی انواع پاندول معکوس کنترل مدرن

................................................................

شبیه‌سازی انواع اینورتر 3 فاز و تک فاز pwm
.................................................................

شبیه‌سازی انواع اینورتر 3 فاز و تک فاز spwm
...................................................................

شبیه‌سازی انواع اینورتر 3 فاز و تک فازsvpwm
.....................................................................

شبیه‌سازی انواع فیلتر قدرت اکتیو
......................................................

شبیه‌سازی انواع ژنراتورهای مغناطیس دایم
..............................................................

شبیه‌سازی انواع پانل فتوولتایک
...................................................................

شبیه‌سازی انواع توربینهای بادی
................................................

شبیه‌سازی انواع اینورتر پل H آبشاری
.......................................................

شبیه‌سازی انواع موتورهای القایی ( آسنکرون )
....................................................................

شبیه‌سازی انواع موتورهای سنکرون
.....................................................................

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
شبیه‌سازی انواع کنترل کننده با IGBT
...........................................................

شبیه‌سازی انواع پلهای دیودی و تریستوری
..................................................................

شبیه‌سازی انواع فیلتر کالمن ....................................................
شبیه‌سازی انواع رادار ....................................
شبیه‌سازی انواع توربینهای بادی ژنراتورهای مغناطیس دایم .......................................................................................
شبیه‌سازی انواع مبدل بوست boost ..........................................................

شبیه‌سازی انواع مبدل z source
...................................................

شبیه‌سازی انواع DFIG
........................................

شبیه‌سازی انواع خطوط انتقال HVDC
...................................................

شبیه‌سازی انواع درایوهای موتورهای الکتریکی
.......................................................................

شبیه‌سازی انواع سیکلوکانورتر
..................................................

شبیه‌سازی انواع اینورترهای چند سطحی
.............................

پروژه های مهندسی برق مخابرات در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد توسط نخبگان دانشگاهای برتر کشور.

پروژه های پردازش تصویر، پردازش گفتار، مدولاسیون، پردازش سیگنال، DSP.

هر گونه پروژه در زمینه کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی برق مخابرات را به ما بسپارید، به بهترین کیفیت نتیجه کار ارائه می شود.


انجام پروژه درسی-پایان نامه و سمینار
ویرایش مقالات تخصصی
توسط گروهی از دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری تهران
قیمت توافقی

( پروژه-سمینار-پایان نامه-مقالات تخصصی(توسط گروهی از دانشجویان کارشناسی ارشد و باتجربه دانشگاه های سراسری تهران ) (برق-قدرت) )


مقاله های تخصصی IEEE و Elsevier- کتاب های تخصصی- پروژه و سمینار و تحقیق و سایر مطالب علمی تخصصی مهندسی برق
قیمت معقول و مناسب
مشاوره و راهنمایی توسط کارشناس ارشد مهندسی برق از دانشگاه علم و صنعت تهران


Matlab
C++
VHDL
Simulink
M_file
Fuzzy algorithm
Genetic Algorithm


azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

PSO Algorithm

مطلب پروژه بازدید : 140 چهارشنبه 18 اسفند 1395 نظرات (0)

دانلود حل التمرین کتاب پردازش تصویر گنزالس

 

 حل لیستی از پروژه های کتاب پردازش تصاویر دیجیتال گنزالس

 azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

دانلود حل تمرین های کتاب پردازش تصویر گنرالس

 دانلود حل المسائل پردازش تصویر گونزالس به زبان فارسی

 حل لیستی از پروژه های کتاب پردازش تصاویر دیجیتال گنزالس
 حل 20 پروژه از کتاب پردازش تصویر گنزالس در مطلب به همراه داکیومنت

PROJECT1

Image Printing Program Based on Halftoning

 

PROJECT2

Zooming and Shrinking Images by Bilinear Interpolation

 

PROJECT3

Two-Dimensional Fast Fourier Transform

 

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

 

PROJECT4

Parametric Wiener Filter

 

PROJECT5

Web-Safe Colors

 

PROJECT6

Pseudo-Color Image Processing

 

PROJECT7

Color Image Enhancement by Histogram Processing

 

PROJECT8

Morphological and Other Set Operations

 

PROJECT9

Connected Components

 

 

PROJECT10

Morphological Solution to Problem 9.36

 

PROJECT11

Edge Detection Combined with Smoothing and Thresholding

 azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

PROJECT 12

Optimum Thresholding

 

PROJECT 13

Region Growing

 

PROJECT 14

Boundary following

 

PROJECT 15

Skeletons

 

PROJECT 16

Fourier Descriptors

 azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

PROJECT 17

Texture

 

PROJECT 18

Noise Reduction Using a Median Filter

 

PROJECT 20

 azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

 

شبیه سازی مقالات مربوط به بهره برداری از سیستم های قدرت

چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 00:42

شبیه سازی مقالات مربوط به بهره برداری از سیستم های قدرت

جایابی خازن
شبکه های توزیع
تجدید ساختار
بهینه سازی سیستم های قدرت
استفاده از انواع الگوریتم های بهینه سازی در سیستم های قدرت

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
بازار برق

تدریس خصوصی مباحث مربوط به بهره برداری از سیتم های قدرت
جایابی تولیدات پراکنده
و تمامی موارد و مباحث مربوط به سیستم های قدرت از تولید انتقال تا توزیع

( شبیه سازی مقالات بهره برداری از سیستم های قدرت )

لیست پروژه های آماده به صورت زیر است:
1-کاهش اضافه ولتاژهای گذرای ناشی ازکلیدزنی درپست GIS
2- پروژه برنامه ریزی همزمان بازار انرژی و ذخیره با الگوریتم pso
3- پروژه unit commitment در بازار برق با pso
4- سمینار کنترل ریزشبکه ها با استفاده از سیستم چندعاملی(MAS)
5- پروژه های طراحی روشنایی ساختمان با نرم افزارDialux
6-سمینار در مورد تاثیر LFC بر دینامیک سیستم قدرت
7-سمینار در مورد تاثیر ادوات FACTS بر قابلیت اطمینان سیستم قدرت
8-طراحی ترانسفورماتورهای چندفازه در متلب
9-پروژه آماده تاسیسات الکتریکی ساختمان مسکونی و تجاری و طراحی روشنایی با آن dialux
10-هماهنگی و بهینه سازی ریزمنابع در ریزشبکه در متلب
11-تاثیر dg بر قابلیت اطمینان سیستم قدرت

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

روژه های مخابرات شامل مخابرات میدان،سیستم، دیجیتال، رمز، شبیه سازی به کمک نرم افزارهای CST و ADS , HFSS و سایر نرم افزارهای مخابراتی. شبیه سازی مقالات و پروژه های مخابراتی به کمک نرم افزار Matlab (متلب) توسط فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه های معتبر تهران با حداقل هزینه در کمتر از یک هفته انجام می شود.

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

پروژه های کنترل شامل کنترل غیرخطی،کنترل چندمتغیره، کنترل مقاوم، کنترل مدل پیش بین، کنترل بهینه، کنترل فازی، شناسایی سیستمها، کنترل خطی،کنترل مدرن و... توسط کارشناس ارشد مهندسی برق-کنترل در کمتر از یک هفته انجام می شود.

مطلب پروژه بازدید : 184 چهارشنبه 18 اسفند 1395 نظرات (0)

ه منظور شبیه سازی :

 azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

برچسب‌ها: شبیه سازی دروس, کنترل توان راکتیو, الکترونیک قدرت, کیفیت توان الکتریکی, بهره برداری از شبکه
l

تمامی مقالات بهره برداری از سیستم های قدرت در حداقل زمان همراه با فایل شبیه سازی و ترجمه و گزارش کامل کار ارائه می گردند

 

 به منظور دریافت مقاله کد مورد نظر را ایمیل یا پیامک کنید:

 
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


یا پس از کلیک بر روی icon تماس با ما و پر کردن جاهای خالی متن مورد نظر را بفرستید

 

An Efficient Algorithm to Find Optimal Economic Load Dispatch for Plants having Discontinuous Fuel Cost Functions



یک الگوریتم کارآمد برای یافتن مطلوب پخش بار اقتصادی برای نصب و داشتن توابع هزینه سوخت ناپیوسته

....................................................

Quadratic Programming Solution to Emission and Economic Dispatch Problems



راه حل های درجه دوم برنامه ریزی برای مشکلات نشر و اقتصاد پخش بار

.................................................

تخصیص بهینه توان راکتیو با تاکید بر پایداری ولتاژ با استفاده از الگوریتم PSO


 azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


 ...............................................

Intentional islanding using a new algorithm based on ant search mechanism

 

 

جزیره سازی ارادی با استفاده از یک الگوریتم جدید مبتنی در مکانیسم جستجو مورچه

................................................

Power Distribution of Wind Diesel Generator in Isolated Network
 

توزیع توان از  ژنراتور باد دیزل در شبکه جدا شده

........azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
...........................................

Power Flow Comparisons in a Transmission Line with UPFC and SSSCs Devices


 

مقایسه پخش بار در یک خط انتقال با UPFC و دستگاه SSSCs

..........................................................

TRANSIENT STABILITY ANALYSIS AND ENHANCEMENT OF IEEE- 9 BUS SYSTEM
 

بهبود و تحلیل پایداری گذرا سیستم  IEEE- 9 باسه

..........................................................................

TRANSIENT STABILITY ANALYSIS AND ENHANCEMENT OF IEEE- 14 BUS Electric Power System

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


بهبود و تحلیل پایداری گذرا  سیستم های قدرت الکتریکی IEEE- 14 باسه

........................................................

Static VAR Compensation Technique for IEEE 14-bus System

 

تکنیک جبران استاتیکی وار برای سیستم IEEE-14 باسه

............................................................

Sensitivity Analysis for the IEEE 30 Bus System using Load-Flow Studies

 

بهبود و تحلیل پایداری گذرا سیستم  IEEE- 30 باسه

............................................................

A combination of genetic algorithm and particle swarm optimization for optimal DG location and sizing in distribution systems


 azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


ترکیبی از الگوریتم ژنتیک و بهینه سازی ازدحام ذرات برای محل بهینه DG و تغییر اندازه در سیستم های توزیع

.......................................................................

genetic algorithm based voltage regulator placement in unbalanced radial distribution systems
 

الگوریتم ژنتیک بز اساس قرار دادن تنظیم کننده ولتاژ در سیستم های توزیع شعاعی نامتعادل

...............................................................

Voltage Stability in Power system Using STATCOM

پایداری ولتاژ در سیستم قدرت با استفاده از STATCOM

............................................................

POWER FLOW ANALYSIS OF THREE PHASE UNBALANCED RADIAL DISTRIBUTION SYSTEM
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


تجزیه و تحلیل پخش توان سه فاز  سیستم توزیع شعاعی نامتعادل

.......................................................

Determining the Optimal Location and Sizing of Distributed Generation Unit using Plant Growth Simulation Algorithm in a Radial Distribution Network

تعیین بهینه مکان و اندازه واحد تولید پراکنده با استفاده از الگوریتم شبیه ساز رشد گیاه در یک شبکه توزیع شعاعی

..................................................................

A method for placement of distributed generation (DG) units using particle swarm optimization
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


روش برای پیدا کردن مکان مناسب واحد  تولید پراکنده (DG) با استفاده از بهینه سازی ازدحام ذرات

برچسب‌ها: بهره برداری از شبکه قدرت, بهره برداری از سیستم های قدرت, شبیه سازی مقالات بهره برداری از سیستم های قدرت, شبیه سازی بهره برداری, شبیه سازی مقالات برق


 تمامی مقالات بررسی و شناخت انرژی های نو در حداقل زمان همراه با فایل شبیه سازی و ترجمه و گزارش کامل کار ارائه می گردند
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


 به منظور دریافت مقاله کد مورد نظر را ایمیل یا پیامک ک


Comparative Stability Analysis of DFIG-based Wind Farms and Conventional Synchronous Generators


مقایسه تحلیل پایداری از مزارع بادی مبتنی بر DFIG و ژنراتور سنکرون معمولی

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

Stability Analysis of DFIG-based Wind Farms Using Different Bus System

تجزیه و تحلیل ثبات مزارع بادی مبتنی بر DFIG با استفاده از باس های مختلف سیستم

...................................................................

Vector Control Analysis of Doubly-Fed Induction Generator in Wind F

تجزیه و تحلیل کنترل بردار ژنراتور القایی دو سو تغذیه در مزارع باد

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

A Novel Digitally Controlled Converter for Renewable Energy Resour
روش جدید دیجیتالی مبدل کنترل شده برای منابع انرژی تجدید پذیر( Buck Boost Converter )

.....................................................................

Vector Controlled Doubly Fed Induction Generator for Wind Application


بردار کنترل ژنراتور القایی دو سو تغذیه برای برنامه های کاربردی باد

 ................................................................

An Improved Control Method for a DFIG in a Wind Turbine under an Unbalanced Grid Voltage Condition


روش کنترل بهبود یافته برای DFIG در یک توربین بادی تحت شرایط ولتاژ نامتعادل

A novel control scheme for DFIG-based wind energy systems under unbalanced grid conditions
طرح کنترل برای سیستم های انرژی باد مبتنی بر DFIG تحت شرایط نامتعادل شبکه

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


PSCAD/EMTDC BASED SIMULATION OF DOUBLY FED INDUCTION GENERATOR FOR WIND TURBINE

نرم افزار PSCAD / EMTDC شبیه سازی بر اساس ژنراتور القایی دو سو تغذیه برای توربین های بادی

............................................................

مدل سازی توربین بادی سرعت متغیر با ژنراتور القایی دو تغذیه ای برای کنترل ولتاژ در حالت اتصال به شبکه قدرت

 ............................................................

CONTROL OF A DOUBLY-FED INDUCTION GENERATOR FOR WIND ENERGY CONVERSION SYSTEM

کنترل ژنراتور القایی دو سو تغذیه برای سیستم های تبدیل انرژی باد

...........................................................

Modelling and performance analysis of Doubly-Fed Induction Wind Turbines Using
PSCAD/EMTD
مدلسازی و تجزیه و تحلیل عملکرد ژنراتور القایی دو سو تغذیه  توربین های بادی با استفاده از
نرم افزار PSCAD / EMTDC



Modeling and Simulation of Wind Farm with STATCOM in PSCAD/EMTDC Environment

مدلسازی و شبیه سازی مزرعه باد با STATCOM در محیط نرم افزار PSCAD / EMTDC
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

.......................................................

Simulation of Closed Loop Controlled Boost Converter for Solar Installation   


شبیه سازی کنترل حلقه بسته مبدل Boost برای نصب و راه اندازی سلول خورشیدی

.....................................................

MODELING AND CIRCUIT-BASED SIMULATION OF PHOTOVOLTAIC ARRAYS
 

مدلسازی و شبیه سازی مدار مبتنی بر یک مجموعه فتوولتائیک

.....................................................

An Efficient Z-Source Inverter based Solar Power Generation System Fed IM Drive  


اینورتر Z-source موثر مبتنی بر سیستم تولید برق خورشیدی با تغذیه کنندگی IM درایو

...................................................

Modeling of PV Array and Performance Enhancement by MPPT Algorithm

مدل سازی آرایه PV و بهبود عملکرد با الگوریتم MPPT

...............................................

PV Cell Based Five Level Inverter Using Multicarrier PW

سلول خورشیدی PV بر اساس اینورتر پنج سطحی با استفاده از چند حامل pwm
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

.............................................

Comprehensive Approach to Modeling and Simulation of Photovoltaic Array

رویکرد جامع به مدلسازی و شبیه سازی فتوولتائیک

.............................................

PSCAD Simulation of Grid-Tied Photovoltaic Systems and Total Harmonic Distortion Analysis


شبیه سازی نرم افزار PSCAD شبکه گره خورده سیستم های فتوولتائیک و تجزیه و تحلیل اعوجاج هارمونیکی کل

............................................

Simulation and Analysis of Existing MPPT Control Methods in a PV Generation System
 

شبیه سازی و تجزیه و تحلیل روش کنترل MPPT موجود در یک سیستم ژنراتور PV

...............................................

Hybrid Wind-Diesel Generation System


تولید سیستم ترکیبی باد دیزل

.................................................

Wind Turbine Driven Doubly-Fed Induction Generator with Grid Disconnection


توربین بادی ژنراتور القایی دو سو تغذیه با شبکه گسست ارتباطی
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

...........................................

Support Vector Machines for Fault Detection in Wind Turbines

 

 بردار پشتیبان ماشین برای تشخیص خطا در توربینهای بادی

.............................................

Simulation of Doubly-Fed Induction Generator in a Wind Turbine

شبیه سازی ژنراتور القایی دوسو تغذیه در توربین بادی

...........................................

شبیه سازی بر اساس مطالعه بر روی ژنراتور القایی دوسو تغذیع برای تولید انرژی برق بادی با استفاده از سیمولینک متلب

..........................................

Novel Photovoltaic Module Modeling using Matlab/Simulink

 
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

مدل جدید ماژول فتوولتاییک با استفاده از سیمولینک متلب

.....................................

MODELING AND CIRCUIT-BASED SIMULATION OF PHOTOVOLTAIC ARRAYS



مدلسازی و شبیه سازی مدار آرایه فتوولتائیک

.................................................................

A Three-Phase Step-Up DC–DC Converter With a Three-Phase High-Frequency Transformer for DC Renewable Power Source Applications


 

مبدل DC-DC  افزایشی سه فاز با ترانسفورماتور سه فاز فرکانس بالا برای کاربرد منبع انرژی تجدید DC

........................................................

Intelligent Control Based MPPT Method for Fuel Cell Power System

کنترل هوشمند بر اساس  روش MPPT  برای سیستم پیل سوختی

.........................................................

An Active Power Filter for Low Frequency Ripple Current Reduction in Fuel Cell Applications


فیلتر توان اکتیو برای کاهش ریپل های فرکانس پایین جریان در کاربرد پیل های سوختی

..............................................................

A Modular Fuel Cell, Modular DC–DC Converter Concept for High Performance and Enhanced Reliability

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

 

یک مدولار سلول سوختی ، مفهوم  مدولار  مبدل DC-DC  برای کارایی بالا و افزایش قابلیت اطمینان

...................................................

Modeling Design of Solid Oxide Fuel Cell Power System for Distributed Generation Applications


مدلسازی طراحی پیل سوختی اکسید جامد سیستم قدرت برای برنامه های تولید توزیع شده

.....................................................................

Inverter Control for Three-Phase Grid connected fuel Cell Power System

 

کنترل اینورتر برای  شبکه سه فاز متصل شده به پیل سوختی سیستم قدرت

..............................................................

Control of DFIG Wind Turbine With Direct-Current Vector Control Configuration

 

کنترل از توربین  بادی DFIG با تنظیمات  جریان مستقیم کنترل برداری
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

..............................................................

DFIG-Based Wind Power Conversion With Grid Power Leveling for Reduced Gusts
 

DFIG مبتنی بر  تبدیل قدرت باد با شبکه برق لولینگ برای کاهش Gusts

..............................................................

Analyzing Vector Control of a Grid-Connected DFIG under Simultaneous Changes of Two Inputs of Control System



تجزیه و تحلیل کنترل برداری DFIG  متصل به شبکه تحت تغییرات همزمان از دو ورودی سیستم کنترل

.....................................................................

Design of Photovoltaic Solar Cell Model for Standalone Renewable System


طراحی  مدل سلول صفحات خورشیدی برای سیستم تجدید پذیر مستقل
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

..................................................

Modeling, Control and Simulation of Grid Connected PV System with D-STATCOM

 azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


مدل سازی، کنترل و شبیه سازی شبکه متصل به سیستم PV (صفحات خورشیدی)  ب

مطلب پروژه بازدید : 125 چهارشنبه 18 اسفند 1395 نظرات (0)

پروژه و پایان نامه MATLAB

دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 11:19
پروژه و پایان نامه MATLAB

گروه برنامه نویسی MATLAB ایران ( با مدیریت فوق لیسانس مهندسی برق با سابقه شش ساله در تدریس و انجام پروژه های دانشجویی و پروژههای تحقیقاتی و پایان نامه برای اکثر دانشگاههای ایران آمادگی خود را جهت انجام پروژه و پایان نامه در زمینه های مختلف مهندسی برق اعلام می کند.


azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

در کمترین زمان ممکن ، سفارش از کلیه نقاط کشور پذیرفته میشود.

مشاوره و همکاری تا دفاعیه دانشجو بطور مستمر ادامه خواهد داشت.



azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
برنامه نویسی پیشرفته مطلب MATLAB

Advanced MATLAB Programming

شبکه های عصبی درMATLAB

انواع شبکه های عصبی

MATLAB Neural Network

پردازش تصویردرMATLAB

MATLAB Image Processing

منطق فازی

MATLAB Fuzzy Logic

Simulink

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
MATLAB SimPower System (Power Engineering)

MATLAB Simulink Control Design

Digital Systems (Digital Circuit Implementation in MATLAB)

کلونی مورچه

کلو نی مورچه

Ant Colony Optimization (ACO) algorithm

الگوریتم ‍ژنتیک

Genetic Algorithm (GA)

********

برنامه نویسی برای تمارین درسی



راهنمایی در برنامه نویسی MATLAB



برگزاری کلاسها ودوره های آموزشی برنامه نویسی مطلب مخصوص دانشجویان



تبادل برنامه با برنامه نویسان مطلب در سراسر دنیا

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

آشنایی با سایتهای آموزشی و پیشرفته برنامه نویسی مطلب


ارائه کتابهای مربوط به مطلب به دو زبان فارسی ولاتین


روژه و پایان نامه MATLAB

گروه برنامه نویسی MATLAB ایران (MATLAB IRAN GROUP) با مدیریت فوق لیسانس مهندسی برق با سابقه شش ساله در تدریس و انجام پروژه های دانشجویی و پروژههای تحقیقاتی و پایان نامه برای اکثر دانشگاههای ایران آمادگی خود را جهت انجام پروژه و پایان نامه در زمینه های مختلف مهندسی اعلام می کند.



در کمترین زمان ممکن ، سفارش از کلیه نقاط کشور پذیرفته میشود.

مشاوره و همکاری تا دفاعیه دانشجو بطور مستمر ادامه خواهد داشت.


برنامه نویسی پیشرفته مطلب MATLAB

Advanced MATLAB Programming
---------------------------------------

شبکه های عصبی درMATLAB

انواع شبکه های عصبی

MATLAB Neural Network

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
---------------------------------------
پردازش تصویردرMATLAB

MATLAB Image Processing

---------------------------------------
منطق فازی

MATLAB Fuzzy Logic

--------------------------------------
Simulink
مهندسی برق - قدرت
MATLAB SimPower System (Power Engineering)

--------------------------------------
مهندسی کنترل در MATLAB

MATLAB Simulink Control Design

--------------------------------------
پیاده سازی مدار دیجیتال در MATLAB

Digital Systems (Digital Circuit Implementation in MATLAB)

-------------------------------------
پیاده سازی کلونی مورچه در MATLAB

کلو نی مورچه

Ant Colony Optimization (ACO) algorithm in MATLAB

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
--------------------------------------
الگوریتم ‍ژنتیک

Genetic Algorithm (GA)

*******

برنامه نویسی برای تمارین درسی

راهنمایی در برنامه نویسی MATLAB

برگزاری کلاسها ودوره های آموزشی برنامه نویسی مطلب مخصوص دانشجویان

تبادل برنامه با برنامه نویسان مطلب در سراسر دنیا

آشنایی با سایتهای آموزشی و پیشرفته برنامه نویسی مطلب

ارائه کتابهای مربوط به مطلب به دو زبان فارسی ولاتین

****

ما ادعا نمی کنیم بهترین هستیم بلکه سالهایی زیادی است که با MATLAB کار کرده ایم و تجارب زیادی داریم.

نمونه از کارها :
پیش بینی نرخ دلار و یورو و مارک و فرانک با تجزیه تحلیل سری های زمانی و شبکه های عصبی Hopfiled و RBF و MLP
--
دسته بندی اتوماتیک سیب زمینی
--
کنترل فازی زاویه ناو هواپیما
--

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
کنترل دیجیتال اینورتر سه فاز
--
شناسایی سیگنالهای ECG شخص بیمار با شبکه عصبی Adaptive Resonant Theory (ART)

Adaptive Resonant Theory (ART) Neural Network for Recognition of Fault ECG signals
--
دسته بندی اثر انگشت بر مبنای ماتریسGray Level Co-Occurrence
Fingerprint Classification based on Gary Level Co-occurrence Matrix
--
شناسایی حروف انگلیسی با شبکه عصبی Adaptive Resonant Theory (ART)

Adaptive Resonant Theory (ART) Neural Network for English Character Recognition
--
رتبه بندی فازی کارمند های یک اداره (مدیریت فازی)
--
دسته بندی مقام های (گوشه) دستگاههای موسیقی ایران
--
حل معادله دیفرانسیل جزئی و معادله دیفرانسیل عمومی با MATLAB
--
کنترل وفقی یک سیستم غیرخطی (فرایند خنثی سازی pH) با کنترل کننده منطق فازیTakagi-Sugeno (T-S)
Adaptive control of a nonlinear system (pH neutralization process ) with Takagi-Sugeno (T-S) fuzzy logic controller
--
جداسازی حروف فارسی با کمک تغییر گرادیان در لبه ها
--

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
مبدل آنالوگ به دیجیتال Cyclic با استفاده از مدارت کلیدی خازنی
--
دسته بندی اثر انگشت با شبکه عصبی Support Vector Machine (SVM)
--
و . . . . .
MATLAB IRAN GROUP

 

شبیه سازی دروس, کنترل توان راکتیو, الکترونیک قدرت, کیفیت توان الکتریکی, بهره برداری از شبکه

دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 02:26
 
ه منظور شبیه سازی :

 azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

برچسب‌ها: شبیه سازی دروس, کنترل توان راکتیو, الکترونیک قدرت, کیفیت توان الکتریکی, بهره برداری از شبکه
l

تمامی مقالات بهره برداری از سیستم های قدرت در حداقل زمان همراه با فایل شبیه سازی و ترجمه و گزارش کامل کار ارائه می گردند

 

 به منظور دریافت مقاله کد مورد نظر را ایمیل یا پیامک کنید:

 
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


یا پس از کلیک بر روی icon تماس با ما و پر کردن جاهای خالی متن مورد نظر را بفرستید

 

An Efficient Algorithm to Find Optimal Economic Load Dispatch for Plants having Discontinuous Fuel Cost Functions



یک الگوریتم کارآمد برای یافتن مطلوب پخش بار اقتصادی برای نصب و داشتن توابع هزینه سوخت ناپیوسته

....................................................

Quadratic Programming Solution to Emission and Economic Dispatch Problems



راه حل های درجه دوم برنامه ریزی برای مشکلات نشر و اقتصاد پخش بار

.................................................

تخصیص بهینه توان راکتیو با تاکید بر پایداری ولتاژ با استفاده از الگوریتم PSO


 azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


 ...............................................

Intentional islanding using a new algorithm based on ant search mechanism

 

 

جزیره سازی ارادی با استفاده از یک الگوریتم جدید مبتنی در مکانیسم جستجو مورچه

................................................

Power Distribution of Wind Diesel Generator in Isolated Network
 

توزیع توان از  ژنراتور باد دیزل در شبکه جدا شده

........azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
...........................................

Power Flow Comparisons in a Transmission Line with UPFC and SSSCs Devices


 

مقایسه پخش بار در یک خط انتقال با UPFC و دستگاه SSSCs

..........................................................

TRANSIENT STABILITY ANALYSIS AND ENHANCEMENT OF IEEE- 9 BUS SYSTEM
 

بهبود و تحلیل پایداری گذرا سیستم  IEEE- 9 باسه

..........................................................................

TRANSIENT STABILITY ANALYSIS AND ENHANCEMENT OF IEEE- 14 BUS Electric Power System

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


بهبود و تحلیل پایداری گذرا  سیستم های قدرت الکتریکی IEEE- 14 باسه

........................................................

Static VAR Compensation Technique for IEEE 14-bus System

 

تکنیک جبران استاتیکی وار برای سیستم IEEE-14 باسه

............................................................

Sensitivity Analysis for the IEEE 30 Bus System using Load-Flow Studies

 

بهبود و تحلیل پایداری گذرا سیستم  IEEE- 30 باسه

............................................................

A combination of genetic algorithm and particle swarm optimization for optimal DG location and sizing in distribution systems


 azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


ترکیبی از الگوریتم ژنتیک و بهینه سازی ازدحام ذرات برای محل بهینه DG و تغییر اندازه در سیستم های توزیع

.......................................................................

genetic algorithm based voltage regulator placement in unbalanced radial distribution systems
 

الگوریتم ژنتیک بز اساس قرار دادن تنظیم کننده ولتاژ در سیستم های توزیع شعاعی نامتعادل

...............................................................

Voltage Stability in Power system Using STATCOM

پایداری ولتاژ در سیستم قدرت با استفاده از STATCOM

............................................................

POWER FLOW ANALYSIS OF THREE PHASE UNBALANCED RADIAL DISTRIBUTION SYSTEM
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


تجزیه و تحلیل پخش توان سه فاز  سیستم توزیع شعاعی نامتعادل

.......................................................

Determining the Optimal Location and Sizing of Distributed Generation Unit using Plant Growth Simulation Algorithm in a Radial Distribution Network

تعیین بهینه مکان و اندازه واحد تولید پراکنده با استفاده از الگوریتم شبیه ساز رشد گیاه در یک شبکه توزیع شعاعی

..................................................................

A method for placement of distributed generation (DG) units using particle swarm optimization
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


روش برای پیدا کردن مکان مناسب واحد  تولید پراکنده (DG) با استفاده از بهینه سازی ازدحام ذرات

برچسب‌ها: بهره برداری از شبکه قدرت, بهره برداری از سیستم های قدرت, شبیه سازی مقالات بهره برداری از سیستم های قدرت, شبیه سازی بهره برداری, شبیه سازی مقالات برق


 تمامی مقالات بررسی و شناخت انرژی های نو در حداقل زمان همراه با فایل شبیه سازی و ترجمه و گزارش کامل کار ارائه می گردند
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


 به منظور دریافت مقاله کد مورد نظر را ایمیل یا پیامک ک


Comparative Stability Analysis of DFIG-based Wind Farms and Conventional Synchronous Generators


مقایسه تحلیل پایداری از مزارع بادی مبتنی بر DFIG و ژنراتور سنکرون معمولی

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

Stability Analysis of DFIG-based Wind Farms Using Different Bus System

تجزیه و تحلیل ثبات مزارع بادی مبتنی بر DFIG با استفاده از باس های مختلف سیستم

...................................................................

Vector Control Analysis of Doubly-Fed Induction Generator in Wind F

تجزیه و تحلیل کنترل بردار ژنراتور القایی دو سو تغذیه در مزارع باد

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

A Novel Digitally Controlled Converter for Renewable Energy Resour
روش جدید دیجیتالی مبدل کنترل شده برای منابع انرژی تجدید پذیر( Buck Boost Converter )

.....................................................................

Vector Controlled Doubly Fed Induction Generator for Wind Application


بردار کنترل ژنراتور القایی دو سو تغذیه برای برنامه های کاربردی باد

 ................................................................

An Improved Control Method for a DFIG in a Wind Turbine under an Unbalanced Grid Voltage Condition


روش کنترل بهبود یافته برای DFIG در یک توربین بادی تحت شرایط ولتاژ نامتعادل

A novel control scheme for DFIG-based wind energy systems under unbalanced grid conditions
طرح کنترل برای سیستم های انرژی باد مبتنی بر DFIG تحت شرایط نامتعادل شبکه

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


PSCAD/EMTDC BASED SIMULATION OF DOUBLY FED INDUCTION GENERATOR FOR WIND TURBINE

نرم افزار PSCAD / EMTDC شبیه سازی بر اساس ژنراتور القایی دو سو تغذیه برای توربین های بادی

............................................................

مدل سازی توربین بادی سرعت متغیر با ژنراتور القایی دو تغذیه ای برای کنترل ولتاژ در حالت اتصال به شبکه قدرت

 ............................................................

CONTROL OF A DOUBLY-FED INDUCTION GENERATOR FOR WIND ENERGY CONVERSION SYSTEM

کنترل ژنراتور القایی دو سو تغذیه برای سیستم های تبدیل انرژی باد

...........................................................

Modelling and performance analysis of Doubly-Fed Induction Wind Turbines Using
PSCAD/EMTD
مدلسازی و تجزیه و تحلیل عملکرد ژنراتور القایی دو سو تغذیه  توربین های بادی با استفاده از
نرم افزار PSCAD / EMTDC



Modeling and Simulation of Wind Farm with STATCOM in PSCAD/EMTDC Environment

مدلسازی و شبیه سازی مزرعه باد با STATCOM در محیط نرم افزار PSCAD / EMTDC
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

.......................................................

Simulation of Closed Loop Controlled Boost Converter for Solar Installation   


شبیه سازی کنترل حلقه بسته مبدل Boost برای نصب و راه اندازی سلول خورشیدی

.....................................................

MODELING AND CIRCUIT-BASED SIMULATION OF PHOTOVOLTAIC ARRAYS
 

مدلسازی و شبیه سازی مدار مبتنی بر یک مجموعه فتوولتائیک

.....................................................

An Efficient Z-Source Inverter based Solar Power Generation System Fed IM Drive  


اینورتر Z-source موثر مبتنی بر سیستم تولید برق خورشیدی با تغذیه کنندگی IM درایو

...................................................

Modeling of PV Array and Performance Enhancement by MPPT Algorithm

مدل سازی آرایه PV و بهبود عملکرد با الگوریتم MPPT

...............................................

PV Cell Based Five Level Inverter Using Multicarrier PW

سلول خورشیدی PV بر اساس اینورتر پنج سطحی با استفاده از چند حامل pwm
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

.............................................

Comprehensive Approach to Modeling and Simulation of Photovoltaic Array

رویکرد جامع به مدلسازی و شبیه سازی فتوولتائیک

.............................................

PSCAD Simulation of Grid-Tied Photovoltaic Systems and Total Harmonic Distortion Analysis


شبیه سازی نرم افزار PSCAD شبکه گره خورده سیستم های فتوولتائیک و تجزیه و تحلیل اعوجاج هارمونیکی کل

............................................

Simulation and Analysis of Existing MPPT Control Methods in a PV Generation System
 

شبیه سازی و تجزیه و تحلیل روش کنترل MPPT موجود در یک سیستم ژنراتور PV

...............................................

Hybrid Wind-Diesel Generation System


تولید سیستم ترکیبی باد دیزل

.................................................

Wind Turbine Driven Doubly-Fed Induction Generator with Grid Disconnection


توربین بادی ژنراتور القایی دو سو تغذیه با شبکه گسست ارتباطی
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

...........................................

Support Vector Machines for Fault Detection in Wind Turbines

 

 بردار پشتیبان ماشین برای تشخیص خطا در توربینهای بادی

.............................................

Simulation of Doubly-Fed Induction Generator in a Wind Turbine

شبیه سازی ژنراتور القایی دوسو تغذیه در توربین بادی

...........................................

شبیه سازی بر اساس مطالعه بر روی ژنراتور القایی دوسو تغذیع برای تولید انرژی برق بادی با استفاده از سیمولینک متلب

..........................................

Novel Photovoltaic Module Modeling using Matlab/Simulink

 
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

مدل جدید ماژول فتوولتاییک با استفاده از سیمولینک متلب

.....................................

MODELING AND CIRCUIT-BASED SIMULATION OF PHOTOVOLTAIC ARRAYS



مدلسازی و شبیه سازی مدار آرایه فتوولتائیک

.................................................................

A Three-Phase Step-Up DC–DC Converter With a Three-Phase High-Frequency Transformer for DC Renewable Power Source Applications


 

مبدل DC-DC  افزایشی سه فاز با ترانسفورماتور سه فاز فرکانس بالا برای کاربرد منبع انرژی تجدید DC

........................................................

Intelligent Control Based MPPT Method for Fuel Cell Power System

کنترل هوشمند بر اساس  روش MPPT  برای سیستم پیل سوختی

.........................................................

An Active Power Filter for Low Frequency Ripple Current Reduction in Fuel Cell Applications


فیلتر توان اکتیو برای کاهش ریپل های فرکانس پایین جریان در کاربرد پیل های سوختی

..............................................................

A Modular Fuel Cell, Modular DC–DC Converter Concept for High Performance and Enhanced Reliability

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

 

یک مدولار سلول سوختی ، مفهوم  مدولار  مبدل DC-DC  برای کارایی بالا و افزایش قابلیت اطمینان

...................................................

Modeling Design of Solid Oxide Fuel Cell Power System for Distributed Generation Applications


مدلسازی طراحی پیل سوختی اکسید جامد سیستم قدرت برای برنامه های تولید توزیع شده

.....................................................................

Inverter Control for Three-Phase Grid connected fuel Cell Power System

 

کنترل اینورتر برای  شبکه سه فاز متصل شده به پیل سوختی سیستم قدرت

..............................................................

Control of DFIG Wind Turbine With Direct-Current Vector Control Configuration

 

کنترل از توربین  بادی DFIG با تنظیمات  جریان مستقیم کنترل برداری
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

..............................................................

DFIG-Based Wind Power Conversion With Grid Power Leveling for Reduced Gusts
 

DFIG مبتنی بر  تبدیل قدرت باد با شبکه برق لولینگ برای کاهش Gusts

..............................................................

Analyzing Vector Control of a Grid-Connected DFIG under Simultaneous Changes of Two Inputs of Control System



تجزیه و تحلیل کنترل برداری DFIG  متصل به شبکه تحت تغییرات همزمان از دو ورودی سیستم کنترل

.....................................................................

Design of Photovoltaic Solar Cell Model for Standalone Renewable System


طراحی  مدل سلول صفحات خورشیدی برای سیستم تجدید پذیر مستقل
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

..................................................

Modeling, Control and Simulation of Grid Connected PV System with D-STATCOM

 azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


مدل سازی، کنترل و شبیه سازی شبکه متصل به سیستم PV (صفحات خورشیدی)  با

 

ه و حفاظت Relays and protection (شبیه سازی کنتر

دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 02:21


Micro grid Protection Using Digital Relays

حفاظت microgrid با استفاده از رله های دیجیتال
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

.....................................................

Modeling and Simulation of Reverse Power Relay for Generator Protection

مدلسازی و شبیه سازی رله قدرت معکوس برای حفاظت ژنراتور

 ....................................................................
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

An Innovative Decaying DC Component Estimation Algorithm for Digital Relaying



نوآوری برآورد الگوریتم  پوسیدگی مولفه DC برای رله دیجیتال

 .......................................................

Tapping power from a HV transmission line overhead ground wire and regulating voltage by means of IVACE technolog
بهره برداری قدرت از یک خط انتقال HV هوایی زمین شده و تنظیم ولتاژ با استفاده از فن آوری IVACE

 .........................................................

Superimposed Components Based Sub-cycle Protection of Transmission Lines


اجزا سوار شده بر اساس حفاظت زیر سیکل های خطوط انتقال

...................................................
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

High-Speed Directional Comparison Protection of Transmission Lines

 

سرعت بالا جهت مقایسه حفاظت از خطوط انتقال

............................................................

A Modular Fuel Cell, Modular DC–DC Converter Concept for High Performance and Enhanced Reliability

 

یک مدولار سلول سوختی ، مفهوم  مدولار  مبدل DC-DC  برای کارایی بالا و افزایش قابلیت اطمینان

برچسب‌ها: شبیه سازی مقالات رله و حفاظت با متلب, شبیه سازی Relays and protection با متلب, شبیه سازی Relays and protection با matlab, شبیه سازی مقالات برق, شبیه سازی مقالات برق رله و حفاظت
موضوع مطلب :
نوشته شده در شنبه پانزدهم آذر ۱۳۹۳ توسط اشکان آبیار حسینی | لینک ثابت    | نظر بدهید
نمونه هایی از مقاله های درس کنترل مدرن با شبیه سازی کامل و گزارش کار(modern control)(شبیه سازی آماده

تمامی مقالات کنترل مدرن Modern control  (شبیه سازی کنترل مدرن در Matlab ) در حداقل زمان همراه با فایل شبیه سازی و ترجمه و گزارش کامل کار ارائه می گردند


یا پس از کلیک بر روی icon تماس با ما و پر کردن جاهای خالی متن مورد نظر را بفرستی

Real-Time Controlling of Inverted Pendulum by Fuzzy Lo
زمان واقعی کنترل پاندول معکوس با منطق فازی

........................................................................

LQR self-adjusting based control for the planar double inverted pendulum


LQR خود تنظیم بر اساس کنترل برای  آونگ معکوس دوبل مسطح

..........................................................................
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

Modelling & Simulation for Optimal Control of Nonlinear Inverted Pendulum Dynamical System using PID Controller & LQR

 
مدلسازی و شبیه سازی برای کنترل بهینه غیرخطی دینامیک سیستم پاندول معکوس با استفاده از PID کنترل و LQR

..........................................................................

DC Motor Speed Control: A Case between PID Controller and Fuzzy Logic Controller

 

 

کنترل سرعت موتور DC : مورد بین  کنترل  PID و کنترل کننده منطق فازی

.......................................................................

Voltage Level Improvement of Power System By Using SVC With POD Controller



 بهبود سطح ولتاژ سیستم های قدرت به وسیله SVC با کنترل POD

.......................................................................

Design and Simulation of Gain Scheduling PID Controller for Ball and Beam System
 

طراحی و شبیه سازی خود تنظیم PID کنترل سیستم توپ و میله شعایی

........................................................
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

On replacing PID controller with ANN controller for DC motor position control

جایگزینی کنترل کننده PID با کنترل کننده شبکه عصبی مصنوعی برای موقعیت کنترل موتور DC

 ..................................................

Modeling and Control of 5 DOF Robot Arm Using Supervisory Control

مدل سازی و کنترل از 5 DOF بازوی ربات با استفاده از کنترل نظارتی

........................................................

Optimal Control of Double Inverted Pendulum Using LQR Controller Sandeep


کنترل بهینه  پاندول معکوس دوبل با استفاده از LQR کنترل سندیپ

..............................................................

Comparison of LQR and PD controller for stabilizing Double Inverted Pendulum System

مقایسه کنترل LQR و PD برای برقراری پایداری در سیستم آونگ معکوس دوبل

برچسب‌ها: شبیه سازی مقالات کنترل مدرن با متلب, شبیه سازی modern control با متلب, شبیه سازی modern control با matlab, شبیه سازی مقالات برق, شبیه سازی مقالات برق کنترل مد
 

Dynamic compensation of reactive power in Various Faults in Power System


 

جبران دینامیک توان راکتیو برای خطاهای مختلف در سیستم قدرت (statcom)

...azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
............................................................

Simulink Implementation of Induction Machine Model A Modular Approach(dynamic model
 

پیاده سازی SIMULINK مدل ماشین القایی رویکرد مدولار (مدل دینامیکی ماشین القایی با راه اندازی مستقیم ، کنترل برداری غیر مستقیم ، کنترل V/F )

....................................................................

Roll of PSS and SVC for improving the Transient Stability of Power System


 

فهرست از PSS و SVC برای بهبود پایداری گذرا ی سیستم های قدرت

..............................................................

 

Understanding of Dynamic Voltage Restorers Through MATLAB Simulation


 

درک بازگردان دینامیکی ولتاژ از طریق شبیه سازی MATLAB

..................................................

Dynamic Simulation of a Three-Phase Induction Motor Using Matlab Simulink

 
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

شبیه سازی دینامیکی موتور القایی سه فاز با استفاده از نرم افزار Matlab سیمولینک

...................................................

STATCOM for Improved Dynamic Performance of Wind Farms in Power Grid

STATCOM برای بهبود عملکرد دینامیکی  از مزارع بادی در شبکه قدرت

...................................................

Dynamic Stability Enhancement of Power System using Fuzzy Logic Based Power System Stabilizer (PSS)

 

 

 

بهبود پایداری دینامیک سیستم های قدرت با استفاده از منطق فازی بر اساس پایدار کننده سیستم های قدرت

..................................................
 

شبیه سازی نرمال شده دینامیکی ازموتور القایی 3 فاز  با استفاده از MATLAB / SIMULINK

...........................................................

Parameter optimization of multi machine power system conventional stabilizers using CDCARLA method



 

بهینه سازی پارامتر های تثبیت کننده مرسوم سیستم قدرت چند ماشینه با استفاده از روش CDCARLA

.............................................................

Dynamic Modeling of Induction Motor Using Rotor Rotating Reference Frame

 

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


مدل سازی دینامیکی از موتور القایی با استفاده از فریم روتور دوار مرجع

.............................................................

Mitigation of Voltage Sag and Swell Using Dynamic Voltage Restorer


 

تعدیل کاهش و افزایش ولتاژ با استفاده از بازگردان دینامیکی ولتاژ

............................................................

ANALYSIS OF DYNAMIC PERFORMANCE COMPARISON OF DIFFERENT PWM TECHNIQUES INVERTER FED INDUCTION MOTOR DRIVES


 

 

تحلیل مقایسه عملکرد دینامیکی تکنیک های مختلف pwm اینورتر تغذیه کننده درایو موتور القایی

...................................................................

Simulink / MATLAB Dynamic Induction Motor Model for use in Undergraduate Electric Machines and Power Electronics Courses

 

 
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

SIMULINK / MATLAB مدل دینامیکی موتور القایی  برای استفاده در کارشناسی ماشین آلات الکتریکی و دوره های آموزشی الکترونیک قدرت

 .................................................

Power Quality Improvement In Low Voltage Distribution System Using Dynamic Voltage Restorer (DVR

بهبود کیفیت توان در سیستم توزیع ولتاژ پایین با استفاده از بازگردان دینامیکی ولتاژ (DVR)

..................................................

Review of Modeling and Dynamic Analysis of Three Phase Induction Motor Using MATLAB Simulink

 

چکیده ای از مدل سازی وتحلیل دینامیکی موتور القایی سه فاز با استفاده از Simulink نرم افزار MATLAB

...........................................



­شبیه سازی مقالات ادوات فکتس با متلب, شبیه سازیdynamic  با متلب, شبیه سازی  dynamic in power system با matlab, شبیه سازی دینامیکی موتور القایی در متلب،شبیه سازی دینامیکی موتور dc در matlab،شبیه سازی دینامیکی ­induction motor در متلب،شبیه سازی دینامیکی  dc motor در matlab، شبیه سازی دینامیکی موتور dc آهنربای دائمی بدون جاروبک در متلب،شبیه سازی speed control در matlab،شبیه سازی  Synchronous Motor در متلب،شبیه سازی موتور القایی در matlab،شبیه سازی transformer در متلب،شبیه سازی ترانسفورماتور در matlab،شبیه سازی induction motor در متلب،شبیه سازی  PERMANENT MAGNET SYNCHRONOUS MOTOR در matlab، شبیه سازی  PERMANENT MAGNET SYNCHRONOUS MOTOR در متلب،شبیه سازی موتور با آهنربای دائمی در matlab،شبیه سازی بدون جاروبک در ،فروش مقالات آماده شبیه سازی و ترجمه شده کارشناسی ارشد برق ، شبیه سازی پروژه های دینامیک در سیستم های قدرت ، شبیه سازی pss ،شبیه سازی dynamic analysis of power system ،simulink dynamic analysis of power system


 azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


تمامی مقالات ادوات فکتسFACTS (Flexible Alternating Current Transmission Systems) در حداقل زمان همراه با فایل شبیه سازی و ترجمه و گزارش کامل کار ارائه می گردند





Application of Synchronous Static Series Compensator (SSSC) on Enhancement of Voltage Stability and Power Oscillation Damping

 

استفاده از سنکرون سری استاتیک جبران (SSSC) در بهبود پایداری ولتاژ و نوسان برق میرایی

............................................................

Analysis and Simulation of a D-STATCOM for Voltage Quality Improvement


تجزیه و تحلیل و شبیه سازی D-STATCOM برای بهبود کیفیت ولتاژ

...........................................................

Power Quality Improvement In Distribution System Using D-Statcom In Transmission Lines

 
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

بهبود کیفیت توان در سیستم توزیع با استفاده از D-STATCOM در خطوط انتقال

...........................................................

Power System Stability Improvement of Long Transmission Line System by Using Static Var Compensator SVC

 

بهبود پایداری سیستم قدرت در سیستم خط انتقال بلند با استفاده از  جبران کننده استاتیکی وار (SVC)

.........................................................

A Platform for Validation of FACTS Models


 

بستر های نرم افزاری برای اعتبار سنجی مدل FACTS

(12bus)

........................................................

Modeling and Simulation of Wind Farm with STATCOM in PSCAD/EMTDC Environment
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

 

 

مدلسازی و شبیه سازی مزرعه باد با STATCOM در محیط نرم افزار PSCAD / EMTDC

.......................................................

Modeling and Simulation of Static Var Compensator (svc)  for Improvement of Voltage Stability in Power System



مدلسازی و شبیه سازی جبران ساز استاتیک وار  (SVC) برای بهبود پایداری ولتاژ در سیستم های قدرت

...................................................

Dynamic compensation of reactive power in Various Faults in Power System

جبران دینامیک توان راکتیو برای خطاهای مختلف در سیستم قدرت (statcom)

...................................................

Stability Enhancement of Long Transmission Line System by Using Static Var Compensator (SVC)

 
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

بهبود پایداری سیستم خط انتقال بلند با استفاده از جبران کننده استاتیکی وار (SVC)

...................................................

Study and Effects of UPFC and its Control System for Power Flow Control and Voltage  Injection in a Power System

 
بررسی و اثرات UPFC و سیستم کنترل آن برای کنترل پخش بار و تزریق ولتاژ در سیستم های قدرت

..................................................

بررسی تاثیر ادوات مختلف FACTS بر پایداری ولتاژ (مقایسه SVC  و STATCOM )



.................................................

Static Synchronous Series Compensator(SSSC): An approach for reactive power compensation for the trnsmission system



جبرانساز سری سنکرون استاتیک (SSSC): یک روش برای جبران توان راکتیو برای سیستم انتقال

.............................................

AN APPROACH BY PST-OLTC FOR THE ENHANCEMENT OF POWER REGULATION

 

روشی توسط PST-OLTC برای بهبود تنظیم توان
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

...................................................

Power Flow Control In A Transmission Line Through UPFC
کنترا پخش بار در یک خط انتقال از طریق UPFC

.............................................................

Modified Approach for Harmonic Reduction in Transmission System Using 48-pulse UPFC Employing Series Zig-Zag Primary and Y-Y Secondary Transformer


روش اصلاح شده برای کاهش هارمونیک در سیستم انتقال با استفاده از 48 پالس UPFC شامل سری ZIG-ZAG اولیه و YY ثانویه ترانسفورماتور

........................................................

Analyzing the Application of Crowbar And Statcom To Overcome Voltage Sags With Actual Field Dat
تجزیه و تحلیل با استفاده از Crowbar و STATCOM برای فائق آمدن بر کاهش ولتاژ با داده های واقعی مدار

 .................................................................

POWER FLOW CONTROL IN A TRANSMISSION LINE USING D-FACTS DEVICES


 

کنترل پخش توان در خطوط انتقال با استفاده از وسایل D-FACTS

 

.........................................................................................

برچسب ها :

­شبیه سازی مقالات ادوات فکتس با متلب, شبیه سازی FACTS با متلب, شبیه سازی FACTS با matlab, شبیه سازی استتکام در متلب،شبیه سازی استتکام در matlab،شبیه سازی­statcom در متلب،شبیه سازی statcom در matlab، شبیه سازی­dvr در متلب،شبیه سازی dvr در matlab،شبیه سازی dvr در متلب،شبیه سازی dvr در matlab،شبیه سازی sssc در متلب،شبیه سازی sssc در matlab،شبیه سازی sssc در متلب،شبیه سازی sssc در matlab، شبیه سازی دی­استتکام در متلب،شبیه سازی دی استتکام در matlab،شبیه سازی dstatcom در متلب،شبیه سازی dstatcom در matlab، شبیه سازی اس وی سی در متلب،شبیه سازی اس وی سی در matlab،شبیه سازی svc در متلب،شبیه سازی svc در matlab،شبیه سازی یو پی اف سی در متلب،شبیه سازی یو پی اف سی در matlab،شبیه سازی upfc در متلب،شبیه سازی upfc در matlab،مقالات ادوات فکتس FACTS (Flexible Alternating Current Transmission ،فروش مقالات آماده شبیه سازی و ترجمه شده کارشناسی ارشد برق

 azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


 

برچسب‌ها: شبیه سازی مقالات ادوات فکتس با متلب, شبیه سازی FACTS با متلب, شبیه سازی FACTS با matlab, شبیه سازی مقالات برق, شبیه سازی مقالات برق قدرت ادوات فکتس


 

A Novel Three-Phase to Five-Phase Transformation Using a Special Transformer Connection


 

یک نوآوری در تبدیل سه فاز به پنج فاز بوسیله یک اتصال خاص در ترانسفورماتور

.............................................................

A Series Connected Three-Level Inverter Topology For Medium Voltage Squirrel Cage Motor Drive
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

 
توپولوژی اینورتر سه سطح اتصال سری برای درایور ولتاژ متوسط موتور قفس سنجابی

.........................................................

Simulink Implementation of Induction Machine Model A Modular Approach


پیاده سازی SIMULINK مدل ماشین القایی رویکرد مدولار

..........................................................

Modeling and Control of 5 DOF Robot Arm Using Supervisory Control


 

مدلسازی و کنترل 5 DOF بازوی ربات با استفاده از کنترل نظارتی

.........................................................

State of the Art of Permanent Magnet Brushless DC Motor Drives

 
حالتی از آهنربای دائمی بدون جاروبک DC موتور درایو

........................................................

MODELING OF SPLIT PHASE INDUCTION MOTOR WITH SINGLE PHASE CYCLOCONVERTER


  azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


مدل سازی موتور با انشقاق فاز با سیکلوکانورتر تک فاز

...............................

SIMULATION OF CYCLOCONVERTER FED SPLIT PHASE INDUCTION MOTOR

 

شبیه سازی سیکلوکانورتر تغذییه کننده موتور با انشقاق فاز

..............................

DC Motor Speed Control: A Case between PID Controller and Fuzzy Logic Controller

 

 

کد:M8

 

 

کنترل سرعت موتور DC : مورد بین  کنترل  PID و کنترل کننده منطق فازی

............................

Comparative Study of Speed Control of D.C. Motor Using PI, IP, and Fuzzy Controller

 

 azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

 

بررسی مقایسه ای کنترل سرعت موتور DC با استفاده از PI، IP، و کنترل فازی

.........................

Dynamic Simulation of a Three-Phase Induction Motor Using Matlab Simulink


 

شبیه سازی دینامیکی موتور القایی سه فاز با استفاده از نرم افزار Matlab سیمولینک

............................................................

Direct Quadrate (D-Q) Modeling of 3-Phase Induction Motor Using MatLab / Simulink


 

تحلیل (DQ) مدل سازی 3 فاز موتور القایی با استفاده از محیط Matlab / Simulink

.......................................................................

Matlab based Permanent Magnet Synchronous Motor Vector Control Simulation

 
 

شبیه سازی  موتور سنکرون آهنربای دائم با کنترل برداری بر اساس  نرم افزار Matlab

.....................................................................

Analysis of Permanent Magnet Synchronous Motor under Different Operating Condition Using Vector Controlled in MATLAB

 

تجزیه و تحلیل موتور سنکرون آهنربای دائم   تحت شرایط مختلف بهره برداری با استفاده از بردار کنترل در MATLAB

.......................................................................
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

MATHEMATICAL MODELING AND SIMULATION OF PERMANENT MAGNET SYNCHRONOUS MOTOR


مدل سازی ریاضی و شبیه سازی آهنربای دائم موتور سنکرون

...............................................................

Modeling and Simulation of Induction Motor Drive with Space Vector Control


مدل سازی و شبیه سازی درایو موتور القایی با کنترل فضای برداری

................................................................

Modeling and Simulation of Space Vector Pulse Width Modulation based Permanent Magnet Synchronous Motor Drive using MRAS



 

مدل سازی و شبیه سازی مدولاسیون پهنای پالس فضای برداری بر اساس موتور سنکرون با آهنربای دائم درایو شده با استفاده از MRAS

ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﺎی ﺗﻄﺒﯿﻘﯽ ﻣﺪل ﻣﺮﺟﻊ (Model Reference Adaptive Systems=MRAS)

................................................................

A Comparative Analysis of Firing Angle Based Speed Control Scheme of DC

 

تجزیه و تحلیل مقایسه ای زاویه آتش بر اساس رویه کنترل سرعت موتور DC

...............................................................................

Performance of Inverter Fed Induction Motor underOpen Circuit DC link Ca
 

بهینه سازی اینورتر تغذیه کننده موتور القایی تحت خازن dc-link مدار باز

..........................................................................

 Indirect Field Oriented Control for Induction Motor

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

IFOC برای موتور القایی

 ..................................................

A Novel T-Connected Autotransformer-Based 18-Pulse AC–DC Converter for Harmonic Mitigation in Adjustable-Speed Induction-Motor Drive

اتصال T جدید اوتوترانسفورماتور بر اساس مبدل 18 پالس AC-DC برای کاهش هارمونیک و درایو تنظیم سرعت موتور القایی

..................................................

Modeling and Simulation of the BLDC Motor in MATLAB GUI

 

مدلسازی و شبیه سازی از موتور BLDC در رابط کاربری گرافیکی MATLAB

......................................................

Modeling and Simulation of BLDC Motor Using Soft Computing Techniqu

مدلسازی و شبیه سازی BLDC موتور با استفاده از تکنیک های محاسبات نرم

......................................................

Modeling and Simulation of BLDC motor in Electric Power Ste

مدلسازی و شبیه سازی موتور BLDC در فرمان انرژی الکتریکی

 .........................................................

COMPUTATIONAL MODELING OF THE SQUIRREL-CAGE INDUCTION MOTOR STARTING PROCESS
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

مدل محاسباتی فرایند استارت موتور القایی  قفس سنجابی

........................................................

Comparación Entre Un Controlador Difuso Y Un Controlador PID Para Un Motor Universa

مقایسه بین یک کنترل فازی و کنترل PID برای موتور یونیورسال

 ......................................................

Performance Analysis of Z-source Inverter Fed Induction Motor

تجزیه و تحلیل عملکرد از اینورتر Z-منبع  تغذیه کننده درایو موتور القایی

......................................................

Induction Motor Fed With Matrix Conv

موتور القایی تغذیه شده با مبدل ماتریکسی

......................................................

MODELING OF CURRENT TRANSFORMERS UNDER SATURATION CONDITI

مدلسازی ترانسفورماتور جریان تحت  شرایط اشباع

..............................................................

DISEÑO E IMPLEMENTACIÓN DE UN CONTROLADOR PID ANÁLOGO PARA UN MOTOR UNI
 

طراحی و پیاده سازی یک کنترل آنالوگ PID برای موتور UNIVERSAL

........................................

 On replacing PID controller with ANN controller for DC motor position cont
 

جایگزینی کنترل کننده PID با کنترل کننده شبکه عصبی مصنوعی برای موقعیت کنترل موتور DC

.....................................................

Comparative Analysis of scalar & vector control of Induction motor through Modeling & Simulation

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


تحلیل تطبیقی اسکالر و برداری کنترل موتور القایی از طریق مدلسازی و شبیه سازی

.....................................................

Simulation of Vector Controlled adjustable Speed System of Induction Motor Based on Simulink

شبیه سازی کنترل برداری سیستم سرعت قابل تنظیم موتور القایی بر اساس نرم افزار Simulink

..........................................

 Modelling Of Brushless DC Motor Drive Using Sensored And Sensorless Control(back EMF zero crossing et

 

مدلسازی درایو موتور DC بدون جاروبک با استفاده از سنسور و کنترل بدون سنسور

.......................................................................

Performance Improvement of BLDC Motor with Hysteresis Current Controller
 

بهبود عملکرد موتور  BLDC با  کنترل کننده پسماند جریان

.............................................

CONTROL OF A 6/4 SWITCHED RELUCTANCE GENERATOR, USING TWO DIFFERENT VOLTAGE SOURCES
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


کنترل 6/4  ژنراتور رلوکتانس سوییچی، با استفاده از دو منبع ولتاژ مختلف

.......................................................

Fuzzy-Logic-Based Direct Torque Control Research On Permanent Magnet Synchronous M
 

منطق فازی  بر اساس تحقیق کنترل مستقیم گشتاور در موتور سنکرون آهنربای دائم

.........................................................

PERFORMANCE ANALYSIS OF SWITCHED RELUCTANCE MOTOR; DESIGN, MODELING AND SIMULATION OF 8/6 SWITCHED RELUCTANCE MOTOR

تجزیه و تحلیل عملکرد موتور رلوکتانس سوئیچی . طراحی، مدل سازی و شبیه سازی 8/6 موتور رلوکتانس سوئیچی

 ........................................................................................

Comparative study of total harmonic distortion on the current waveform by PWM fed and Vector controlled Induction Motor drives

بررسی مقایسه ای اعوجاج هارمونیکی کل در شکل موج جریان توسط تغذیه PWM  و کنترل بردار درایوهای موتور القایی



­شبیه سازی مقالات ادوات فکتس با متلب, شبیه سازی Analysis of electric machinery با متلب, شبیه سازی  Analysis of electric machinery با matlab, شبیه سازی موتور القایی در متلب،شبیه سازی موتور dc در matlab،شبیه سازی ­induction motor در متلب،شبیه سازی  dc motor در matlab، شبیه سازی موتور dc آهنربای دائمی بدون جاروبک در متلب،شبیه سازی speed control در matlab،شبیه سازی  Synchronous Motor در متلب،شبیه سازی موتور القایی در matlab،شبیه سازی transformer در متلب،شبیه سازی ترانسفورماتور در matlab،شبیه سازی induction motor در متلب،شبیه سازی  PERMANENT MAGNET SYNCHRONOUS MOTOR در matlab، شبیه سازی  PERMANENT MAGNET SYNCHRONOUS MOTOR در متلب،شبیه سازی موتور با آهنربای دائمی در matlab،شبیه سازی بدون جاروبک در ،فروش مقالات آماده شبیه سازی و ترجمه شده کارشناسی ارشد برق ، شبیه سازی پروژه های تئوری جامع ماشین های الکتریکی

برچسب‌ها: شبیه سازی مقاله تئوری جامع ماشین, شبیه سازی ماشین الکتریکی با matlab, تئوری جامع ماشین با متلب, مقاله تئوری جامع, شبیه سازی مقالات برق

برای ارجاع به درس مورد نظر و دیدن مقاله ها بر روی آدرس زیر دروس کلیک کنید . تمامی این مقاله ها در حداقل زمان همراه با فایل شبیه سازی و ترجمه و گزارش کامل کار ارائه می گردند

 
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


لینک ثابت نمونه هایی از مقاله های درس کنترل توان راکتیو در سیستم های قدرت (reactive power control) به منظور شبیه سازی :

 

لینک ثابت نمونه هایی از مقاله های درس الکترونیک قدرت (Power Electronics) به منظور شبیه ساز

 لینک ثابت نمونه هایی از مقاله های درس بررسی و شناخت انرژی های نو (Renewable Energy Studying and Understanding)  به منظور شبیه سازی

لینک ثابت نمونه هایی از مقاله های بهره برداری از سیستم های قدرت ( Power Generation, Operation and Control ) به منظور شبیه سازی :


 

لینک ثابت نمونه هایی از مقاله های ادوات فکتس  ( Flexible AC Transmission Systems)   به منظور شبیه سازی : (FACTS)
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


 

لینک ثابت نمونه هایی از مقاله های تئوری جامع ماشین های الکتریکی ( Analysis of electric machinery ) به منظور شبیه سازی


 

لینک ثابت نمونه هایی از مقاله های دینامیک سیستم های قدرت  (  dynamic analysis of power system  ) ب

مطلب پروژه بازدید : 146 چهارشنبه 18 اسفند 1395 نظرات (0)

پروژه و پایان نامه MATLAB

گروه برنامه نویسی MATLAB ایران ( با مدیریت فوق لیسانس مهندسی برق با سابقه شش ساله در تدریس و انجام پروژه های دانشجویی و پروژههای تحقیقاتی و پایان نامه برای اکثر دانشگاههای ایران آمادگی خود را جهت انجام پروژه و پایان نامه در زمینه های مختلف مهندسی برق اعلام می کند.


azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

در کمترین زمان ممکن ، سفارش از کلیه نقاط کشور پذیرفته میشود.

مشاوره و همکاری تا دفاعیه دانشجو بطور مستمر ادامه خواهد داشت.



azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
برنامه نویسی پیشرفته مطلب MATLAB

Advanced MATLAB Programming

شبکه های عصبی درMATLAB

انواع شبکه های عصبی

MATLAB Neural Network

پردازش تصویردرMATLAB

MATLAB Image Processing

منطق فازی

MATLAB Fuzzy Logic

Simulink

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
MATLAB SimPower System (Power Engineering)

MATLAB Simulink Control Design

Digital Systems (Digital Circuit Implementation in MATLAB)

کلونی مورچه

کلو نی مورچه

Ant Colony Optimization (ACO) algorithm

الگوریتم ‍ژنتیک

Genetic Algorithm (GA)

********

برنامه نویسی برای تمارین درسی



راهنمایی در برنامه نویسی MATLAB



برگزاری کلاسها ودوره های آموزشی برنامه نویسی مطلب مخصوص دانشجویان



تبادل برنامه با برنامه نویسان مطلب در سراسر دنیا

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

آشنایی با سایتهای آموزشی و پیشرفته برنامه نویسی مطلب


ارائه کتابهای مربوط به مطلب به دو زبان فارسی ولاتین


روژه و پایان نامه MATLAB

گروه برنامه نویسی MATLAB ایران (MATLAB IRAN GROUP) با مدیریت فوق لیسانس مهندسی برق با سابقه شش ساله در تدریس و انجام پروژه های دانشجویی و پروژههای تحقیقاتی و پایان نامه برای اکثر دانشگاههای ایران آمادگی خود را جهت انجام پروژه و پایان نامه در زمینه های مختلف مهندسی اعلام می کند.



در کمترین زمان ممکن ، سفارش از کلیه نقاط کشور پذیرفته میشود.

مشاوره و همکاری تا دفاعیه دانشجو بطور مستمر ادامه خواهد داشت.


برنامه نویسی پیشرفته مطلب MATLAB

Advanced MATLAB Programming
---------------------------------------

شبکه های عصبی درMATLAB

انواع شبکه های عصبی

MATLAB Neural Network

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
---------------------------------------
پردازش تصویردرMATLAB

MATLAB Image Processing

---------------------------------------
منطق فازی

MATLAB Fuzzy Logic

--------------------------------------
Simulink
مهندسی برق - قدرت
MATLAB SimPower System (Power Engineering)

--------------------------------------
مهندسی کنترل در MATLAB

MATLAB Simulink Control Design

--------------------------------------
پیاده سازی مدار دیجیتال در MATLAB

Digital Systems (Digital Circuit Implementation in MATLAB)

-------------------------------------
پیاده سازی کلونی مورچه در MATLAB

کلو نی مورچه

Ant Colony Optimization (ACO) algorithm in MATLAB

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
--------------------------------------
الگوریتم ‍ژنتیک

Genetic Algorithm (GA)

*******

برنامه نویسی برای تمارین درسی

راهنمایی در برنامه نویسی MATLAB

برگزاری کلاسها ودوره های آموزشی برنامه نویسی مطلب مخصوص دانشجویان

تبادل برنامه با برنامه نویسان مطلب در سراسر دنیا

آشنایی با سایتهای آموزشی و پیشرفته برنامه نویسی مطلب

ارائه کتابهای مربوط به مطلب به دو زبان فارسی ولاتین

****

ما ادعا نمی کنیم بهترین هستیم بلکه سالهایی زیادی است که با MATLAB کار کرده ایم و تجارب زیادی داریم.

نمونه از کارها :
پیش بینی نرخ دلار و یورو و مارک و فرانک با تجزیه تحلیل سری های زمانی و شبکه های عصبی Hopfiled و RBF و MLP
--
دسته بندی اتوماتیک سیب زمینی
--
کنترل فازی زاویه ناو هواپیما
--

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
کنترل دیجیتال اینورتر سه فاز
--
شناسایی سیگنالهای ECG شخص بیمار با شبکه عصبی Adaptive Resonant Theory (ART)

Adaptive Resonant Theory (ART) Neural Network for Recognition of Fault ECG signals
--
دسته بندی اثر انگشت بر مبنای ماتریسGray Level Co-Occurrence
Fingerprint Classification based on Gary Level Co-occurrence Matrix
--
شناسایی حروف انگلیسی با شبکه عصبی Adaptive Resonant Theory (ART)

Adaptive Resonant Theory (ART) Neural Network for English Character Recognition
--
رتبه بندی فازی کارمند های یک اداره (مدیریت فازی)
--
دسته بندی مقام های (گوشه) دستگاههای موسیقی ایران
--
حل معادله دیفرانسیل جزئی و معادله دیفرانسیل عمومی با MATLAB
--
کنترل وفقی یک سیستم غیرخطی (فرایند خنثی سازی pH) با کنترل کننده منطق فازیTakagi-Sugeno (T-S)
Adaptive control of a nonlinear system (pH neutralization process ) with Takagi-Sugeno (T-S) fuzzy logic controller
--
جداسازی حروف فارسی با کمک تغییر گرادیان در لبه ها
--

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
مبدل آنالوگ به دیجیتال Cyclic با استفاده از مدارت کلیدی خازنی
--
دسته بندی اثر انگشت با شبکه عصبی Support Vector Machine (SVM)
--
و . . . . .
MATLAB IRAN GROUP

مطلب پروژه بازدید : 137 چهارشنبه 18 اسفند 1395 نظرات (0)

در این قسمت مقاله های مختلف در گرایش برق قرار می گیرد  تا دوستان به راحتی به مقالاتی که نیاز دارند دسترسی داشته باشند
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

Optimization of Multi-State Photovoltaic Production System using
Ant Colony Method and Universal Moment Generating Function

Novel Single Stage Grid Connected PV System
with Fuzzy Reactive Power Control

A Neural Network Model for Forecasting
Photovoltaic Deployment in Italy

Particle Swarm Optimization and Differential
Evolution Algorithms: Technical Analysis,
Applications and Hybridization Perspectives

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

کلیه پروژه و پایان نامه های  مهندسی قدرت در زمینه های سیستم های قدرت الکتریکی, ماشین های الکتریکی و درایو, الکترونیک قدرت, فشارقوی الکتریکی در کلیه سطوح توسط کادر مجرب در حداقل زمان با قیمت توافقی انجام خواهد شد.

انجام شبیه سازی در محیط نرم افزارهای کاربردی گرایش قدرت شامل MATLAB , SIMULINK ,  EMTP , PROTEUS , GAMS , PSCAD , Power World الگوریتم های تکاملی مختلف

برای درخواست پروژه یا مشاوره رایگان در انتخاب موضوع پروژه و پایان نامه می توانید از طریق تماس تلفنی با شماره زیر یا ارسال ایمیل اقدام فرمایید.


چاپ مقالات ISI، پایان نامه , دانلود مقالات و کتاب های الکترونیکی
انجام پروژه های کارشناسی ارشد و کارشناسی با نرم افزار متلب

انجام تمرینات، تحقیقات و پروژه های تخصصی دانشجویی رشته  برق توسط دانشجویان دکترا با بهترین کیفیت، در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین قیمت


تدریس خصوصی نرم افزارهای تخصصی برق : مانند متلب ، سیمولینک ، برنامه نویسی ، دیگسایلنت و . . .

مشاوره و انجام مقاله و پایان نامه مهندسی برق

مشاوره و انجام پروژه، پایان نامه و مقاله مهندسی برق توسط دانشجویان ارشد و دکتری دانشگاه صنعتی شریف

آموزش برنامه نویسی در زمینه‌های مختلف هوش مصنوعی با نرم افزار MATLAB و تحویل برنامه M-file به شما
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

انجام پروژه ها و پایان نامه کارشناسی و کارشناسی در زمینه‌های

· کد نویسی با نرم افزارهای MATLAB ، C ، C++

· داده کاوی

· سیستم های تشخیص الگو و شبکه‌های عصبی

· الگوریتم‌های تکاملی شاملGA ، ACO ، PSO ، ABC

· منطق فازی
.
.شبکه عصبی

. ANFIS
 
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

ترجمه انواع مقالات و متون تخصصی کلیه گرایش های رشته مهندسی برق از انگلیسی به فارسی در اسرع وقت و با نازلترین قیمت توسط مترجمان متخصص مهندسی برق. کلیه متون ترجمه شده با بهترین کیفیت و به صورت تایپ و ویرایش شده ارائه می شود. برای سفارش ترجمه تخصصی به شماره زیر تماس بگیرید


    دسته بندی :
    نویسنده: ASAN PROJECT

خدمات در حوزه نگارش مقالات:

    انتخاب موضوع و نگارش حرفه ای مقاله در تمامی رشته ها و موضوعات و به دو زبان انگلیسی و فارسی.
    استخراج مقاله از پایان نامه و یا سایر متون پژوهشی.
    بازنویسی مقالاتی که در داوری یک یا چند ژورنال تخصصی رد (reject) شده اند.
    تبدیل مقالات فارسی به مقالات استاندارد انگلیسی توسط متخصصین انگلیسی زبان و با در نظر گرفتن ترمینولوژی هر رشته.
    ویرایش و اعمال اصلاحات بر روی مقالات فارسی یا انگلیسی آماده و انطباق آنها با استانداردهای محتوایی و ساختاری لازم برای ژورنالهای معتبر .
    نگارش مقالات در سطوح متوسط تا بسیار بالا بسته به سطح کار پژوهشی صورت گرفته.
    نگارش انواع مقالات از جمله مقالات علمی ترویجی، مقالات علمی پژوهشی، مقالات مروری(Review)، مقالات کنفرانسی(proceeding)،نگارش مقالات Survey، انواع مقالات از نوع Letter، انواع مقالاتCommunication ، فصول کتاب (Book Chapters) و … .
    تصحیح و تکمیل مقالات نگارش شده.
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

خدمات در حوزه چاپ مقالات:

    چاپ مقالات در ژورنالهای ISC، ISI و انتشارات معتبری همچون Elsevier ، Springer، Taylor and Francis و …
    انتخاب ژورنال مناسب با در نظر گرفتن معیارهایی همچون انطباق پذیری اهداف و حیطه فعالیت ژورنال و مقاله، ضریب تاثیر ژورنال، اعتبار ژورنال بر اساس Black List و White List وزارت علوم و دانشگاه آزاد، پروسه داوری ژورنالها و محدودیت زمانی متقاضی
    مشاوره در زمینه چاپ مفالات
    تغییر فرمت مقالات مطابق فرمتهای مورد قبول ژورنالها همچون APA، MLA، شیکاگو و …
    ارسال مقالات برای ژورنالها و تسریع فرآیند داوری و پیگیری آن
    پاسخ به سئوالات داوران و برطرف نمودن نقدهای مد نظر داوران
    دریافت پذیرش نهایی
    ارسال مقاله چاپ شده


 azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


خدمات در حوزه نگارش مقالات:

    انتخاب موضوع و نگارش حرفه ای مقاله در تمامی رشته ها و موضوعات و به دو زبان انگلیسی و فارسی.
    استخراج مقاله از پایان نامه و یا سایر متون پژوهشی.
    بازنویسی مقالاتی که در داوری یک یا چند ژورنال تخصصی رد (reject) شده اند.
    تبدیل مقالات فارسی به مقالات استاندارد انگلیسی توسط متخصصین انگلیسی زبان و با در نظر گرفتن ترمینولوژی هر رشته.
    ویرایش و اعمال اصلاحات بر روی مقالات فارسی یا انگلیسی آماده و انطباق آنها با استانداردهای محتوایی و ساختاری لازم برای ژورنالهای معتبر .
    نگارش مقالات در سطوح متوسط تا بسیار بالا بسته به سطح کار پژوهشی صورت گرفته.
    نگارش انواع مقالات از جمله مقالات علمی ترویجی، مقالات علمی پژوهشی، مقالات مروری(Review)، مقالات کنفرانسی(proceeding)،نگارش مقالات Survey، انواع مقالات از نوع Letter، انواع مقالاتCommunication ، فصول کتاب (Book Chapters) و … .
    تصحیح و تکمیل مقالات نگارش شده.
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

خدمات در حوزه چاپ مقالات:

    چاپ مقالات در ژورنالهای ISC، ISI و انتشارات معتبری همچون Elsevier ، Springer، Taylor and Francis و …
    انتخاب ژورنال مناسب با در نظر گرفتن معیارهایی همچون انطباق پذیری اهداف و حیطه فعالیت ژورنال و مقاله، ضریب تاثیر ژورنال، اعتبار ژورنال بر اساس Black List و White List وزارت علوم و دانشگاه آزاد، پروسه داوری ژورنالها و محدودیت زمانی متقاضی
    مشاوره در زمینه چاپ مفالات
    تغییر فرمت مقالات مطابق فرمتهای مورد قبول ژورنالها همچون APA، MLA، شیکاگو و …
    ارسال مقالات برای ژورنالها و تسریع فرآیند داوری و پیگیری آن
    پاسخ به سئوالات داوران و برطرف نمودن نقدهای مد نظر داوران
    دریافت پذیرش نهایی
    ارسال مقاله چاپ شده
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

برای  مشاوره رایگان می توانید از طریق تماس تلفنی با شماره زیر یا ارسال ایمیل اقدام فرمایید.

    -
آیا برای انجام تحقیق و یا پروژه خود نیاز به جدیدترین مقالات و ژورنال ها  دارید؟

آیا نیاز به  دانلود مقاله ISI دارید؟

آیا نیاز به دریافت متن کامل (Full Text) مقالات علمی از پایگاه هایی چون  SCOPUS , Oxford , ProQuest , JSTOR  IEEE , ScienceDirect , ACM و صدها پایگاه دیگر، دارید؟

ایا نیاز به دانلود مقاله از IEEE ، دانلود مقاله از ScienceDirect ، دانلود مقاله از  JSTOR، دانلود مقاله از springerlink، دانلود مقاله از  Oxford، دانلود مقاله از ASCE برای رشته های عمران و صدها سایت دیگر دارید؟

آیا نیاز به کتاب تخصصی خاصی دارید ولی دسترسی به آن پایگاه برای دانلود کتاب ندارید؟

آیا به مقالات خاصی نیاز دارید و هیچ راه دسترسی برای دانلود آن مقاله ندارید؟

سرویس دانلود مقالات علمی با هدف یاری رساندن به دانشجویان و پژوهشگران برای دست یابی به مقالات علمی سایتهای معتبر لاتین ایجاد گردیده است.


azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


مقالات مربوط به چه رشته ای است

دقت کنید که هر چه مشخصات ارائه شده بیشتر باشد دست یابی شما به مقاله مورد نظرتان سریع تر انجام خواهد شد.
مقالات درخواستی حداکثر ظرف یک روز به ایمیلتان ارسال خواهد شد.

مطلب پروژه بازدید : 175 چهارشنبه 18 اسفند 1395 نظرات (0)

این مجموعه شامل 4 بخش زیر است

دو پایان نامه 100 و 153 صفحه ای - فرمت پایان نامه ها word می باشد

10 پروژه و تحقیق درسی و علمی – فرمت این هم پروژه ها هم word است

10 مقاله معتبر pdf

4 پروژه شبیه سازی با متلب matlab simulink ( فایل اجرایی در متلب )


azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

موضوعات و مباحث ارائه شده در این مجموعه

مقدمه و تاریخچه

مدار معادل موتورهای القایی

مشخصات کارایی موتور القایی

مشخصه گشتاورسرعت موتور القایی

مدل دینامیکی موتورهای القایی

معادلات ولتاژ و جریان استاتور و روتور ماشین القایی

روشهای کنترل دور موتور القایی

کنترل ولتاژ استاتور

کنترل ولتاژ روتور موتور القایی

کنترل فرکانس موتور القایی

بررسی موتورهای القایی

عملکرد موتورهای القایی 3 فاز

تحلیل حالت دائمی

موتورهای القایی قفس سنجابی

طبقه بندی موتورهای قفس سنجابی

موتورهای القائی با رتور سیم بندی شده

کنترل سرعت با منبع ولتاژ متغیر و فرکانس ثابت

کنترل سرعت با تغییر فرکانس

کنترل موتورهای القایی با ادوات الکترونیک قدرت

کنترل ولتاژ و فرکانس موتور القایی

مدار معادل هارمونیک موتور القایی

مدارهای معادل تقریبی برای محاسبات جریان هارمونیکی
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

جریانهای هارمونیک

نحوه عملکرد مبدل کاهنده فرکانس موتور القایی

سیکلوکانورتر تکفاز

عملکرد گروه مسدود

انواع سیکلو کانورتر

سیکلوکانورتر پوش

ویژگیهای سیکلوکانورتر

بررسی عملکرد یک موتور القایی روتور سیم پیچی شده دو سو تغذیه ای(WRIM)

بازده و ضریب توان برحسب ولتاژ بار

شکل موجهای ولتاژ و جریان

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته برق و الکترونیک

مجموعه جامع پایان نامه ها پروژه ها مقالات و پروژه های شبیه سازی با موضوع

ماشین القایی و روش های مختلف کنترل دور موتورهای القایی ( سه فاز)
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

موضوع: موتور القایی و ماشین آسنکرون
2 پایان نامه + 10پروژه + 10مقاله + شبیه سازی

فرمت: word doc به زبان فارسی
تعداد کل صفحات: 500

پایان نامه ها و اکثر مطالب به صورت فایل word می باشد+فایل شبیه سازی

مجموعه ای کامل با مطالب جدید






این مجموعه شامل 4 بخش زیر است

دو پایان نامه 100 و 153 صفحه ای - فرمت پایان نامه ها word می باشد

10 پروژه و تحقیق درسی و علمی – فرمت این هم پروژه ها هم word است

10 مقاله معتبر pdf

4 پروژه شبیه سازی با متلب matlab simulink ( فایل اجرایی در متلب )

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


موضوعات و مباحث ارائه شده در این مجموعه

مقدمه و تاریخچه

مدار معادل موتورهای القایی

مشخصات کارایی موتور القایی

مشخصه گشتاورسرعت موتور القایی

مدل دینامیکی موتورهای القایی

معادلات ولتاژ و جریان استاتور و روتور ماشین القایی

روشهای کنترل دور موتور القایی

کنترل ولتاژ استاتور

کنترل ولتاژ روتور موتور القایی

کنترل فرکانس موتور القایی

بررسی موتورهای القایی

عملکرد موتورهای القایی 3 فاز

تحلیل حالت دائمی

موتورهای القایی قفس سنجابی

طبقه بندی موتورهای قفس سنجابی

موتورهای القائی با رتور سیم بندی شده

کنترل سرعت با منبع ولتاژ متغیر و فرکانس ثابت

کنترل سرعت با تغییر فرکانس

کنترل موتورهای القایی با ادوات الکترونیک قدرت

کنترل ولتاژ و فرکانس موتور القایی
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

مدار معادل هارمونیک موتور القایی

مدارهای معادل تقریبی برای محاسبات جریان هارمونیکی

جریانهای هارمونیک

نحوه عملکرد مبدل کاهنده فرکانس موتور القایی

سیکلوکانورتر تکفاز

عملکرد گروه مسدود

انواع سیکلو کانورتر

سیکلوکانورتر پوش

ویژگیهای سیکلوکانورتر

بررسی عملکرد یک موتور القایی روتور سیم پیچی شده دو سو تغذیه ای(WRIM)

بازده و ضریب توان برحسب ولتاژ بار

شکل موجهای ولتاژ و جریان

خصوصیات سیکلوکانورتر در شرایط هدایت ناپیوسته
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

اثرات اندوکتانس منبع بر عملکرد سیکلوکانورتر

واکنش شبکه در برابر سیکلوکانورتر

ضریب توان

روابط مداری سیکلوکانورتر

مزایا و معایب سیکلوکانورتر

اینورترهای با مدولاسیون پهنای پالس

دسته بندی اینورترها

اینورتر تکفاز باسر وسط

اینورتر پل تکفاز

اینورتر پل سه فاز

قدرت برگشتی اینورتر
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

مقایسه سیکلوکانورتر با اینورتر

درایوهای کنترل کننده توان لغزش

کنترل دور موتور القایی روتور سیم پیچی شده بکمک سیستم بازیافت انرژی لغزشی

درایو کرامر استاتیک

دیاگرام فازوری عملکرد درایو

بهبود ضریب توان درایو کرامر استاتیک

درایو شربیوس استاتیک

کنترل موتورهای القایی با ادوات الکترونیک قدرت

کنترل موتورهای القایی با مبدلهای AC

استفاده از اینورترها سیکلوکانورترها در کنترل موتورهای القایی

کنترل موتورهای القایی با کنترل کننده های ولتاژ

مدارهای کنترل کننده ولتاژ AC

کنترل موتور القایی با اینورتر منبع ولتاژ

موتور آسنکرون با قفس مضاعف

کنترل برداری موتور القایی و ماشین آسنکرون

تاریخچه کنترل برداری موتور القایی

بلوک دیاگرام کنترل برداری موتور القایی
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

روش کنترل برداری مسقیم موتور های القایی

کنترل برداری موتور القایی سه فاز با عملکرد کامل

کاربرد مبدل ماتریسی در شرایط خطای تکفاز

مبدل ماتریسی با قابلیت کار در شرایط خطا

پیاده سازی کنترل برداری

دیاگرام فازوری کنترل برداری

کنترل برداری موتور القایی با روش مستقیم

کنترل شار و گشتاور موتور های القایی به روش مستقیم

کنترل شار و گشتاور موتور های القایی بطور مستقیم توسط متغیر‌های استاتور

DTC

نمای کلی سیستم کنترل مستقیم گشتاور موتور القایی

کاربرد منطق فازی و کنترل فازی در موتور های القایی

کنترل مستقیم گشتاور و شار توسط منطق فازی

طراحی کنترل کننده فازی برای موتور القایی

ساختار کلی یک کنترل کننده فازی

تابع عضویت قطاع های فازی

توابع عضویت مولفه های شار استاتور

شبیه سازی DSC فازی

سیستم درایور فازی

فیلتر دیجیتال فازی تطبیقی

طراحی فیلتر دیجیتال تطبیقی فازی و سیستم میانگین وزنی فازی

ساختار کلی سیستمهای فازی FS

مدل گذرای برداری موتور القایی

کنترل برداری موتور القایی با روش عیر مستقیم

بررسی و تحلیل سیستم کنترل برداری غیر مستقیم موتور های القایی

روابط کنترل برداری غیر مستقیم ماشین القایی

حساسیت کنترل برداری غیر مستقیم نسبت به تغییر پارامترهای ماشین

دیاگرام بلوکی کنترل برداری غیر مستقیم
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

گشتاور خروجی و شار در یک سیستم کنترل برداری غیرمستقیم

کنترل بدون سنسور موتور القایی

ساختار کلی سیستم درایو بدون سنسور

سیستم درایو موتور القایی بدون سنسور مبتنی بر تخمین گر سرعت

روش کنترل شار جهت داده شده برای کنترل موتورهای القایی

الگوریتم کنترل دور FOC

الگوریتم کنترل دور FOC و تکنیک اعمال پالس pwm به روش فضای برداری SVPWM

کنترل موتور القایی بوسیله کنترل کننده مشترک برداری ‌ اسکالر

تجزیه و تحلیل دو روش کنترل موتورهای القایی تغذیه شده توسط منبع جریان

بررسی روش اسکالر با کنترل مستقل شار برای موتور القایی

کنترل اسکالر موتور القایی تغذیه شده توسط منبع جریان

کنترل سرعت موتورهای القائی به روش کنترل میدان

کنترل سرعت موتورهای القائی به روش کنترل میدان و با در نظر گرفتن قیود ولتاژ و جریان

الگوریتم کنترل سرعت موتور القایی در کمترین زمان

کنترل موتور القایی با کمترین تلفات

کنترل موتور القایی به روش vvvf

کنترل vf ( ولتاژ بر فرکانس ) موتورهای القایی

روش جدید برای کنترل vf موتورهای القایی
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

کنترل سرعت موتور القایی با تغییر فرکانس توسط اینورتر منبع ولتاژ

بلوک دیاگرام حلقه بسته کنترل موتور های القایی

کنترل دور موتورهای القایی با اینورترهای چند سطحی

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

مطلب پروژه بازدید : 106 چهارشنبه 18 اسفند 1395 نظرات (0)

پروژه هوش مصنوعی در متلب matlab دسته بندی داده ها رگرسیون پیش بینی سری زمانی
انجام پروژه  هوش مصنوعی در matlab در زیر شاخه های

دسته بندی داده ها و رگرسیون و پیش بینی سری زمانی پذیرفته می شود

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


برچسب‌ها: پیش بینی سری زمانی در متلب, دسته بندی داده ها svm در متلب, رگرسیون svr در متلب, انجام پروژه متلبید
انجام پروژه های برنامه نویسی هوش مصنوعی و مهندسی پزشکی با متلب
به نام خدا

انجام پروژه در  زمینه های زیر در شاخه ی هوش مصنوعی و مهندسی پزشکی پذیرفته می شود.

 Classification دسته بندی داده ها :

·        Fuzzy فازی

·        ANFIS
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

·        SVM(support vector machine) ماشین بردار پشتیبان

·        SVR(Support vector regression) ماشین بردار تخمین گر

·        RBF neural network شبکه عصبی RBF

·        Neural Network Optimize with (GA,PSO,ICA,…) شبکه عصبی بهینه سازی شده توسط الگوریتم های تکاملی

·        KNN (K nearest neighbor) نزدیکترین همسایه

·        C4.5 decision tree درخت تصمیم

·        ID3 decision tree

  Evolutionary Optimization  بهینه سازی تکاملی تک هدفه:

·        GA(geneic algorithm) الگوریتم ژنتیک

·        Pso(particle swarm optimization) الگوریتم اجتماع ذرات
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

·        ICA(Imperialist competitive algorithm) الگوریتم رقابت استعماری

·        Ant colony الگوریتم کلونی مورچگان

Multi objective optimization بهینه سازی چند هدفه :

·        NSGA II (Non dominated genetic algorithm) الگوریتم بهینه سازی چند هدفه ژنتیک

·        جستجوی چند هدفه ی وزن دار

Clustering کلاستر بندی داده ها :

·        Kmeans

·        کلاستر بندی با روش های تکاملی

Feature selection انتخاب ویژگی
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

·        چندین روش انتخاب ویژگی

دریک خط هدف کلی کارتون رو بیان کنید (که موضوع و ابزار مشخص بشه) و بعد مقاله و ... رو ضمیمه کنید


azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

سفارش نوشتن(انجام) پروژه های هوش مصنوعی (دسته بندی،کلاسه بندی،بهینه سازی)،GA,Pso,SVM,SVR,fuzzy
به نام خدا

انجام پروژه در  زمینه های زیر در شاخه ی هوش مصنوعی و مهندسی پزشکی پذیرفته می شود.

 Classification دسته بندی داده ها :

·        Fuzzy فازی

·        ANFIS

·        SVM(support vector machine) ماشین بردار پشتیبان

·        SVR(Support vector regression) ماشین بردار تخمین گر
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

·        RBF neural network شبکه عصبی RBF

·        Neural Network Optimize with (GA,PSO,ICA,…) شبکه عصبی بهینه سازی شده توسط الگوریتم های تکاملی

·        KNN (K nearest neighbor) نزدیکترین همسایه

·        C4.5 decision tree درخت تصمیم

·        ID3 decision tree

  Evolutionary Optimization  بهینه سازی تکاملی تک هدفه:

·        GA(geneic algorithm) الگوریتم ژنتیک

·        Pso(particle swarm optimization) الگوریتم اجتماع ذرات

·        ICA(Imperialist competitive algorithm) الگوریتم رقابت استعماری

·        Ant colony الگوریتم کلونی مورچگان
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

Multi objective optimization بهینه سازی چند هدفه :

·        NSGA II (Non dominated genetic algorithm) الگوریتم بهینه سازی چند هدفه ژنتیک

·        جستجوی چند هدفه ی وزن دار

Clustering کلاستر بندی داده ها :

·        Kmeans

·        کلاستر بندی با روش های تکاملی
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

Feature selection انتخاب ویژگی

·        چندین روش انتخاب ویژگی

دریک خط هدف کلی کارتون رو بیان کنید (که موضوع و ابزار مشخص بشه) و بعد مقاله و ... رو ضمیمه کنید

شماره ی تماس :

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

مطلب پروژه بازدید : 120 چهارشنبه 18 اسفند 1395 نظرات (0)

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


ریاضیات:

پروژه ریاضیات پیشرفته در مورد حل ODE ها (همراه با مقاله)
پروژه ریاضیات پیشرفته در مورد حل PDE ها (همراه با مقاله)
محاسبه تبدیل فوریه همراه با GUI
حل معادلات جزئی دو بعدی بیضوی
محاسبه ریشه دوم ماتریس (جذر ماتریس)
میانگین هندسی دو ماتریس
حل انواع معادلات دیفرانسل
حل انواع دستگاه معادلات
حل معادله دیفرانسل درجه 2 با سری تیلور
حل معادله دیفرانسل درجه 2 با روش رانگ کوتا
درونیابی بروش تفاضل پیشرو و پسرو
محاسبات آماری مانند برازش منحنی، محاسبه مد، میانه، میانگین هندسی، میانگین حسابی، میانگین هارمونیکی، توزیع فراوانی، هیستوگرام، چارک، دهک و انحراف استاندارد
محاسبه نرم و نرم 2 ماتریس 2norm
بسط توابع با سری تیلور
ریشه معادله به روش نابجایی (همراه با GUI)
مقایسه و بررسی خطا در روش های درونیابی یک بعدی
مقایسه و بررسی خطا در روش های درونیابی دو بعدی
شبیه سازی انتقال حرارت و انتقال جرم در آب زدایی گیاه، حل معادلات PDE
پیاده سازی الگوریتم TDMA برای حل دستگاه مهادلات خطی
حل دستگاه خطی سه قطری tridiagonal
حل مسئله حداقل مربعات با استفاده از تجزیه QR، SVD و Ortho
حل دستگاه معادلات خطیبا استفاده از روش ژاکوبی (بدون پیش شرط، پیش شرط ILU(0) و پیش شرط D-ILU)
بررسی روش های انتگرال گیری عددی به کمک متلب
محاسبه ترانهاده ماتریس بدون استفاده از تابع پیش فرض
حل دستگاه به روش دولیتل doolittle، کروت crout و چولسکی cholsky
بدست آوردن دماس صفحه L شکل آلومینیومی در حالت پایا و ناپایا به روش forward
بدست آوردن مقادیر ویژه به روشjacobi
حل معادله واندر پل Van der Pol equation
حل معادلهٔ برگرز Burgers equation
حل معادله transport equation
حل معادله نفوذ Diffusion equation
حل معادله حرارت heat equation
حل معادله Mathieu
کوچک‌ترین مضرب مشترک(ک م م) و بزرگ‌ترین مقسوم‌علیه مشترک (ب م م)
درون یابی اسپیلان مرتبه دو و سه (cubic Spline)
حل معادلات دیفرانسل به روش رانگ – کوتا – نیشتروم (Runge-Kutta-Nystrom)
حل معادله لورنز-لورنتز به روش رانگ کوتا
حل معادله لوتکاولترا به روش رانگ کوتا
حل عددی معادله انتگرال ولترا Volterra (به همراه مقاله)
درون یابی هرمیت، درجه اول و دوم hermit interpolation
حل معادله معادله فرارفت advection equation به انواع روش ها
درونیابی Quadric spline در دو حالت 2 نقطه ای و 3 نقطه ای
مقادیر ویژه و بردار ویژه ماتریس به روش چند جمله ای، Fadeev-Leverrier و ...
حل معادله پواسون به صورت یک بعدی، دو بعدی و سه بعدی
مقادیر ویژه ماتریس به روش ژاکوبی

حل معادله آونگ ساده با اویلر

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

 

حل معادله موج به روش لکس فردریک Lax-Friedrichs Method
حل معادله حرارت دوبعدی در یک صفحه به روش اجزا محدود و مقایسه با حل تحلیلی
حل عددی انتقال حرارت در یک قطاع
رسم میدان‌های جهت برای یک معادله دیفرانسیل به روش همشیب isocline
رسم گوی در فضای متریک با برنامه نویسی
محاسبه مقادیر ویژه به روش QR (با و بدون shift)
پیاده سازی الگوریتم L1-SVD
رسم چنبره
روش کالوکیشن گسسته برای جل معادلات انتگرال دیفرانسیل فردهلم با هسته من
شبیه سازی فیلتر چبی شف با استفاده از نرم افزار متلب
الگوریتم خط برزنهام (Bresenham)


پردازش تصویر :

تشخیص چهرهFace Recognition and Detection
تشخیص جنسیت از روی چهره
تشخیص چهره به روش PCA با استفاده از دیتابیس
تشخیص چهره با استفاده از هیستوگرام تصاویر (به همراه مقاله)
تشخیص چهره انسان با استفاده طبقه بندی کننده چندخطی
تشخیص چهره انسان به روش تحلیل تفکیکی خطی دو بعدی 2D-LDA (به همراه مقاله)
تشخیص چهره از روی چشم به روش شبکه عصبی
تشخیص چهره با استفاده از روش ویولا جونز(viola and jonz )
تشخیص جنسیت از روی چهره افراد
تشخیص جنسیت از روی صدای افراد
تشخیص پوست افراد مشخص کردن آن در تصویر
تشخیص اثر انگشت به روش دیتابیس (به همراه مقاله)
تشخیص حرکت از طریق ورودی دوربین یا وبکم
تشخیص کارکتر و عدد در تصویر OCR
تشخیص و شمارش یک حرف خاص در تصویر
تشخیص عدد فارسی در تصویر (به همراه آموزش فارسی)
تشخیص حروف فارسی در تصویر به روش تطبیق الگو
تشخیص حروف فارسی در تصویر به روش شبکه عصبی
تشخیص سایه و متمایز ساختن آن در تصویر
برنامه تشخیص اثر انگشت با استفاده از دیتابیس (همراه با مقاله)
برنامه تشخیص بارکد barcode
برنامه تشخیص بارکد شامل تشخیص محل بارکد از روی تصویر محصول، استخراج عدد و تشخیص کشور سازنده
ترمیم تصویر Image inpainting
ترمیم ویدئو Video inpainting
کاهش نویز در تصویرNoise Canceling
تشخیص لبه تصویر توسط الگوریتم کلونی مورچه ها ACO (به همراه مقاله)
تشخیص دایره در تصویر
پنهان‌نگاری تصاویر یا Steganography با متلب
پنهان نگاری تصویر به روش DCT و LSB
پنهان نگاری تصویر در فایل صوتی
تشخیص سرعت خودرو به کمک پردازش تصویر
تشخیص تعداد خودرو به کمک پردازش تصویر
جدا سازی دندان از تصاویر X-ray به کمک پردازش تصویر
فشرده سازی تصاویر به روش های DTC2 ، SVD و WAVELET
تعیین سلامت میوه مانند سیب به کمک پردازش تصویر (کیفیت سنجی)
برنامه شناسایی تومور مغزی در عکس گرفته شده از مغز MRI
تشخیص غدد سرطانی (سرطان سینه) به کمک پردازش تصویر
تشخیص و شمارش دانه های برنج در تصویر
هیستوگرام بدون استفاده از دستور (histeq) متلب

استخراج پلاک خودرو از کل تصویر

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

 

تشخیص پلاک خودرو (پلاک های ایران)
تبدیل تصاویر سیاه و سفید به تصاویر رنگی با MATLAB
شمارش افراد عبوری از مقابل دوربین
تبدیل نت موسیقی به صدا و بر عکس
متعادل سازی هیستوگرام بدون استفاده از دستور (histeq) متلب
حذف نویز از صوت به روش FIR-filter
جدا سازی دندان از تصاویر X-ray به کمک پردازش تصویر
تشخیص لبه به روش کلونی مورچه ها ACO
ویرایش تصاویر شامل تبدیل به سیاه و سفید، شطرنجی کردن یک قسمت، ترکیب دو عکس، دایره در تصویر و پخش چند تصویر به صورت فیلم
تشخیص و شمارش دانه های برنج در تصویر
حذف نویز از تصویر بدون توابع کتابخانه ای متلب
تشخیص بطری خالی و شناسایی آن از بطری های پر
شناسایی و تشخیص سایز میوه و طبقه بندی آن ها
تشخیص نوع گل از میان چند عکس ( بازیابی تصویر)
تشخیص اسکناس فارسی
تشخیص گل رز با شبکه عصبی به روش PNN و MLP ( همراه با مقاله)
تشخیص کیفیت دانه های برنج در تصویر
فشرده سازی با تبدیل کسینوسی گسسته یا DCT و تبدیل معکوس iDCT
به هم چسباندن تصویر چند تکه شده
بازیابی تصویر تخریب شده با نویز ضربه­ای با استفاده از فیلتر میانه­ی تطبیقی و فازی
لبه یابی تصاویر آتش و شعله
بررسی عملکرد الگوریتم‌های بازگشتی برای فیلتر گوسی سریع متغیر با مکان
واترمارکینگ مقاوم در مطلب در حوزه تبدیل موجک
بازیابی تصویر بر اساس محتوا با استفاده از ویژگی رنگ
پیاده سازی نگاشت روش کلاستر بیس
تشخیص وضعیت انگشتان دست با استفاده از تصویر مچ تا نوک انگشتان با استفاده از دیتابیس
فشرده سازی به روش LZW
رسم خط با الگوریتم DDA و Bresenham
تشخیص حرکت در فیلم با نرم افزار متلب Target tracking
تشخیص علایم راهنمایی و رانندگی با پردازش تصویر (traffic sign detection)
طراحی و پیاده سازی الگوریتم پردازش صوت
تقطیع حروف چاپی فارسی
طرح پیشنهادی انتشار اطلاعات با ایستگاه های سیار بوسیله الگوریتم ژنتیک
پنهان نگاری صوتی با روش LSB
تشخیص لبه تصویر با منطق فازی به صورت موازی
تشخیص میکروکلسیفیکاسیون پستان با استفاده از شبکه عصبی (روش back propacation) برای 200 بیمار

برق:

پروژه های درسی رشته مهندسی برق شامل مدارهای الکتریکی، کنترل خطی، سیگنال و سیستم، الکترونیک
شبیه سازی مدولاسیون پالسهای کدشده PCM
شبیه سازی و بررسی انواع اتصال کوتاه در ژنراتور
شبیه سازی و مقایسه مدولاسون های AM و FM
محاسبه و شبیه سازی مدولاسیون AM به وسیله نرم افزار متلب در حوزه زمان و فرکانس و نمایش طیف سیگنال
نمودار نایکوئیست، نمودار زیگلر نیکولز، مکان هندسی ‫ریشه‌ها، نمودار بد bode
سیستم‌های کنترل پیش فاز ، پس فاز و پیش پس فاز
یکسوساز سه فاز تریستوری با AVR
طراحی یکسوساز ستاره ای سه فاز
طراحی یکسوساز تمام فاز با استفاده از ترانسفورماتور
یکسوساز تمام موج نیم پل

یکسوکننده‌ی تک‌فاز تمام موج

 

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

یکسوکننده‌ی سه‌فاز تمام موج
یکسوساز سه فاز تریستوری
شبیه سازی سیستم تعلیق فعال اتومبیل
حل تمرین های متلب کنترل مدرن
شبیه سازی مدولاتورDSB همدوس
تست روث routh stability test
طراحی lead lag controller
شبیه سازی پاندول معکوس
شبیه سازی مدولاسیون سینوسی عرض پالس SPWM
یافتن پاسخ زمانی یک سیستم با داشتن معادله دیفرانسیل مربوطه با روش شبکه عصبی مانند سیستم پاندول معکوس
شبیه سازی مکان هد دیسک خوان
شبیه سازی طراحی تدریجی مدار باز و مدار بسته سیستم خواندن دیسک درایو
ظرفیت در سیستم های چند هادی
محاسبه load flow به سه روش نیوتون رافسون و گوس سایدل و دیکاپلد لود فلو
حل انواع تمرین های کنترل
پیاده سازی شماتیک مدارات الکترونیک
شبیه سازی مدولاسیون های ASK, OOK, FSK, BPSK, QPSK, 8PSK و ...
سیستم کنترل دستگاه تزریق پلاستیک (پلیمر)
اینورتر 3 فاز به روش SVM(به همراه مقاله IEEE )
شبیه سازی کنترل مقاوم عصبیNNARC
شبیه سازی دو مبدل تمام تریستوریسری
شبیه سازی دو مبدل تک فاز تمام تریستوری با دیود هرزگرد
شناسایی دو سیگنال صوتی متفاوت به روش پردازش سیگنال از طریق ویژگی های زمانی و فرکانسی
شبیه سازی اینورتر inverter چند سطحی با متلب
پردازش سیگنال گسسته ، پردازش در حوزه زمان و فرکانس
طراحی کنترلر PID
پروژه کنترل مقاوم (به همراه مقاله)
شبیه سازی کارایی دینامیکی طی یک اتصال کوتاه سه فاز در پایانه های ماشین القایی (پروژه درس ماشین الکتریکی)
شبیه سازی روش DTC برای کنترل موتور Direct Torque Control
پروژه‌ی ‌درس پردازش سیگنال تبدیل فوریه‌ی چند جمله‌ای محدود (LPFT)
پخش بار به روش تنگ teng
جایابی بهینه تولیدات پراکنده با استفاده از روش تحلیلی و پخش بار مکرر
طراحی و برنامه­ریزی یک خط انتقال برای بهینه­سازی با در نظرگرفتن قابلیت اطمینان (پیاده سازی مقاله)
تعیین حاشیه انتقال قابلیت اطمینان با استفاده از روش خود راه انداز پارا (پیاده سازی مقاله)
پخش بار بهینه و اقتصادی چند ناحیه ای (OPF ) با الگوریتم PSO
مبدل بوست (پیاده سازی مقاله)
کنترل مبدل dc-dc رزونانسی سری- موازی با شبکه عصبی(پیاده سازی مقاله)
طراحی کنترلر دیجیتالی برای سیستم تعلیق خودرو
پروژه کنترل دیجیتال

پروژه کنترل مدرن

 

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

پروژه کنترل غیر خطی
پروژه کنترل چند متغیره
ماشین حساب چهار عمله با میکروکنترولر mega8 ، پیاده سازی با پروتئوس
حذف نویز مزاحم در سیستم های صوتی با فیلتر IIR
پروژه قابلیت اطمینان ( پیاده سازی مقاله)
پخش بار پیش رو و پسرو
پیاده سازی پخش بار IEEE 34 bus با سیمولینک
پیاده سازی مقاله reactive power
شبیه سازی توربین های بادی القایی از دو سو تغذیه (پیاده سازی مقاله)
پروژه بهره برداری از سیستم های قدرت پیشرفته : محاسبات ضریب PI و Bounding شبکه 57 باس IEEE
شبیه سازی رمزنگاری سیستم RFID (مدولاسیون و دمدولاسیون بر روی سیستم RFID )
پروژه درس شناسایی سیستم
استفاده از الگوریتم ژنتیک در موشک های هدایت شونده، معادلات ژیروسکوپ (پیاده سازی مقاله)
تبدیل فوریه گسسته DFT
طراحی شماتیک سیستم همزمان ساز آشوبناک
رمز نگاری به روش SHA (secure Hash algorithm)
بررسی و شبیه سازی انواع اسپکتروگرام در متلب
انواع پستهای فشار قوی از نظر عملکرد
بررسی انواع روش های کنترل پاندول معکوس
شبیه سازی کنترل بار فرکانس با سیمولینک
کنترل هوشمند سرعت یک موتور دی سی با شبکه عصبی
داد و ستد مترمکز در سیک سیستم دو شینه (از کتاب شبکه های انتقال و بازار برق)
طراحی کنترل کننده LQG برای کنترل دور موتور DC
مدولاسیون FHSS (Frequency-hopping spread spectrum)
پایداری ولتاژ در میکروگرید
طراحی یک کنترلر دور موتور پیزوالکتریک
تعیین ضرایب کنترل کننده PID بصورت اتوماتیک (تا قدرت پردازش سیستم مرتب): طراحی یک کنترل کننده در محیط GUI که تابع تبدیل سیستم را گرفته و به دو روش(زیگلر نیکولز و روش دوم دلخواه) پارامترهای کنترل کننده PID را بدست دهد
کنترل هوشمند همودیالیز
پیاده سازی پاندول معکوس دو تکه

فازی :

پروژه فازی کنترل موتور DC (پیاده سازی مقاله)
پروژه فازی بهینه سازی توربین بادی
پروژه کنترل فازی گوی و میله ball & beam
پروژه کنترل فازی پاندول معکوس Inverted Pendulum
پروژه کنترل ارتفاع تانک به روش فازی

پروژه کنترل چراغ راهنمایی به روش فازی

 

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

پروژه تشخیص خودکار مراحل خواب با استفاده ازجدول جستجوی فازی (همراه با مقاله)
شناسایی متن و تشخیص کاراکترها در تصاویر رنگی
طراحی کنترلر فازی پاندول معکوس با مدل TS
طراحی و پیاده سازی کنترل فازی بر روی پاندول معکوس با دو چرخ (پیاده سازی مقاله)
سیستم فازی که بتواند مسیر حرکت کامیون باری
سیستم فازی پیشگویی سری زمانی
حل تمرین های فازی تشنه لب با متلب
کنترل فازی سیستم تعلیق خودرو
کنترل کننده فازی و کنترل روبات با پنج درجه آزادی (پیاده سازی مقاله)
کنترل فازی کلاسیک و هدایت موشک به سمت هدف مشخص
مسیریابی و بهینه سازی حرکت یک ربات متحرک الگوریتم کلونی مورچه+فازی
دسته­بندی داده­های iris با استفاده از الگوریتم Nero-Fuzzy
بدست آوردن ضرایب مرتبط با روش global در مدل TSK

شبکه عصبی

پیش بینی سهام بورس چین با شبکه های عصبی
تشخیص چهره
تشخیص نوع گل از روی تصویر
تشخیص صدا
تشخیص جنسیت ار روی تصویر
تشخیص اثر انگشت
تشخیص دست خط فارسی
تشخیص دست خط لاتین
کنترل موتور DC با شبکه عصبی
کنترل پاندول معکوس با شبکه عصبی
پیش بینی شرایط تشکیل هیدارت گازی با استفاده از شبکه عصبی
پیاده سازی الگوریتم ART
حل مساله فروشنده دوره گرد با شبکه عصبی
تشخیص اعداد از روی ماتریس تشکیل شده از 0 و1 و بررسی pattern آن ها
برازش و پیشبینی مدل های ریاضی با Nftool
دسته­بندی داده­های iris با استفاده از الگوریتم Nero-Fuzzy
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

مهندسی شیمی – مکانیک :

حل معادلات گرما به روش کرانک نیکلسون، FTCS،پیشرو، پسرو، اویلر، صریح و ضمنی و ...
حل معادلات دیفرانسیل غیر خطی به روش اختلاف محدود (Finite Difference)
حل عددی معادله گرما دو بعدی در یک صفحه نا متفارن
حل مسائل انتقال حرارت به روش تفاضل محدود (Finite Difference)
حل مسائل انتقال حرارت مانند یافتن نقاط درونی صفحه و انتقال حرارت در اثر عبور هوا از روی استوانه
محاسبه ضریب اصطحکاک با معادله کلبروک
جریان در لوله های ساده
تعیین ثابت تعادل برای محلول های حقیقی
محاسبات تعادل گاز-مایع، نقطه حباب ، نقطه شبنم
بدست آوردن ضرایب معادله آنتوان برای آب با استفاده از رگرسیون
حل مسائل CFD با فولئنت و گمبیت
محاسبه و شبیه سازی ضریب درگ کره و نیم کره و رسم خطوط جریان و کانتور فشار
محاسبه حجم ویژه با استفاده از معادلات حالت SRK،vdw، PR، Schmidt and wenzelو Patel and Teja
حل معادله لاپلاس بر روی صفحه به روش ژاکوبی
حل معادله لاپلاس بر روی صفحه به روش گاوس سایدل
محاسبه توزیع دما در یک دیواره به روش FTCS ،روش DuFort-Frankel ،روش Laasonen ،روش Crank-Nicolson ،روش Laasonen
حل معادله بلازیوس blasiusبه روش رانگ کوتا و shooting method
محاسبه و رسم نقشه های منحنی باقی مانده برای مخلوط ها (Residue curve maps)
شبیه سازی جذب سطحی ( Adsorption isotherm ) با سه مدل لانگمیر، فرندلیش، تمکین Freundlich، langmir، Temkin به همراه مقاله.
رسم نمودار فشار بر حسب دما به کمک معادله آنتوان
رسم نمودار فشار بر حسب حجم مولی در مدل RedlichKwong
محاسبه جریان درون لوله و عدد رینولدز به کمک روابط سوامی و جین و دارسی-ویسباخ
حل مساله انتقال حرارت هدایتی
توزیع دمایی در یک صفحه در حالت ناپایا را با استفاده از روش خط یا اختلاف محدود finite difference
بررسی نحوه انتقال حرارت در یک دیوار ساختمانی
برقراری تعادل دینامیکی و استاتیکی در آزمایش بالانس با متلب
بدست آوردن کانتورهای دما در یک کانال جریان و حل معادله لاپلاس با روش تفاضلات محدود
انجام محاسبات فلش به همراه رابط گرافیکی کاربر GUI
محاسبه نقطه حباب و نقطه شبنم در فشار یا دمای ثابت با معادله PR
شبیه سازی استخراج مایع مایع به همراه برگشتی
شبیه سازی کنترل فشار و دبی خروجی
بدست آوردن پروفایل دما در سطح مقطع steak در زمان های مختلف بعد از قرار گرفتن در ظرف روغن
محاسبات خواص مخلوط (mix) برای ترکیب آدیاباتیک چند جریان
شبیه سازی راکتور batch (ناپیوسته) و رسم نمودار غلظت ها
ریشه معادله درجه سه با استفاده از روابط کلی (Perrys Chemical Engineers Handbook)
تعیین ضرایب مدل UNIQUAC برای مخلوط آب-متانول
مقدار ضریب فوگاسیته را برای فشار های مختلف با معادلات حالت VdW وPR
بررسی ارتعاشات مدل ساده شده یک هواپیما دارای چهار موتور
محاسبه ماتریس سختی المان های مختلف با مختصات گره دلخواه
محاسبات shortcut برج نقطیر از جمله معادلات فنسک، آندروود، گیلیند
حل معادله موج را به روش وارمینگ-کاتلر-لوماکس در فضای 3 بعدی Warming-Kutler-Lomax
بهینه سازی توالی برج های تقطیر به روش الگوریتم ژنتیک (پیاده سازی مقاله)
پیش بینی پارامترهای خروجی راکتور CSTR با استفاده از شبکه های عصبی در MATLAB
محاسبه نمودارهای P-xy و T-xy در سیستم‌های دوجزئی با معادله حالت VTPR
محاسبه نمودارهای P-xy و T-xy در سیستم‌های دوجزئی با معادله حالت NRTL
رسم خطوط جریان (steamline) در کانال

عمران :

بهینه سازی تنش در تراس Truss Optimization
محاسبه تنش، کرنش، تنش برشی اجسام کروی و استوانه ای
شبیه سازی سه بعدی پل کابلی با استفاده از نیروی متحرک روی پل
حل نمونه مسائل استاتیک و مقاومت مصالح بیر جانسون
محاسبه حداکثر تنش خمشی، گشتاور خمشی، خیز ماکزیمم و رسم نمودارها برای یک تیر بارگذاری شده
مساله مربوط مودهای ارتعاشی و ارتعاش طولی و عرضی تیر یک سر گیردار و ...
حل خرپای 2 و 3 بعدی (پروژه المان محدود)
محل نصب کابل با محاسبه ضریب اطمینان و تنش بحرانی
تحلیل استاتیکی سازه و محاسبه تغییرات مکانی ابتدا و انتهای ستون و تحلیل سازه با بارگذاری
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

بهینه سازی :

پروژه مباحث ویژه (تکنیک های بهینه سازی)
بهینه سازی به روش های Nelder، bfgs، quasi newton، DFP، Steepest Descent، Levenberg-Marquardt،
محاسبه feasible region به صورت گرافیکی
حل مساله کوله پشتی با الگوریتم ژنتیک (knapsack Problem)
یافتم ماکزیمم و مینیمم تابع با الگوریتم ژنتیک
بهینه سازی مساله با قید با الگوریتم ژنتیک
روش نیوتن برای بهینه سازی با تابع هسین
حل PDE به همراه مقاله (درس ریاضیات پیشرفته) برای رشته مهندسی شیمی و مهندسی مکانیک
بهینه سازی به روش PSO (به همراه پاورپوینت)
بهینه سازی به کمک الگوریتم خزش جمعی ذرات (PSO) یا دسته پرندگان
روش سیمپلکس simplex method
حل معمای هشت وزیر (قابل اجرا برای n وزیر)
حل معمای هشت وزیر به روش شبیه سازی تبرید تدریجی Simulated Annealing
حل مساله QAP با الگوریتم مورچگان
حل مساله فروشنده دوره گرد با الگوریتم کلونی مورچه ها، tsp with ACO به همراه پاورپوینت
حل مساله فروشنده دوره گرد به روش شبیه سازی تبرید تدریجی Simulated Annealing
حل مساله فروشنده دوره گرد به روش الگوریتم ژنتیک
بهینه یابی بروش golden section
محاسبه MAX و MIN توابع n متغییره با کمک الگوریتم ژنتیک
تولید اعداد فیبوناچی به صورت بازگشتی
حل مساله برج های هانوی
پیاده سازی الگویتم های تحقیق در عملیات (حداقل ستون، حداقل ردیف، روش های سیمپلکس و ...)
بررسی کلیه توابع توزیع در متلبDistributions functions
پیاده سازی روش گوشه شمال غربی North-West Corner Method
بهینه سازی به روش M بزرگ big M method
بیهنه سازی با الگوریتم PSO برای محسابه می نیمم تابع
جستجوی فیبوناچی
یافتن ماکزیمم تابع با استفاده از الگوریتم کلونی کورچه ها ACO
یافتن معادله خط و نقطه اپتیم معادلات
یافتن مینمم تابع به کمک جستجوی الگو Pattern search
یافتن مساحت دایره، مثلث و عدد پی به روش مونت-کارلو Monte Carlo method

یافتن مینمم تابع به الگوریتم ژنتیک

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

 

 

رسم منحنی زمان اجرایی الگوریتم مرتب سازیinsert را بر حسب n (درس طراحی الگوریتم ها)
الگوریتم کرم شبتاب یا firefly
حل مساله حداکثر جریان Maximum flow problem
فیت کردن دایره با استفاده از روش حداقل مربعات خطی و خطی
حل مسله کمترین درخت پوشا (درخت فراگیر مینیمم) یا Minimum spanning tree
الگوریتم ممتیک و بهینه سازی (همراه با پاورپوینت)
الگوریتم جستجوی فاخته: کد+مثال+یک مقاله ژورنال
الگوریتم کرم شتاب: کد+مثال+یک مقاله ژورنال
الگوریتم جستجوی ممنوع: کد+مثال+یک مقاله ژورنال
الگوریتم رقابت استعماری: کد+مثال+یک مقاله ژورنال
الگوریتم الهام گرفته شده از خفاش: کد+مثال+یک مقاله ژورنال
الگوریتم جستجوی هارمونی: کد+مثال+یک مقاله ژورنال
الگوریتم سیمپلکس: کد+مثال+یک مقاله ژورنال
الگوریتم انجماد تدریجی (SA) : کد+مثال+یک مقاله ژورنال
الگوریتم ممتیک memetic .: کد+مثال+یک مقاله ژورنال
الگوریتم کلونی زنبور عسل : کد+مثال+یک مقاله ژورنال
الگوریتم کلونی جهش قورباغه leap frog: کد+مثال+یک مقاله ژورنال
الگوریتم conjugate-gradient: کد+مثال+یک مقاله ژورنال
الگوریتم DFP: کد+مثال+یک مقاله ژورنال
سایر :

شبیه سازی ورقه کردن فلز
شبیه سازی بازوی ربات
حل سودوکو با متلب
بازی دوز به زبان متلب
بازی ماز maze

حل مساله کوله پشتی knazsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
apsack Problem

 

 

مربع جادویی magic square
خواندن، نوشتن و ویرایش فایل های ورد،اکسل و پاورپوینت در متلب
ارزیابی عملکرد مشتری بر اساس دریافت اطلاعات پرسشنامه ای مبتنی بر شبکه های عصبی چندلایه
شبیه سازی شبکه های وایرلس wireless sensor Networks
شبیه سازی شبکه های کامپیوتری
شبیه سازی حرکت استوانه روی سطح شیبدار در میدان مغناطیسی
پروژه یادگیری ماشین یا machine learning
رسم توابع فراکتال fractal
شبیه سازی نوار قلب یا الکتروکاردیوگرام ECG
شبکه‌های بی‌سیم ادهاک
پروژه درس آیرودینامیک
شبیه سازی مدار زمین خورشید و ماهواره
شبیه سازی کدک G.729 و G.723
شبیه سازی عملکرد ترافیکی چراغ راهنما
شبیه سازی پدیده داپلر
تبدیل سیگنال صدا به گسسته و اعمال up sampling و down sampling
مربعات ارشمیدس
شبیه سازی حرکت باکتری ها با توجه به وجود یا عدم وجود غذا
تبدیل تاریخ شمسی به میلادی و تاریخ میلادی به شمسی
تصحیح خطای رید-سالامون (Reed-Solomon Errors)
رسم تابع fermat spiral
محاسبه ارلانگ (erlang) با استفاده از رابطه (تعداد و زمان مکالمات) و جدول (درجه سرویس دهی و تعداد کانال)
الگوریتم تکاملی mogsa
تشخیص چهرهFace Recognition and Detection



-تشخیص چهره به روش PCA با استفاده از دیتابیس



-تشخیص چهره با استفاده از هیستوگرام تصاویر (به همراه مقاله)

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


-تشخیص چهره انسان با استفاده طبقه بندی کننده چندخطی



-تشخیص چهره انسان به روش تحلیل تفکیکی خطی دو بعدی( 2D-LDA ) به همراه مقاله



-تشخیص چهره از روی چشم به روش شبکه عصبی



-تشخیص اثر انگشت به روش دیتابیس (به همراه مقاله)



-تشخیص حرکت از طریق ورودی دوربین یا وبکم



-تشخیص کارکتر و عدد در تصویر OCR



-تشخیص و شمارش یک حرف خاص در تصویر



-تشخیص عدد فارسی در تصویر (به همراه آموزش فارسی)



-تشخیص حروف فارسی در تصویر به روش تطبیق الگو



-تشخیص حروف فارسی در تصویر به روش شبکه عصبی



-برنامه تشخیص بارکد (پردازش تصویر)



-ترمیم تصویر Image inpainting

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


-ترمیم ویدئو Video inpainting



-کاهش نویز در تصویرNoise Canceling



-تشخیص لبه تصویر توسط الگوریتم کلونی مورچه ها ACO (به همراه مقاله)



-تشخیص دایره در تصویر



-پنهان‌نگاری تصاویر یا Steganography با متلب



-پنهان نگاری تصویر به روش DCT



-پنهان نگاری تصویر در فایل صوتی



-فشرده سازی تصاویر اثر انگشت Fingerprint Image Compression



-تشخیص سرعت خودرو به کمک پردازش تصویر



-تشخیص تعداد خودرو به کمک پردازش تصویر

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


-جدا سازی دندان از تصاویر X-ray به کمک پردازش تصویر



-فشرده سازی تصاویر به روش های DTC2 ، SVD و WAVELET



-تعیین سلامت میوه مانند سیب به کمک پردازش تصویر (کیفیت سنجی)



-برنامه شناسایی تومور مغزی در عکس گرفته شده از مغز MRI



-تشخیص غدد سرطانی (سرطان سینه) به کمک پردازش تصویر



-تشخیص و شمارش دانه های برنج در تصویر



-آرایشگر مجازی (نمونه ای از تشخیص چهره)



-استخراج پلاک خودرو از کل تصویر







-شبیه سازی مدولاسیون پالسهای کدشده PCM



-شبیه سازی و بررسی انواع اتصال کوتاه در ژنراتور



-شبیه سازی ورقه کردن فلز



-شبیه سازی بازوی ربات



-بررسی کلیه توابع توزیع در متلبDistributions functions



-پیاده سازی روش گوشه شمال غربی North-West Corner Method



-بهینه سازی تنش در تراس Truss Optimization



-حل سودوکو با متلب



-بازی دوز به زبان متلب



-حل معمای هشت وزیر (قابل اجرا برای n وزیر)



-حل معمای هشت وزیر به روش شبیه سازی تبرید تدریجی Simulated Annealing



-حل انواع معادلات دیفرانسل



-حل انواع دستگاه معادلات



-حل انواع تمرین های کنترل



-پیاده سازی شماتیک مدارات الکترونیک
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir



-خواندن، نوشتن و ویرایش فایل های ورد،اکسل و پاورپوینت در متلب



-محاسبه MAX و MIN توابع n متغییره با کمک الگوریتم ژنتیک



-مقادیر ویژه و بردار ویژه ماتریس به روش چند جمله ای، Fadeev-Leverrier و ...



-شبیه سازی اینورتر inverter چند سطحی با متلب



-تحلیل و آنالیز رادوم ، radome analysis



-یافتن معادله خط و نقطه اپتیم معادلات



-طراحی یکسوساز ستاره ای سه فاز



-طراحی یکسوساز تمام فاز با استفاده از ترانسفورماتور



-یکسوساز تمام موج نیم پل



-یکسوکننده‌ی تک‌فاز تمام موج



-یکسوکننده‌ی سه‌فاز تمام موج



-یکسوساز سه فاز تریستوری



-حل مساله فروشنده دوره گرد با الگوریتم کلونی مورچه ها، tsp with ACO به همراه پاورپوینت



-حل مساله فروشنده دوره گرد به روش شبیه سازی تبرید تدریجی Simulated Annealing



-حل مساله فروشنده دوره گرد به روش الگوریتم ژنتیک



-شبیه سازی پاندول معکوس



-شبیه سازی مدولاسیون سینوسی عرض پالس SPWM



-محاسبه تنش، کرنش، تنش برشی اجسام کروی و استوانه ای



-شبیه سازی سه بعدی پل کابلی با استفاده از نیروی متحرک روی پل



-یافتن پاسخ زمانی یک سیستم با داشتن معادله دیفرانسیل مربوطه با روش شبکه عصبی مانند سیستم پاندول معکوس
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir



-یافتن مساحت دایره، مثلث و عدد پی به روش مونت-کارلو Monte Carlo method



-حل معادله پواسون به صورت یک بعدی، دو بعدی و سه بعدی



-حل معادله دیفرانسل درجه 2 با سری تیلور



-حل معادله دیفرانسل درجه 2 با روش رانگ کوتا



-حل مسائل انتقال حرارت مانند یافتن نقاط درونی صفحه و انتقال حرارت در اثر عبور هوا از روی استوانه



-محاسبه ضریب اصطحکاک با معادله کلبروک



-جریان در لوله های ساده



-تعیین ثابت تعادل برای محلول های حقیقی



-محاسبات تعادل گاز-مایع، نقطه حباب ، نقطه شبنم



-بدست آوردن ضرایب معادله آنتوان برای آب با استفاده از رگرسیون



-شبیه سازی مکان هد دیسک خوان



-شبیه سازی طراحی تدریجی مدار باز و مدار بسته سیستم خواندن دیسک درایو



-ظرفیت در سیستم های چند هادی



-محاسبه load flow به سه روش نیوتون رافسون و گوس سایدل و دیکاپلد لود فلو



-ارزیابی عملکرد مشتری بر اساس دریافت اطلاعات پرسشنامه ای مبتنی بر شبکه های عصبی چندلایه



-حل معادله بلازیوس blasiusبه روش رانگ کوتا و shooting method



-شبیه سازی سیستم تعلیق فعال اتومبیل



-حل تمرین های متلب کنترل مدرن



-شبیه سازی مدولاتورDSB (همدوس)



-شبیه سازی شبکه های وایرلس wireless sensor Networks



-شبیه سازی انتقال حرارت و انتقال جرم در آب زدایی گیاه، حل معادلات PDE



-پیاده سازی الگوریتم TDMA برای حل دستگاه مهادلات خطی



-حل مساله انتقال حرارت هدایتی

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


-حل نمونه مسائل استاتیک و مقاومت مصالح بیر جانسون



-توزیع دمایی در یک صفحه در حالت ناپایا را با استفاده از روش خط یا اختلاف محدود finite difference



-یافتن ماکزیمم تابع با استفاده از الگوریتم کلونی کورچه ها ACO



-شبیه سازی مدولاسیون های ASK, OOK, FSK, BPSK, QPSK, 8PSK و ...



-سیستم کنترل دستگاه تزریق پلاستیک (پلیمر)



-اینورتر 3 فاز به روش SVM (به همراه مقاله از IEEE)



-محاسبه جریان درون لوله و عدد رینولدز به کمک روابط سوامی و جین و دارسی-ویسباخ



-شبیه سازی کنترل مقاوم عصبیNNARC



-شبیه سازی دو مبدل تمام تریستوریسری



-شبیه سازی دو مبدل تک فاز تمام تریستوری با دیود هرزگرد



-شبیه سازی شبکه های کامپیوتری



-شبیه سازی ماشین حساب مهندسی



-حل معادله لورنز-لورنتز به روش رانگ کوتا



-حل معادله لوتکاولترا به روش رانگ کوتا



-برنامه تشخیص اثر انگشت با استفاده از دیتابیس



-پردازش سیگنال گسسته ، پردازش در حوزه زمان و فرکانس



-طراحی کنترلر PID



-بدست آوردن کانتورهای دما در یک کانال جریان و حل معادله لاپلاس با روش تفاضلات محدود



-حل عددی معادله انتگرال Volterra (به همراه مقاله)



-محاسبه توزیع دما در یک دیواره به روش FTCS ،روش DuFort-Frankel ،روش Laasonen ،روش Crank-Nicolson ،روش Laasonen



-درون یابی هرمیت، درجه اول و دوم hermit interpolation



-حل معادله معادله فرارفت advection equation به انواع روش ها



-شبیه سازی و مقایسه مدولاسون های AM و FM

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


-نمودار نایکوئیست، نمودار زیگلر نیکولز، مکان هندسی ‫ریشه‌ها، نمودار بد bode‬‬



-سیستم‌های کنترل پیش فاز ، پس فاز و پیش پس فاز



-شبیه سازی حرکت استوانه روی سطح شیبدار در میدان مغناطیسی



-بدست آوردن دماس صفحه L شکل آلومینیومی در حالت پایا و ناپایا به روش forward



-بدست آوردن پروفایل دما در سطح مقطع steak در زمان های مختلف بعد از قرار گرفتن در ظرف روغن



-شبیه سازی راکتور batch (ناپیوسته) و رسم نمودار غلظت ها



-پروژه یادگیری ماشین یا machine learning



-یکسوساز سه فاز تریستوری با avr



-شبیه سازی جذب سطحی ( Adsorption isotherm ) با سه مدل لانگمیر، فرندلیش، تمکین Freundlich، langmir، Temkin به همراه مقاله.



-رسم نمودار فشار بر حسب دما به کمک معادله آنتوان



-رسم نمودار فشار بر حسب حجم مولی در مدل RedlichKwong



-رسم توابع فراکتال fractal



-بهینه سازی به روش M بزرگ big M method



-شبیه سازی نوار قلب یا الکتروکاردیوگرام ECG
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir



-شبیه سازی روش DTC برای کنترل موتور Direct Torque Control



-تولید اعداد فیبوناچی به صورت بازگشتی



-حل مساله برج های هانوی



-پیاده سازی الگویتم های تحقیق در عملیات (حداقل ستون، حداقل ردیف، روش های سیمپلکس و ...)



-مقایسه و بررسی خطا در روش های درونیابی یک بعدی



-مقایسه و بررسی خطا در روش های درونیابی دو بعدی



-تشخیص و شمارش دانه های برنج در تصویر



-شبکه‌های بی‌سیم ادهاک



-طراحی نرم افزار ویرایش تصویر، paint ویندوز



-بهینه یابی بروش golden section



-درونیابی بروش تفاضل پیشرو و پسرو



-شناسایی دو سیگنال صوتی متفاوت به روش پردازش سیگنال از طریق ویژگی های زمانی و فرکانسی



-محاسبات مخلوط کننده آدیاباتیک برای ترکیب چند جریان



-بررسی روش های انتگرلا گیری عددی به کمک متلب
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir



-محاسبه ترانهاده ماتریس بدون استفاده از تابع پیش فرض



-حل معادله لاپلاس بر روی صفحه به روش ژاکوبی



- پروژه درس آیرودینامیک



-حل دستگاه معادلات خطیبا استفاده از روش ژاکوبی (بدون پیش شرط، پیش شرط ILU(0) و پیش شرط D-ILU)



-بیهنه سازی با الگوریتم PSO برای محسابه می نیمم تابع



-حل دستگاه خطی سه قطری tridiagonal



-جدا سازی دندان از تصاویر X-ray به کمک پردازش تصویر



-حل مسئله حداقل مربعات با استفاده از تجزیه QR، SVD و Ortho



-شبیه سازی مدار زمین خورشید و ماهواره



-حل معادله واندر پل Van der Pol equation



-حل معادلهٔ برگرز Burgers equation



-حل معادله transport equation

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


-حل معادله نفوذ Diffusion equation



-حل معادله حرارت heat equation



-شبیه سازی کنترل فشار و دبی خروجی



-یافتن مینمم تابع به کمک جستجوی الگو Pattern search



-یافتن مینمم تابع به الگوریتم ژنتیک



-پروژه فازی کنترل موتور DC



-پروژه فازی بهینه سازی توربین بادی



-پروژه کنترل فازی گوی و میله ball & beam



-پروژه کنترل فازی پاندول معکوس Inverted Pendulum



-پروژه کنترل ارتفاع تانک به روش فازی



-شبیه سازی کدک G.729 و G.723



-شبیه سازی عملکرد ترافیکی چراغ راهنما

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


-شبیه سازی کارایی دینامیکی طی یک اتصال کوتاه سه فاز در پایانه های ماشین القایی (پروژه درس ماشین الکتریکی)



-شبیه سازی پدیده داپلر



-پروژه کنترل مقاوم (به همراه مقاله)



-انجام محاسبات فلش به همراه رابط گرافیکی کاربر GUI



-حل دستگاه به روش دولیتل doolittle



-شبیه سازی استخراج مایع مایع به همراه برگشتی



-تبدیل سیگنال صدا به گسسته و اعمال upsampling و downsampling



-محاسبه حداکثر تنش خمشی، گشتاور خمشی، خیز ماکزیمم و رسم نمودارها برای یک تیر بارگذاری شده

کنترل بهینه سرعت خودروی الکتریکی هیبرید با استفاده از کنترل فازی، کنترل بر مبنای رویتگر و LQR

کنترل فیدبک پاندول معکوس در حضور تاخیر

الگوریتم آن لاین سویچینگ Gain برای کنترل موقعیت مفصلی روبات دوپا

کنترل PID غیر خطی موتور DC با شفت الاسیسیته

کنترل غیر خطی توربین بادی

کنترل PID-fuzzy (فازی) درب های اتوماتیک موتور DC

خازن گذاری و محاسبات اندازه آن به منظور کاهش تلفات خط توزیع توان

طراحی کنترلر سرعت برای موتور القایی و موتور سنکرون مغناطیس دائم برای عملکرد بهتر درایو

مدلسازی و عملکرد شبکه های بی سیم با ترافیک مشابه

بررسی خطا به صورت اتوماتیک با استفاده از تکنیک پردازش تصویر

کنترل مد لغزش (sliding mode) برای سیستم های پنوماتیک

الگوریتم کنترل ارتقا یافته برای فیلترهای فعال

عمکلرد استات-کام statcom در شبکه های توزیع به هنگام رخداد خطا (fault)

شبکه عصبی تنظیم شده به صورت کنترل PI برای موتور PMSM (موتور سنکرون مغناطیس دائم)

تشخیص جریان هجومی از جریان خطا در ترانسفورماتورهای قدرت

طراحی کنترل کننده باز گشتی- تطبیقی back stepping در کنترل دبی بخار توربین

طراحی کنترل غیر خطی بازگشتی بر پایه خطی سازی فیدبک feedback linearizationبرای پایدار سازی سیستم قدرت

کنترل موقعیت موتور DC مغناطیس دائم با استفاده از کنترل تطبیقی مدل مرجع(model reference adaptive)

حل کنترل بهینه اتفاقی (stochastic optimal control)
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

کنترل ردیابی تطبیقی با نامعینی در سینماتیک، دینامیک و محرک بازوی مکانیکی

بررسی توزیع و تولید (GENCO , DISCO) با استفاده از الگوریتم های LQR و ژنتیک

شبیه سازی کلیه موتور ها و ژنراتور ها در مرجع dq

یک ملاک جدید برای ویژگی های H-matrix

ترکیب بندی بهینه شبکه برای سیستم های توزیع با ابعاد بزرگ با استفاده از الگوریتم جستجوی هارمونیک HSA

طراحی کنترل کننده برای سیستم توان باز سازی شده با استفاده از تئوری فیدبک

بهینه سازی rerouting ترافیک در بازیابی شبکه(فناوری اطلاعات(

افزایش کنتراست تصویر با استفاده از پردازش تصویر

تشخیص اثر انگشت با استفاده از پردازش تصویر

کنترل گر بازخورد حالت PID در سیستم تعلیق یک چهارم ماشین

اعمال الگوریتم بهینه سازی IC برای سیستم های مختلف

کنترل teloperation از راه دور از راه دور پسیو با تاخیر زمانی ثابت کنترل (PD)

کنترل سختی برای ربات توانبخشی با استفاده از تئوری لیاپانوف

پیاده سازی الگوریتم خوشه بندی C میانگین (Fuzzy C-Means) بانرم افزار MATLAB

محاسبه قدرت توربین بادی با منطق فازی با نرم افزار

رسم فرکتال با نرم افزار matlab

محاسبه قدرت توربین بادی با منطق فازی با نرم افزار matlab

جریان مستقیم و تکرار (AC - DC)با نرم افزار MATLAB

TMS320F2812 در پردازش سیگنال با نرم افزار MATLAB

حل معادله غیرخطی شِرودینگر با شبکه MSOM با نرم افزار MATLAB

ماکزیمم کردن f(x)=sinc(x) to -10
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

ماکزیمم کردن f(x)=sinc(x) to -10 دارای داکیومنت پارسی

حل منحنی های معادله دیفرانسیل به کمک ODE با نرم matlab

رسم منحنی با قواعد شیخ بهایی و مارتین هاگان با نرم افزار MATLAB

رسم منحنی با قواعد شیخ بهایی و مارتین هاگان با نرم افزار MATLAB

محاسبه سری فوریه و انتگرال فوریه با نرم افزار MATLAB





پروژه‌های محاسبات عددی


معادلات یک متغیره
درونیابی و تقریب چند جمله‌ای
انتگرال‌گیری و مشتق‌گیری عددی
حداقل مربعات و نظریه تقریب
حل دستگاه به روش مستقیم
حل دستگاه به روش تکراری
حل دستگاه غیر خطی
مسائل مقدار اولیه
مسائل مقدار مرزی
المان محدود
تفاضل محدود
مقادیر ویژه
معادلات دیفرانسیل معمولی
معادلات دیفرانسیل جزئی


معادلات یک متغیره
روش نصف کردن BISECTION METHOD
روش سکانت SECANT METHOD
روش موقعیت مصنوعی(غلط) METHOD OF FALSE POSITION
روش نیوتن - رافسون NEWTON-RAPHSON METHOD
روش مولر MULLERS METHOD

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

درونیابی و تقریب چند جمله‌ای
روش درونیابی لاگرانژ(نویل) LAGRANGES INTERATED INTERPOLATION
روش درونیابی تفاضلات تقسیم‌شده نیوتن NEWTONS INTERPOLATORY DIVIDED-DIFFERENCE FORMULA
روش درونیابی هرمیت HERMITE INTERPOLATION
روش اسپلاین مکعب طبیعی NATURAL CUBIC SPLINE
روش اسپلاین مکعب مقید CLAMPED CUBIC SPLINE
روش منحنی بریز BEZIER CURVE METHOD


نتگرال‌گیری و مشتق‌گیری عددی
روش انتگرال مرکب سیمپسون COMPOSITE SIMPSONS METHOD
روش انتگرال رامبرگ ROMBERG METHOD
روش انتگرال قابل تطبیق کودریچر ADAPTIVE QUADRATURE
روش انتگرال دوگانه سیمپسون COMPOSITE SIMPSONS METHOD FOR DOUBLE INTEGRALS
روش انتگرال دوگانه گوس GAUSSIAN QUADRATURE FOR DOUBLE INTEGRALS
روش انتگرال سه‌گانه گوس کودریچر GAUSSIAN QUADRATURE FOR TRIPLE INTEGRALS
روش انتگرال سه‌گانه سیمپسون COMPOSITE SIMPSONS METHOD FOR TRIPLE INTEGRALS

حل عددی مسائل مقدار اولیه
روش اویلر EULERS METHOD
روش رانگ - کوتا مرتبه چهار RUNGE-KUTTA (ORDER 4) METHOD
روش پیشگو - اصلاحگر مرتبه چهار آدامز ADAMS-FOURTH ORDER PREDICTOR-CORRECTOR METHOD
روش برونیابی EXTRAPOLATION METHOD
روش رانگ - کوتا - فلبرگ RUNGE-KUTTA-FEHLBERG METHOD
روش پیشگو - اصلاحگر با اندازه گام متغیر آدامز ADAMS VARIABLE STEP-SIZE PREDICTOR-CORRECTOR METHOD
روش رانگ - کوتا برای سیستم معادلات دیفرانسیل RUNGE-KUTTA METHOD FOR SYSTEMS OF DIFFERENTIAL EQUATIONS
روش ذوزنقه‌ای با تکرار نیوتن TRAPEZOIDAL METHOD WITH NEWTON ITERATION

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

روشهای مستقیم حل دستگاههای خطی
روش حذفی گوس با جایگذاری پسرو GAUSSIAN ELIMINATION WITH BACKWARD SUBSTITUTION METHOD
روش حذفی گوس با محورگیری ستونی ماکزیمال GAUSSIAN ELIMINATION WITH MAXIMAL COLUMN PIVOTING
روش حذفی گوس با محورگیری ستونی مقیاس شده GAUSS-JORDAN
روش تجزیه مستقیم DIRECT FACTORIZATION
روش چولسکی CHOLESKIS METHOD
روش فاکتورگیری LDL-T FACTORIZATION
روش تحویل‌گیری کروت برای دستگاههای خطی سه قطری CROUT REDUCTION FOR TRIDIAGONAL LINEAR SYSTEMS


روشهای تکراری حل دستگاههای خطی
روش تکرار ژاکوبی JACOBI ITERATIVE METHOD
روش تکرار گوس - سیدل GAUSS-SEIDEL ITERATIVE METHOD
روش فوق تخفیف متوالی (SOR) SOR METHOD


نظریه تقریب
سهم تقریبی Pade PADE RATIONAL APPROXIMATION METHOD
سهم تقریبی چبیشف CHEBYSHEV RATIONAL APPROXIMATION
تبدیل فوریه سریع FAST FOURIER TRANSFORM


تقریب مقادیر ویژه
روش توانی POWER METHOD
روش توانی برای ماتریسهای متقارن SYMMETRIC POWER METHOD
روش توانی معکوس INVERSE POWER METHOD
روش تقلیل ویلاند WIELANDTS DEFLATION
روش هاوس هولدر HOUSEHOLDERS METHOD
روش QR QR METHOD


حل دستگاه معادلات غیر خطی
روش نیوتن NEWTONS METHOD FOR SYSTEMS
روش برویدن BROYDENS METHOD
روش صعودی - نزولی STEEPEST DESCENT METHOD


azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

حل عددی مسائل مقدار مرزی
روش تیراندازی خطی LINEAR SHOOTING METHOD
روش تفاضل محدود خطی LINEAR FINITE-DIFFERENCE METHOD
روش تیراندازی غیرخطی(نیوتن) NONLINEAR SHOOTING METHOD
روش تفاضل محدود غیرخطی NONLINEAR FINITE-DIFFERENCE METHOD
روش قطعه قطعه خطی ریلی - ریتس PIECEWISE LINEAR RAYLEIGH-RITZ METHOD
روش اسپلاین مکعبی ریلی - ریتس CUBIC SPLINE RAYLEIGH-RITZ METHOD


حل عددی معادلات دیفرانسیل جزئی
روش تفاضل محدود معادله پواسن(بیضوی) POISSON FINITE-DIFFERENCE METHOD
روش تفاضل پسرو معادله گرما(سهموی) HEAT EQUATION BACKWARD-DIFFERENCE METHOD
روش کرانک - نیکلسون(سهموی) CRANK-NICOLSON METHOD
روش تفاضل محدود معادله موج(هذلولوی) WAVE EQUATION FINITE-DIFFERENCE METHOD
روش المان محدود FINITE ELEMENT METHOD

........................................................................

برنامه های MATLAB

۱- حل معادلات غیر خطی با یک متغیر
۱-۱- روش تنصیف
۲-۱- روش نابجایی
۳-۱- یافتن مکان تقریبی ریشه ها
۴-۱- روش نیوتن-رافسون
۵-۱- روش وتری یا سکانت
۶-۱- فرآیند ایتکن و روش استفسن
۷-۱- روش مولر
۲- درونیابی و تقریب چندجمله ای
۱-۲- چندجمله ای لاگرانژ
۲-۲- چندجمله ای نیوتن
۳-۲- تفاضلات تقسیم شده نیوتن
۴-۲- چندجمله ای هرمیت
۵-۲- تفاضلات تقسیم شده هرمیت
۶-۲- تقریب پاده یا تابع تقریب کسری
۳- برازش منحنی
۱-۳- کمترین مربعات
۲-۳- کمترین مربعات پیوسته
۳-۳- روش اسپلاین درجه سه
۴-۳- سری فوریه و چندجمله ایهای مثلثاتی
۴- مشتق گیری عددی
۱-۴- مشتق گیری با استفاده از حد
۲-۴- مشتق گیری با برونیابی ریچاردسون
۳-۴- مشتق گیری عددی مبتنی بر N+1 گره
۵- انتگرال گیری عددی
۱-۵- انتگرال دست چپ
۲-۵- انتگرال نقطه میانی
۳-۵- انتگرال ذوزنقه مرکب
۴-۵- انتگرال سیمپسون مرکب
۵-۵- انتگرال دوگانه سیمپسون
۶-۵- انتگرال رامبرگ
۷-۵- انتگرال ادپتیو کوادراچر
۶-۷- انتگرال مونت کارلو
۶- حل دستگاه معادلات خطی
۱-۶- روش گوس-جردن
۲-۶- روش ژاکوبی
۳-۶- روش گوس-سایدل
۴-۶- روش SOR یا آرامش متوالی
۵-۶- روش گرادیان مزدوج
۷- حل دستگاه معادلات غیر خطی
۱-۷- تکرار سایدل غیرخطی

۲-۷- روش نیوتن

 

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

۳-۷- روش شبه-نیوتن – برویدن
۸- حل معادلات دیفرانسیل مقدار اولیه
۱-۸- روش اولر
۲-۸- روش هون
۳-۸- روش تیلور
۴-۸- روش رانگ-کوتا
۵-۸- روش آدامز-بشفورت-مولتون
۶-۸- روش میلن-سیمپسون
۷-۸- روش هامینگ
۸-۸- روش رانگ-کوتا-فلبرگ مرتبه ۵
۹- حل معادلات دیفرانسیل مقدار مرزی
۱-۹- روش تیراندازی خطی
۲-۹- روش تفاضل متناهی
۱۰- مقادیر ویژه و بردارهای ویژه
۱-۱۰- روش توانی
۲-۱۰- روش توانی معکوس
۳-۱۰- روش ژاکوبی
۴-۱۰- تبدیل هاوس هولدر
۵-۱۰- روش QL
۱۱- حل معادلات دیفرانسیل جزئی
۱-۱۱- معادلات هذلولی
۲-۱۱- معادلات بیضوی
۳-۱۱- معادلات سهموی

...............................................................


- تشخیص چهرهFace Recognition and Detection
- تشخیص چهره به روش PCA با استفاده از دیتابیس
- تشخیص چهره با استفاده از هیستوگرام تصاویر (به همراه مقاله)
- تشخیص چهره انسان با استفاده طبقه بندی کننده چندخطی
- تشخیص چهره انسان به روش تحلیل تفکیکی خطی دو بعدی( 2D-LDA ) به همراه مقاله
- تشخیص چهره از روی چشم به روش شبکه عصبی
- تشخیص اثر انگشت به روش دیتابیس (به همراه مقاله)
- تشخیص حرکت از طریق ورودی دوربین یا وبکم
- تشخیص کارکتر و عدد در تصویر OCR
- تشخیص و شمارش یک حرف خاص در تصویر
- تشخیص عدد فارسی در تصویر (به همراه آموزش فارسی)
- تشخیص حروف فارسی در تصویر به روش تطبیق الگو
- تشخیص حروف فارسی در تصویر به روش شبکه عصبی
- برنامه تشخیص بارکد (پردازش تصویر)
- ترمیم تصویر Image inpainting
- ترمیم ویدئو Video inpainting
- کاهش نویز در تصویرNoise Canceling
- تشخیص لبه تصویر توسط الگوریتم کلونی مورچه ها ACO (به همراه مقاله)
- تشخیص دایره در تصویر
- پنهان‌نگاری تصاویر یا Steganography با متلب
- پنهان نگاری تصویر به روش DCT

- پنهان نگاری تصویر در فایل صوتی

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

- فشرده سازی تصاویر اثر انگشت Fingerprint Image Compression
- تشخیص سرعت خودرو به کمک پردازش تصویر
- تشخیص تعداد خودرو به کمک پردازش تصویر

- جدا سازی دندان از تصاویر X-ray به کمک پردا

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

مطلب پروژه بازدید : 127 چهارشنبه 18 اسفند 1395 نظرات (0)

انجام پروژه های صنعتی برق و الکترونیک در کوتاهترین زمان و کمترین هزینه در کلیه نقاط کشور
لیست برخی از پروژه ها:
- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه فرستنده و گیرنده با ماژول 315
2- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه آبگرمکن هوشمند الکترونیکی
3- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه فاصله سنج آلتراسونیک
4- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه آمپرمتر و ولتمتر AC

5- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه آمپرمتر و ولتمتر DC

 

 

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

6- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه تقویت کننده صدای میکروفن (آمپلی فایر)
7- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه دورسنج با سنسور اثر هال
8- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه قفل رمزی با کارت تلفن
9- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه کنترل از راه دور چراغ راهنمایی
10- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه کنتور آب دیجیتال
11- امشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه رسال SMS با ماژول GSM
12- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه کنترل دستگاه های صنعتی با مادون قرمز (کنترل تلوزیون)
13- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه کنترل دور استپ موتور با کیبرد
14- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه لرزه نگار
15- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه کنترل از دور استپر موتور
16- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه فشار سنج
17- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه دود سنج
18- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه سیستم اعلام و اتفا ، حریق الکترونیکی
19- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه شیر آب الکترونیکی (چشم مادون قرمز)
20- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه کنترل دور موتور DC (با فیدبک)
21- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه کوسینوس فی متر
22- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه دفتر نقاشی (تاچ)
23- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه مانیتوریگ دما
24- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه فرستند گیرنده ی میزان رطوبت

25- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه دماسنج و رطوبت سنج

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

 

26- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه دماسنج دقیق با نمایش (کلوین فارن هاید سانتی گراد)
27- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه درب بازکن رمزی (با قابلیت تغیر رمز)
28- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه درایور موتور ( L 298)
29- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه ارتباط دو طرفه میکرو (با فاصله 10 متر)
30- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه فرستنده گیرنده ی 16 کانال با ماژول 433
31- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه صحب کردن با ماژول sim900 (موبایل)
32- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه دریافت و ارسال sms با gsm
33- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه دستگاه جوجه کشی پیشرفته
34- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه شمارنده خط تولید با سنسور مادون قرمز
35-مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه سنجش میزان کدری مایعات
36- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه تغذیه دیجیتال
37- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه ماشین حساب مهندسی
38- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه مبدل ولتاژ به فرکانس
39- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه کنترل نور محیط
40- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه تشخیص نت موسیقی

41- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه پارکیمک شمار
42- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه دما سنج با PT 100
43- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه ربات مسیریاب (با تشخیص مانع)
44- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه ربات آتش نشان
45- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه ربات تعقیب کننده
46- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه شیب سنج الکترونیکی
47- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه شتاب سنج الکترونیکی
48- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه درب رمزی با کارت RFID
49- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه انتقال صدا با ماژول RFM12BP
50- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه قفل رمزی با ریموت

51- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه ساعت دیجیتال

 

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

 

52- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه ساعت با GLCD
53- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه راه اندازی سروو موتور
54- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه شارژر موبایل با سلول خورشیدی
55- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه شمارنده خط تولید با تشخیص رنگ
56- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه سینگنال ژنراتور
57- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه ارسال SMS با مادون قرمز
58- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه تابلو روان
59- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه تاکسی متر
60- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه تستر آی سی CMOS&TTL
61- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه پروژه کامل فرستنده و گیرنده رادیویی با میکرو

62- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه کامل پخش کننده فایل های صوتی با میکرو
63- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه کامل بازی پازل با میکروکنترلر
64- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه کامل اسیلوسکپ دیجیتالی با میکرو
65- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه کامل چراغ راهنمایی با میکرو
66- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه فلاشر و رقص نور با میکرو
67- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه تست کننده آیسی ها با میکرو
68- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه اتوماسیون جوجه کشی با میکرو

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

 

70- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه کنترل کننده حرارات اتاق با میکرو
71- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه تابلو روان 32 پیکسلی با میکرو
72- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه تابلو روان بزرگ حرفه ای
73- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه ماشین حساب ساده
74- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه پیانو و ارگ با میکرو
75- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه پروگرامر آیسی
76- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه ساعت دیجیتالی با ds1307 با میکرو
77- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه نمایش اعداد بر روی سون سگمنت
78- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه ساعت با دات ماتریس
79- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه تایمر حرفه ای با میکرو
80- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه پروژه اسکن صفحه کلید key pad
81- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه نوشتن بر روی lcd
82- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه پروژه راه اندازی دات ماتریس
83- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه نمایش کاراکتر فارسی بر روی LCD
84- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه دماسنج با سنسور LM35 نمایش ساعت بر روی سون سگمنت نوشتن حروف فارسی بر روی LCD گرافیکی
85- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه ستاره مثلث الکترونیکی
86- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه صفحه کلید موبایل
87- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه ساعت و تقویم با RTC

متر دیجیتالی

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

 

88- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه نمایش ساعت بر روی LCD با فونت فارسی
89- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه راه اندازی موتور براشلس با AVR
90- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه ساعت آنالوگ با استفاده از نمایشگر گرافیکی
91- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه دیمر دیجیتال با میکروکنترلرAVR
92- مشاوره در شبیه سازی و انجام پروژه روشن کردن پک LED بارگراف با پک کلید دیپ سوئیچ

و مشاوره در انجام سایر پروژه های ممکن با میکروکنترولر AVR

 

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

 

برچسب ها:پروژه های برق, پروژه مهندسی برق, انجام پروژه های مهندسی برق مخابرات, انجام پروژه های مهندسی برق قدرت, انجام پروژه های مهندسی برق کنترل, انجام پروژه های مهندسی برق الکترونیک, انجام گزارش کارآموزی, انجام گزارش کارآموزی برق, انجام گزارش کارآموزی رشته برق, انجام گزارش کارآموزی برق مخابرات, انجام گزارش کارآموزی برق قدرت, انجام گزارش کارآموزی برق الکترونیک, انجام گزارش کارآموزی برق کنترل, پایان نامه برق, انجام پایان نامه برق, طراحی اسیلوسکوپ در متلب, مقاله برق, مقاله قدرت, مقاله الکترونیک, مقاله کنترل, مقاله مخابرات, مقاله برق قدرت, مقاله برق الکترونیک, مقاله برق کنترل, مقاله برق مخابرات, مقالات برق, مقالات قدرت, مقالات الکترونیک, مقالات کنترل, مقالات مخابرات, مقالات برق قدرت, مقالات برق الکترونیک, مقالات برق کنترل, مقالات برق مخابرات, پروژه برق, پروژه قدرت, پروژه الکترونیک, پروژه کنترل, پروژه مخ ...


azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

مطلب پروژه بازدید : 127 چهارشنبه 18 اسفند 1395 نظرات (0)

انجام پروژه های میکرو کنترلی : PIC,AVR,8051,Z80,ARM,FPGA
طراحی انواع مدارات فرستنده گیرنده ی دیتا ، تصویری و صوتی(RF)
انواع مهندسی معکوس مدارات الکترونیک با فیبر های 2 لایه ، 3 لایه ، 5 لایه تا 15 لایه
ساخت انواع روبات : فیلم بردار ،خط پیما ، امدادگر ، قطعات و ساخت روبات انسان نما ، نمایشی ، مکانیزم های مکانیکی خاص و ...
طراحی و ساخت انواع بازو های روباتیک صنعتی و کنترل وایرلس (بی سیم)
طراحی ، تغییرات و راه اندازی انواع دستگاه های CNCو ماشین آلات صنعتی
عرضه کننده انواع کیت ها برای آموزشگاه ها و سفارشات تعداد بالا
طراحی و ساخت انواع تابلوهای LED
انجام تمامی پروژه های دانشجویان کامپیوتر و برق
ترجمه مقالا


برخی از پروژه های انجام شده :
الکترونیک:
طراحی و ساخت آب سرد کن و آب گرم کن شخصی
طراحی و ساخت GPS شخصی
- پروژه اتوماسیون صنعتی
- پروژه اتوماسیون پالایشگاهی سنسور UV
- طراحی و ساخت انواع بازو های روباتیکArm robot
- طراحی و تعمیر و نگه داری انواع ماشین آلات CNC
- پروژه اتوماسیون کارخانه انتقال کد DTMF دو طرفه
- پروژه ضبط و پخش تحلیل صدا EEPROM AVR
- طراحی سوئیچینگ های قدرتمند 5000W و بیشتر

- پروژه اتوماسیون اداری و کارت مغناطیسRFID

 

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

 

- فرستنده گیرنده صوت قابل تنظیم برد 3-30 وات

پروژه کنترل:
کنترل بیسیم دور موتور برطبق دما
نمایشگر انتخابی اطلاعات نرم افزاری(search)
کنترل موتور DC توسط سنسور های مادون قرمز(INFRARED LED)
کنترل نوری(Photo Control)
کنترل ساده یک LED توسط کامپیوتر
نمایش و کنترل دمای محیط
کنترل هوشمند مرغداری
طراحی وساخت کنترل دوربین
منبع تغذیه سوئیچینگ با کنترلرdspقابل برنامه ریزی 3-30v
کنترل وسایل خانگی از طریق تلفن
کنترل کننده حلقه بسته ماشین لباسشوئی
کنترل رطوبت ودما با قابلیت برنامه ریزی
دستگاه هشدار جابجای
تعقیب کننده خودکار نور خورشید
طراحی کنترلر چراغ راهنمایی هوشمند
طراحی سیستم هوشمند آبیاری و حفاظت گلخان
کنترل دستگاه های الکترونیکی بصورت بیسیم
نمونه گیری از کف دریا با سنسورهای اولتراسونیک ونمایش گرافیکی پستی وبلندی با کامپیوتر
درب بازکن هوشمند قابل برنامه ریزی
کنترل دستگاههای اطراف از طریق کامپیوتر

کنترل دستگاههای اطراف بوسیله موبایل

 

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

 

دزدگیر تمام اتوماتیک با قابلیت شماره گیری واعلام پیام و حریق
نمایش و کنترل رطوبت محیط
تشخیص و کنترا نشتی گازهای مختلف
دستگاه اندازه گیری میزان دوده درون لوله
کنترل کامل کولر آبی بصورت اتوماتیک
کنترل از راه دور هواپیمای بدون سرنشی
تلفن کننده اتوماتیک (دزدگیر هوشمند) قابل برنامه ریزی
مانیتورینگ پارامترهای هیدرولیکی کیفی مخازن آب از راه دور
کنترل پروسه حرارتی ازمایشگاه
کنترل از راه دور هواپیمای بدون سرنشی

کنترل کامل کولر آبی بصورت اتوماتیک

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

 

 

نمایش و کنترل رطوبت محیط
دستگاه اندازه گیری میزان دوده درون لوله
تشخیص و کنترا نشتی گازهای مختلف
کنترل دستگاههای اطراف از طریق کامپیوتر
کنترل دستگاههای اطراف بوسیله موبایل
دزدگیر تمام اتوماتیک با قابلیت شماره گیری واعلام پیام و حریق
کنترل از طریق GPRS موبایل با یک سیم کارت
طراحی و ساخت PLC
سرنگ دیجیتالی قابل برنامه ریزی زمان بزریق و مقدار تزریق
ساختمان هوشمند

دیمر دیجیتال توسط میکروکنترلر کنترل از راه دور

 

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

 

کنترل ودرایو سطح شیبدار جهت اندازه گیری ضریب اصطحکاک
هشدار دهنده آب(Water Alarm)


پروژه های مخابراتی:
تبادل اطلاعات بی سیم
دریافت و رمز گشایی کدهای مادون قرمز و تولید و ارسال آنها
رادار سرعت سنج دیجیتالی
جستجوگر مکان فرستنده مادون قرمز
دستگاه هشدار جابجای
ارسال سیگنال متن تایپ شده از طریق کانال رادیوئی
در بازکن از راه دور با ضریب ایمنی بالا به همراه سیگنال فیدبک
GPS ( مدار مسیر یاب )
ربات مسیر یاب از طریق (GPS) ماهواره ای
دریافت اطلاعات گوشی موبایل بوسیله اینفرارد
دستگاه تشخیص افراد از طریق کارتهای RF ID
قفل رمز الکترونیکی بوسیله کارتهای RF ID ( کارتهای مترو )
بارکد خوان تماسی

خاموش کردن کامپیوتر از راه دور با کنترل مادون قرمز

 

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

 

ریموت لیزری
کنترل از راه دور توسط سنسورهای مادون قرمز 1
ویدئو سندر ( فرستنده تلویزیونی )
فرستنده FM
رادیوی مینیاتوری
فرستنده تلویزیونی سیاه و سفید کم قدرت باند VHF

پروژه های قدرتی:

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

 

کنترل بیسیم دور موتور برطبق دما
کنترل دور متورهای DC از طریق PWM
مدار تشخیص زاویه
درایور ترموکوبل و نمایش دما بر روی LCD یا کامپیوتر
درایور ترانسمیتر فشار 4 - 20 ma نمایش بر حسب psi - bar بر روی LCD یا PC
ساخت کوره القایی

کنترل چپ گرد راست گرد موتورdc با تایمر 1


azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

مطلب پروژه بازدید : 95 چهارشنبه 18 اسفند 1395 نظرات (0)

انجام پایا نامه های دانشجویی
انجام پروژه های مدیریت انرژی
مشاوره در تهیه پروپوزال
شبیه سازی مقالات علمی
آموزش پیشرفته دیگ سایلنت
موضوعات جدید برای پایان نامه
بهینه سازی مصرف روشنایی
برنامه نویسی در دیگ سایلنت
برنامه نویسی در نرم افزار مطلب
چاپ مقالات علمی

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
همکاری با شرکت های مشاوره
انرژِی های نو
الگوریتم های بهینه سازی
جایابی سیستم های (CHP)
شبیه سازی درمطلب (Simulink)
خانه های هوشمند (BMS)
خانه متلب ایران برنامه متلب برای سری لاگرانژ Pdf روش انجام پروژه محاسبات Spline دانلود brownian motion کدهای دستوری برای کنترل کننده lqr پیادهسازی فروشنده دوره گرد با محدودیت ارتباط بین شهرها کد متلب الگوریم de پردازش پلاک با الگوریتم تکاملی برنامه متلب الگوریتم RLS الگوریتم des متلب کد نویسی تشخیص رنگ در متلب سورس کد الگوریتم k means در متلب http://matlabhome.ir/parallel-machine-problem-ga-free-videos-download-in-matlab/ فیلم هماهنگی رله در متلب دانلود مقاله پردازش تصویر شبیه سازی با متلب PID در انفیس ﻛﻮﺩ ﻣﺘﻠﺐ ﺑﺮاﻱ dct آموزش نوشتن الگوریتم گوس متلب خانه متلب روش یافتن معادله از میپل کدهای رایگان متلب متلب اموزشsimulink simpower ایجاد mlp در متلب.

حل الگوریتم نصف کردن دربرنامه متلب چسبندگی هزینه و چرخه عمر کنترل سرعت در انفیس معادله دیفرانسیل ریکاتی نوشتن تابع تبدیل سیستم های mimo با نرم افزار matlab کدهای متلب زلزله زوم کردن bilinear الگوریتم آنتروپی Bayes classifier.ppt حل معمای هشت وزیر به روش شبیه سازی تبرید کدنویسی روش حذف گوسی در متلب Bayes classifier.ppt کد متلب برای تغییر پارامتر   کد متلب+correlationتصویر matlabsayt.com کد های اماده الگوریتم های مسیریابی شبکه حسگر سفارش برنامه نویسی با متلب الگوریتم کد گراف با متلب.

کد متلب ahp دانلود کد برنامه نیسی اثر انگشت موجک کد مطلب حل معادلات لورنز در متلب حل معادلات لورنز در متلب پیاده سازی تشخیص الگو به روش ماشین بردار پشتیبان در متلب کدبرنامه نویسی موجک درمتلب optimsetدر مطلب محاسبه R2 پیاده سازی فروشنده دوره گرد با pso توابع متلب برای تکاملی الگوریتم شبیه سازی تبرید.ppt دانلود آموزش simpowersystems کد متلب درونیابی هرمیت مثال هایی از پیاده سازی الگوریتم نقطه درونی در مطلب موازی سازی الگوریتمهای کرم شب تاب دانلود برنامه با کد مطلب دانلود کد متلب شبکه عصبی معادله چند درجه ای در متلب وژنتیک+html آنتروپی در پردازش تصویر کلاسیفیکیشن دانلوداموزش پردازش سیگنال درمتلب پروژه متلب هیدرولیک پیشرفته الگوریتم مدل مخلوط گوسی و الگوریتم kmeans فیلم آموزشی متلب .
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
دانلود فیلم کامل آموزشی الگوریتم psp شبه کد در الگوریتم کلونی زنبورعسل کد متلب درونیابی تابع پردازش تصویر فازی در متلب فیلم آموزش مدل مخفی مارکوف معادله درجه سوم با استفاده از الگوریتم ژنتیک در متلب جستجوی ممنوعه فیلم آموزشی حل معادلات دیفرانسیل با ode45 در متلب simulated annealing algoritmدانلود جزوه مقالات روش جستجوی کرم شب تاب fa قایل متلب پروژه های دینامیک سازه پروژه متلب شبکه پرسپترون کد پیش بینی سری زمانی پروِزه کاهش رنگ تصاویر شبکه عصبی با کد متلب
برچسب‌ها
بهینه سازی (4)
کنترل فرکانس (3)
کنترل ولتاژ (2)
ابر خازن (2)
پیل سوختی (2)
مشاوره (2)
شبیه سازی سیستم های قدرت (1)
کنترل کننده فازی و عصبی (1)
برنامه نویسی دیگ سایلنت (1)
جایابی (1)
بهینه سازی مصرف انرژِی (1)
کنترل مستقیم بار (1)
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
مدیریت مصرف (1)
کنترل فازی و عصبی (1)
تولیدات پراکنده (1)
پروژ های صنعتی (1)
مدیریت و ممیزی انرژِی (1)
پایان نامه دانشجویی ارشد و دکترا (1)
تهیه پروپوزال (1)
شبیه سازی مقالات علمی (1)
پیوندها

مطلب پروژه بازدید : 137 چهارشنبه 18 اسفند 1395 نظرات (0)

انجام کار به همراه آموزش گام به گام

پیاده سازی انواع مقاله در نرم افزار متلب (Matlab)

پیاده سازی مقاله های هوش مصنوعی

پیاده سازی مقاله های شبکه عصبی

پیاده سازی مقاله های ژنتیک

پیاده سازی کد Apriori در متلب و تغییر ان برای کاربردهای شما

پیاده سازی مقاله پردازش تصویر

پیاده سازی انواع روش های خوشه بندی

پروژه های الگوریتم ژتتیک

پزوژه با الگوریتم pso

پروژه با الگوریتم تکاملی تفاضلی DE

پروژه با الگوریتم جهش قورباغه
پشتیبان
آموزش متلب
استگانوگرافی (SteganoGraphy)
الگوریتم بهینه سازی فاخته
الگوریتم تکاملی تفاضلی (DE)
الگوریتم تکاملی توده ذرات (PSO Algorithm)
الگوریتم تکاملی خقاش (Bat Algorithm)
الگوریتم تکاملی زنبور عسل Bee Algorithm
الگوریتم تکاملی واکنش شیمیایی CRO
الگوریتم جستجوی ممنوعه Tabu search
الگوریتم جستجوی هارمونی Harmony

الگوریتم حریصانه Greedy

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

 

الگوریتم دسته ماهی های مصنوعی
الگوریتم رقابت استعماری ICA
الگوریتم سیستم ایمنی مصنوعی AIS
الگوریتم غذایابی باکتری BFO
الگوریتم مبتنی بر چگالی DBSCAN, الگوریتم DBSCAN
الگوریتم ممتیک Memetic Algorithm
الگوریتم ژنتیک Genetic
اموزش پردازش تصویر در متلب
برنامه نویسی ژنتیک Genetic Programming
بیوانفورماتیک
ترجمه
حل جدول سودوکو (Sudoku puzzles)
حل مسئله سفر اسب
حل مسئله کوله پشتی (knapsak) در متلب
حل مسائل معروف هوش مصنوعی
خوشه بندی Fuzzy C Mean
خوشه بندی Kmeans
دسته‌بندی نشده
رمز نگاری بصری یا کریپتوگرافی
زبان ارمنی (ترجمه متون فارسی به ارمنی و ارمنی به فارسی)
سی شارپ
شبیه سازی با نرم افزار gpss
مسائل جبرخطی
مسیریابی وسایل نقلیه VRP
پردازش تصویر

پردازش موازی در متلب

 

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

پروژه های الگوریتم جهش قورباغه SFLA
پروژه های الگوریتم کرم شب تاب Firefly Algorithm
پروژه های پردازش تصویر
پیاده سازی مقاله Game Theory
پیاده سازی مقاله SmartGrid
پیاده سازی مقاله داده کاوی
پیاده سازی مقاله در متلب
پیاده سازی مقاله درس بازشناسی الگو
پیاده سازی مقاله شبکه عصبی
پیاده سازی مقاله فازی
پیاده سازی مقاله پردازش تصویر
پیاده سازی مقاله ژنتیک
پیاده سازی کلاسترینگ
کد متلب فروشنده دوره گرد (TSP)
کد متلب معمای ۸ وزیر (N Queen)
یادگیری ماشین
شبه کد الگوریتم زنبور عسل Bee Algorithm الگوریتم زنبور (به انگلیسی: Bee Algorithm) شامل گروهی مبتنی بر الگوریتم جستجو است که اولین بار در سال ۲۰۰۵ میلادی توسعه یافت؛ این الگوریتم شبیه‌سازی رفتار جستجوی غذای گروه‌های زنبور عسل است. در نسخه ابتدایی این الگوریتم، الگوریتم نوعی از جستجوی محلی انجام می‌دهد که با جستجوی کتره­­ای (تصادفی) ترکیب شده و می‌تواند برای بهینه سازی ترکیبی یا



الگوریتم زنبور عسل از جمله الگوریتم های تکاملی است که برای بهینه سازی و حل توابع غیرخطی استفاده میشود در این کار ما از الگوریتم زنبور عسل برای بهینه کردن تابع غیرخطی زیر استفاده کرده ایم     جهت دریافت کد متلبالگوریتم تکاملی زنبور عسل (Bee Algorithm)   برای بهینه سازی و حل توابع غیرخطی  یا انجام پروژه و مقاله ... ادامه مطلب »

شبه کد الگوریتم زنبور عسل Bee Algorithm
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

    الگوریتم تکاملی زنبور عسل Bee Algorithm نظر بدهید

شبه کد الگوریتم زنبور عسل Bee Algorithm الگوریتم زنبور (به انگلیسی: Bee Algorithm) شامل گروهی مبتنی بر الگوریتم جستجو است که اولین بار در سال ۲۰۰۵ میلادی توسعه یافت؛ این الگوریتم شبیه‌سازی رفتار جستجوی غذای گروه‌های زنبور عسل است. در نسخه ابتدایی این الگوریتم، الگوریتم نوعی از جستجوی محلی انجام می‌دهد که با جستجوی کتره­­ای (تصادفی) ترکیب شده و می‌تواند برای بهینه سازی ترکیبی یا بهینه‌سازی ... ادامه مطلب »

اموزش الگوریتم تکاملی زنبور عسل (Bee Algorithm)

    الگوریتم تکاملی زنبور عسل Bee Algorithm نظر بدهید

  در این فایل اموزش الگوریتم تکاملی زنبور عسل (Bee Algorithm) به همراه مثال اورده شده است . با خواندن این فایل به خوبی با نحوه کار الگوریتم آشنا میشوید. اموزش به همراه مثال و اجرای گام به گام الگوریتم. نوع فایل :pdf اندازه فایل: ۲۵ صفحه دانلود فایل اموزش الگوریتم تکاملی زنبور عسل (Bee Algorithm) رمز فایل : www.ipco.blogfa.com ... ادامه مطلب »

شبه کد الگوریتم زنبور عسل Bee Algorithm

    الگوریتم تکاملی زنبور عسل Bee Algorithm نظر بدهید

الگوریتم زنبور (به انگلیسی: Bee Algorithm) شامل گروهی مبتنی بر الگوریتم جستجو است که اولین بار در سال ۲۰۰۵ میلادی توسعه یافت؛ این الگوریتم شبیه‌سازی رفتار جستجوی غذای گروه‌های زنبور عسل است. در نسخه ابتدایی این الگوریتم، الگوریتم نوعی از جستجوی محلی انجام می‌دهد که با جستجوی کتره­­ای (تصادفی) ترکیب شده و می‌تواند برای بهینه سازی ترکیبی یا بهینه‌سازی تابعی به کار رود. جهت دریافت کد متلب الگوریتم زنبور ... ادامه مطلب »



    پیاده سازی مقاله در زمینه انتخاب ویژگی   
    پیاده سازی مقاله در زمینه انتخاب ویژگی
    پیاده سازی مقاله درس بازشناسی الگو نظر بدهید
    استفاده از تئوری اطلاعات(information theory) برای انتخاب ویژگی Feature selection using dynamic weights for classification Feature selection aims at finding a feature subset that has the most discriminative information from the original feature set. In this paper, we firstly present a new scheme for feature relevance, interdependence and redundancy analysis ... ادامه مطلب »
    توضیحات کد الگوریتم تکاملی آینه ها
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

    پیاده سازی مقاله در متلب ۴ نظرات
    حل سودوکو با الگویتم تابو
    حل سودوکو با الگویتم تابو

    الگوریتم جستجوی ممنوعه Tabu search, حل جدول سودوکو (Sudoku puzzles), پیاده سازی مقاله در متلب نظر بدهید

الگوریتم جستجوی ممنوعه Tabu search

    کد متلب مسیریابی وسایل نقلیه با الگوریتم تابو سرچ

    الگوریتم جستجوی ممنوعه Tabu search, مسیریابی وسایل نقلیه VRP نظر بدهید
    کد متلب مسیریابی وسایل نقلیه با الگوریتم تابو سرچ کد متلب مسیریابی وسایل نقلیه یا CVRP با الگوریتم تابو سرچ   برای دریافت کد متلب حل مسیریابی وسایل نقلیه (VRP) با الگوریتم سرچ با ما تماس بگیرید شماره تماس : ۰۹۱۳۹۹۳۵۳۶۰ ایمیل : matlab24ir@gmail.com یاهو: proje_92@yahoo.com جهت خرید آنلاین کد بر روی ... ادامه مطلب »
    حل کوله پشتی با الگوریتم جستجوی ممنوعه
    حل کوله پشتی با الگوریتم جستجوی ممنوعه

      الگوریتم جستجوی ممنوعه Tabu search, حل مسئله کوله پشتی (knapsak) در متلب نظر بدهید
    حل سودوکو با الگویتم تابو
    حل سودوکو با الگویتم تابو

     الگوریتم جستجوی ممنوعه Tabu search, حل جدول سودوکو (Sudoku puzzles), پیاده سازی مقاله در متلب نظر بدهید

الگوریتم تکاملی زنبور عسل Bee Algorithm
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

    کد متلب زنبور عسل غیرخطی

    الگوریتم تکاملی زنبور عسل Bee Algorithm نظر بدهید
    الگوریتم زنبور عسل از جمله الگوریتم های تکاملی است که برای بهینه سازی و حل توابع غیرخطی استفاده میشود در این کار ما از الگوریتم زنبور عسل برای بهینه کردن تابع غیرخطی زیر استفاده کرده ایم     جهت دریافت کد متلبالگوریتم تکاملی زنبور عسل (Bee Algorithm)   برای بهینه ... ادامه مطلب »
    شبه کد الگوریتم زنبور عسل Bee Algorithm

    الگوریتم تکاملی زنبور عسل Bee Algorithm نظر بدهید
    اموزش الگوریتم تکاملی زنبور عسل (Bee Algorithm)

        الگوریتم تکاملی زنبور عسل Bee Algorithm نظر بدهید

آموزش متلب

    Announcement: تدریس خصوصی برنامه نویسی متلب در کرج و تهران   
    Announcement: تدریس خصوصی برنامه نویسی متلب در کرج و تهران

    آموزش متلب نظر بدهید
    تدریس خصوصی برنامه نویسی متلب در کرج و تهران وب سایت matlab24 با تکیه بر تجربه و کارهای فراوانی که با نرم افزار متلب انجام داده و با توجه به نیاز روز افزون دانش پژوهان به استفاده از متلب اقدام به برگزاری دوره های تدریس خصوصی نرم افزار متلب در ... ادامه مطلب »
    دانلود جزوه اموزش نرم افزار متلب

     آموزش متلب نظر بدهید
    حل معادلات دیفرانسیل در متلب
    حل معادلات دیفرانسیل در متلب


الگوریتم تکاملی تفاضلی (DE)
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

    الگوریتم DE
    الگوریتم تکاملی تفاضلی (DE) نظر بدهید
    بزرگ شدن مسائل و اهمیت یافتن سرعت رسیدن به پاسخ و عدم پاسخگویی روشهای کلاسیک ،امروزه از الگوریتمهای جستجوی تصادفی به جای جستجوی همه جانبه فضای مسئله ، استقبال بیشتری می شود. در این بین در سالهای اخیر استفاده از الگوریتمهای جستجوی هیوریستیک (شهودی) همچون الگوریتم وراثتی(GA) ، الگوریتم کلونی ... ادامه مطلب »
    حل پازل سودوکو با روش الگوریتم تکامل تفاضلی DE
    حل پازل سودوکو با روش الگوریتم تکامل تفاضلی DE

     الگوریتم تکاملی تفاضلی (DE), حل جدول سودوکو (Sudoku puzzles) نظر بدهید
    اموزش الگوریتم تکاملی تفاضلی (DE)

       الگوریتم تکاملی تفاضلی (DE) نظر بدهید

الگوریتم تکاملی توده ذرات (PSO Algorithm)

    حل مسئله کوله پشتی با الگوریتم توده ذرات PSO

    الگوریتم تکاملی توده ذرات (PSO Algorithm), حل مسئله کوله پشتی (knapsak) در متلب نظر بدهید
    مسئله کوله پشتی که با عنوان های Knapsack یا Rucksack مطرح می شود، مسئله ای در بهینه سازی ترکیبیاتی است. فرض کنید مجموعه ای از اشیا، که هر کدام داری وزن و ارزش خاصی هستند در اختیار دارید. به هر شی تعدادی را تخصیص دهید به طوری که وزن اشیا انتخاب شده کوچکتر یا مساوی حدی ... ادامه مطلب »
    الگوریتم توده ذرات یا PSO
    الگوریتم تکاملی توده ذرات (PSO Algorithm) نظر بدهید
    الگوریتم پرندگان یا اجتماع ذرات چیست؟

      الگوریتم تکاملی توده ذرات (PSO Algorithm) نظر بدهید

الگوریتم سیستم ایمنی مصنوعی AIS

    کد فروشنده دوره گرد با الگوریتم سیستم ایمنی   
    کد فروشنده دوره گرد با الگوریتم سیستم ایمنی

      الگوریتم سیستم ایمنی مصنوعی AIS, کد متلب فروشنده دوره گرد (TSP) نظر بدهید
    کد فروشنده دوره گرد با الگوریتم سیستم ایمنی   الگوریتم سیستم ایمنی مصنوعی: مراحل الگوریتم بصورت زیر می باشد: گام اول : ایجاد انتی بادی های اولیه : در واقع انتی بادی ها میتوان به نوعی همان کروموزومها در الگوریتم ژنتیک دانست. هر انتی بادی در واقع شامل مقادیر تصادفی ... ادامه مطلب »
    کد متلب الگوریتم سیستم ایمنی مصنوعی

      الگوریتم سیستم ایمنی مصنوعی AIS نظر بدهید
    کد متلب معمای ۸ وزیر با الگوریتم سیستم ایمنی مصنوعی AIS
    کد متلب معمای ۸ وزیر با الگوریتم سیستم ایمنی مصنوعی AIS

      الگوریتم سیستم ایمنی مصنوعی AIS, کد متلب معمای 8 وزیر (N Queen) نظر بدهید

پروژه های الگوریتم کرم شب تاب Firefly Algorithm

    کد فروشنده دوره گرد با الگوریتم کرم شب تاب FA   
    کد فروشنده دوره گرد با الگوریتم کرم شب تاب FA

    admin ۱۳۹۴/۰۳/۳۰    پروژه های الگوریتم کرم شب تاب Firefly Algorithm, کد متلب فروشنده دوره گرد (TSP) نظر بدهید
    کد فروشنده دوره گرد با الگوریتم کرم شب تاب FA   الگوریتم کرم شب تاب یا Firefly Algorithm (به اختصار FA) در اواخر سال ۲۰۰۷ و توسط Xin-She Yang معرفی شده است، که ایده اصلی آن از ارتباط نوری میان کرم های شب تاب الهام گرفته شده است. این الگوریتم ... ادامه مطلب »
    حل معمای ۸ وزیر با الگوریتم کرم شب تاب
    حل معمای ۸ وزیر با الگوریتم کرم شب تاب

     پروژه های الگوریتم کرم شب تاب Firefly Algorithm, کد متلب معمای 8 وزیر (N Queen) نظر بدهید
    بهینه کردن تابع غیرخطی با الگوریتم کرم شب تاب

    پروژه های الگوریتم کرم شب تاب Firefly Algorithm نظر بدهید

پروژه های الگوریتم جهش قورباغه SFLA

    الگوریتم جهش قورباغه ها SFLA

    پروژه های الگوریتم جهش قورباغه SFLA نظر بدهید
    الگوریتم جستجوی جهش قورباغههای متحرک، یک الگوریتم جدید در خانواده الگوریتم های تکاملی می باشد . این الگوریتم از زندگی گروهی قورباغه ها زمانی که به دنبال غذا می گردند الهام گرفته شده است. این الگوریتم در سال ۲۰۰۶ به منظور حل مسائل پیچیده ی بهینهسازی، بدون استفاده از روابط ... ادامه مطلب »
    آشنایی با الگوریتم جهش قورباغه SFAL

    پروژه های الگوریتم جهش قورباغه SFLA نظر بدهید
    فلوچارت الگوریتم جهش قورباغه SFAL
    پروژه های الگوریتم جهش قورباغه SFLA نظر بدهید

الگوریتم ممتیک Memetic Algorithm

    حل فروشنده دوره گرد باالگوریتم ممتیک

    الگوریتم ممتیک Memetic Algorithm, کد متلب فروشنده دوره گرد (TSP) نظر بدهید
    حل فروشنده دوره گرد باالگوریتم ممتیک شرح مسئله بدین شکل است: تعدادی شهر داریم و هزینه رفتن مستقیم از یکی به دیگری را می‌دانیم. مطلوب است کم‌هزینه‌ترین مسیری که از یک شهر شروع شود و از تمامی شهرها دقیقاًٌ یکبار عبور کند و به شهر شروع بازگردد. تعداد کل راه‌حل‌ها ... ادامه مطلب »
    آموزش الگوریتم های ممتیکی (دانشگاه امام رضا)
    الگوریتم ممتیک Memetic Algorithm نظر بدهید
    آموزش الگوریتم های ممتیکی (دانشگاه امام رضا)

    الگوریتم ممتیک Memetic Algorithm نظر بدهید

برنامه نویسی ژنتیک Genetic Programming

    دانلود رایگان تولباکس برنامه ریزی ژنتیک – Genetic Programming Toolbox

    آموزش متلب, برنامه نویسی ژنتیک Genetic Programming نظر بدهید
      برنامه ریزی ژنتیک (Genetic Programming) و یا به اختصار GP، یکی از روش های قدرتمند در حوزه الگوریتم های تکاملی است و اصول آن مبتنی بر الگوریتم ژنتیک است. اما طرز نمایش جواب ها در این روش، به صورت ساختارهای درختی است که برای حل مسائل مختلف می تواند ... ادامه مطلب »
    حل Multiple Sequence Alignments با Genetic Algorithm مربوط به درس بیوانفورماتیک

    برنامه نویسی ژنتیک Genetic Programming, بیوانفورماتیک نظر بدهید

کد متلب معمای 8 وزیر (N Queen)

    حل معمای n وزیر با الگوریتم کلونی زنبور عسل   
    حل معمای n وزیر با الگوریتم کلونی زنبور عسل

    کد متلب معمای 8 وزیر (N Queen) نظر بدهید
    حل معمای n وزیر با الگوریتم کلونی زنبور عسل   معمای ۸ وزیر:  هدف از مساله هشت وزیر، چیدن ۸ مهره وزیر روی یک صفحه شطرنج خالی است، به قسمی که هیچ مهره‌ای مهره‌های دیگر را تهدید نکند. به عبارت دیگر، ۸ وزیر باید به نحوی چیده شوند که هیچ‌کدام در بک سطر، ... ادامه مطلب »
    حل معمای ۸ وزیر با الگوریتم کرم شب تاب
    حل معمای ۸ وزیر با الگوریتم کرم شب تاب

    پروژه های الگوریتم کرم شب تاب Firefly Algorithm, کد متلب معمای 8 وزیر (N Queen) نظر بدهید
    حل معمای ۸ وزیر با الگوریتم ژنتیک باینری

    پیاده سازی مقاله ژنتیک, کد متلب معمای 8 وزیر (N Queen) نظر بدهید

حل جدول سودوکو (Sudoku puzzles)

    حل جدول سودوکو با الگوریتم ژنتیک   
    حل جدول سودوکو با الگوریتم ژنتیک
    حل جدول سودوکو (Sudoku puzzles), پیاده سازی مقاله ژنتیک نظر بدهید
    حل جدول سودوکو با الگوریتم ژنتیک پیاده سازی مقاله ۲۰۱۳ در زمینه حل جدول سودوکو با الگوریتم ژنتیک با عنوان: یک الگوریتم ژنتیک ترکیبی جدید برای حل جدول سودوکو A novel hybrid genetic algorithm for solving Sudoku puzzles چکیده مقاله: در این مقاله ، یک الگوریتم ژنتیک ترکیبی جدید ارائه ... ادامه مطلب »
    حل سودوکو با الگویتم تابو
    حل سودوکو با الگویتم تابو
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

        الگوریتم جستجوی ممنوعه Tabu search, حل جدول سودوکو (Sudoku puzzles), پیاده سازی مقاله در متلب نظر بدهید
    حل پازل سودوکو با روش الگوریتم تکامل تفاضلی DE
    حل پازل سودوکو با روش الگوریتم تکامل تفاضلی DE

     الگوریتم تکاملی تفاضلی (DE), حل جدول سودوکو (Sudoku puzzles) نظر بدهید

کد متلب فروشنده دوره گرد (TSP)

    کد فروشنده دوره گرد با الگوریتم فاخته   
    کد فروشنده دوره گرد با الگوریتم فاخته

    الگوریتم بهینه سازی فاخته, کد متلب فروشنده دوره گرد (TSP) نظر بدهید
    کد فروشنده دوره گرد با الگوریتم فاخته روش جستجوی فاخته (CS) یک روش بهینه‌سازی فرااکتشافی است که رویکردی تکاملی در جستجوی راه‌حل بهینه دارد و در سال ۲۰۰۹ توسط Yang  و Deb پیشنهاد شده است. این روش از رفتار جالب توجه گونه‌هایی از پرنده‌ی فاخته در پرورش تخم الهام گرفته است و آن ... ادامه مطلب »
    کد فروشنده دوره گرد با الگوریتم کرم شب تاب FA
    کد فروشنده دوره گرد با الگوریتم کرم شب تاب FA

     پروژه های الگوریتم کرم شب تاب Firefly Algorithm, کد متلب فروشنده دوره گرد (TSP) نظر بدهید
    کد فروشنده دوره گرد با الگوریتم رقابت استعماری ICA
    کد فروشنده دوره گرد با الگوریتم رقابت استعماری ICA

      الگوریتم رقابت استعماری ICA, کد متلب فروشنده دوره گرد (TSP) نظر بدهید

الگوریتم سیستم ایمنی مصنوعی AIS

    کد فروشنده دوره گرد با الگوریتم سیستم ایمنی   
    کد فروشنده دوره گرد با الگوریتم سیستم ایمنی
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

    الگوریتم سیستم ایمنی مصنوعی AIS, کد متلب فروشنده دوره گرد (TSP) نظر بدهید
    کد فروشنده دوره گرد با الگوریتم سیستم ایمنی   الگوریتم سیستم ایمنی مصنوعی: مراحل الگوریتم بصورت زیر می باشد: گام اول : ایجاد انتی بادی های اولیه : در واقع انتی بادی ها میتوان به نوعی همان کروموزومها در الگوریتم ژنتیک دانست. هر انتی بادی در واقع شامل مقادیر تصادفی ... ادامه مطلب »
    کد متلب الگوریتم سیستم ایمنی مصنوعی

    الگوریتم سیستم ایمنی مصنوعی AIS نظر بدهید
    کد متلب معمای ۸ وزیر با الگوریتم سیستم ایمنی مصنوعی AIS
    کد متلب معمای ۸ وزیر با الگوریتم سیستم ایمنی مصنوعی AIS

    الگوریتم سیستم ایمنی مصنوعی AIS, کد متلب معمای 8 وزیر (N Queen) نظر بدهید

الگوریتم مبتنی بر چگالی DBSCAN, الگوریتم DBSCAN

    سگمنت کردن تصویر با الگوریتم DBSCAN   
    سگمنت کردن تصویر با الگوریتم DBSCAN

    الگوریتم مبتنی بر چگالی DBSCAN, الگوریتم DBSCAN, پیاده سازی کلاسترینگ نظر بدهید
      سگمنت کردن تصویر با الگوریتم DBSCAN الگوریتم DBSCAN نخستین بار توسط مارتین استر و همکاران معرفی شد. این الگوریتم روشی برای خوشه‌بندی است که بر پایه چگالی داده‌ها عمل می‌کند. در این روش به منظور تخمین چگالی توزیع نقاط از دو پارامتر شعاع همسایگی (Eps) حداقل نقاط مورد نیاز برای تشکیل یک ... ادامه مطلب »
    الگوریتم خوشه‌بندی براساس چگالی الگوریتم DBSCAN

     الگوریتم مبتنی بر چگالی DBSCAN, الگوریتم DBSCAN, پیاده سازی کلاسترینگ نظر بدهید
    الگوریتم مبتنی بر چگالی DBSCAN

      الگوریتم مبتنی بر چگالی DBSCAN, الگوریتم DBSCAN, پیاده سازی کلاسترینگ نظر بدهید

خوشه بندی Fuzzy C Mean

    آموزش الگوریتم خوشه بندی C میانگین (Fuzzy C-Means)

    خوشه بندی Fuzzy C Mean, پیاده سازی کلاسترینگ نظر بدهید
    آموزش الگوریتم خوشه بندی C میانگین (Fuzzy C-Means) یکی از مهمترین و پرکاربردترین الگوریتم های خوشه بندی، الگوریتم c میانگین می باشد. در این الگوریتم نمونه ها به c خوشه تقسیم می شوند و تعداد c از قبل مشخص شده است. در نسخه فازی این الگوریتم نیز تعداد خوشه ها ... ادامه مطلب »
    کد متلب الگوریتم خوشه بندی فازی Fuzzy C-Means

    خوشه بندی Fuzzy C Mean, پیاده سازی کلاسترینگ نظر بدهید
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

خوشه بندی Kmeans

    خوشه بندی داده های IRIS با الگوریتم Kmeans

    a    خوشه بندی Kmeans, پیاده سازی کلاسترینگ نظر بدهید
    خوشه بندی داده های IRIS با الگوریتم Kmeans   در این کار ما داده های دیتاست iris را که شامل سه کلاس میباشد توسط الگوریتم خوشه بندی KMEANSخوشه بندی کرده ایم  کد متلب نوشته شده به این صورت است که داده های دیتاست iris را میخواند و دو بعد اخر ... ادامه مطلب »
    اموزش الگوریتم خوشه بندی K-means
    خوشه بندی Kmeans, پیاده سازی کلاسترینگ نظر بدهید
    کد متلب خوشه بندی بصورت موازی Parallel Computing

      خوشه بندی Kmeans, پردازش موازی در متلب نظر بدهید

پردازش موازی در متلب

    پردازش موازی (Parallel Computing) در متلب

    آموزش متلب, پردازش موازی در متلب نظر بدهید
    پردازش موازی (Parallel Computing) در متلب : نرم افزار متلب، این امکان را به وجود آورده است که در کامپیوترهای دارای پردازنده (CPU) چند هسته ای، از پردازش موازی (Parallel Computing) استفاده نماییم. در این مبحث آموزشی، قصد داریم که نحوه نوشتن کدهای متلب، برای پردازش موازی کدها را شرح ... ادامه مطلب »
    استفاده از CUDA در MATLAB
    پردازش موازی در متلب نظر بدهید
    کد متلب خوشه بندی بصورت موازی Parallel Computing

   
    خوشه بندی Kmeans, پردازش موازی در متلب نظر بدهید

پیاده سازی مقاله Game Theory

    نظریه بازی ها و حل مسئله یارانه

    پیاده سازی مقاله Game Theory نظر بدهید
    نظریه بازی ها و حل مسئله یارانه طبق تئوری بازی ها، شخص می‌بیند که فارغ از اینکه دیگران چه انتخابی انجام دهند، گزینه بهتر برای وی عدم انصراف است. آقای فرهاد خانمیرزایی که دانشجوی دکترای اقتصاد در دانشگاه ایالتی آریزونا هستند، تحلیلی زیبا مبتنی بر نظریه بازیها در مورد علت ... ادامه مطلب »
    پیاده سازی مقاله انتخاب ویژگی با نظریه بازی ها

    پیاده سازی مقاله Game Theory نظر بدهید
    پیاده سازی مقاله نظریه بازیها Game theory در حوزه Multi Agent و smartgrid
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

      پیاده سازی مقاله Game Theory, پیاده سازی مقاله SmartGrid, پیاده سازی مقاله در متلب نظر بدهید

پیاده سازی مقاله SmartGrid

    پیاده سازی مقاله شبکه هوشمند با حراج

     پیاده سازی مقاله SmartGrid نظر بدهید
    پیاده سازی مقاله شبکه هوشمند با حراج عنوان مقاله : Matching Demand with Supply in The Smart Grid Using Agent-Based Multiunit Auction IEEE 2013 تطابق تقاضا با عرضه در شبکه هوشمند با استفاده از حراج چند واحدی مبتنی بر عامل چکیده: Recent work has suggested reducing electricity generation cost by ... ادامه مطلب »
    ترجمه مقاله در مورد smart grid سال ۲۰۱۲
    پیاده سازی مقاله SmartGrid نظر بدهید
    پیاده سازی مقاله نظریه بازیها Game theory در حوزه Multi Agent و smartgrid

       پیاده سازی مقاله Game Theory, پیاده سازی مقاله SmartGrid, پیاده سازی مقاله در متلب نظر بدهید

پیاده سازی مقاله شبکه عصبی

    پیاده سازی مقاله فازی و شبکه عصبی RBF در متلب

    پیاده سازی مقاله شبکه عصبی, پیاده سازی مقاله فازی نظر بدهید
    پیاده سازی مقاله فازی و شبکه عصبی RBF در متلب عنوان مقاله : Improvement of RBF neural networks using Fuzzy-OSD algorithm in an online radar pulse classification system سال چاپ : ۲۰۱۳ لینک مقاله :   http://dx.doi.org/10.1016/j.asoc.2013.04.021 چکیده مقاله : In this paper a new methodology for training radial basis function ... ادامه مطلب »
    کد متلب مقاله شبکه عصبی

      پیاده سازی مقاله در متلب, پیاده سازی مقاله شبکه عصبی نظر بدهید
    پیاده سازی مقاله ISI شبکه عصبی
    پیاده سازی مقاله ISI شبکه عصبی

    پیاده سازی مقاله در متلب, پیاده سازی مقاله شبکه عصبی نظر بدهید

پیاده سازی مقاله ژنتیک

    حل جدول سودوکو با الگوریتم ژنتیک   
    حل جدول سودوکو با الگوریتم ژنتیک

    حل جدول سودوکو (Sudoku puzzles), پیاده سازی مقاله ژنتیک نظر بدهید
    حل جدول سودوکو با الگوریتم ژنتیک پیاده سازی مقاله ۲۰۱۳ در زمینه حل جدول سودوکو با الگوریتم ژنتیک با عنوان: یک الگوریتم ژنتیک ترکیبی جدید برای حل جدول سودوکو A novel hybrid genetic algorithm for solving Sudoku puzzles چکیده مقاله: در این مقاله ، یک الگوریتم ژنتیک ترکیبی جدید ارائه ... ادامه مطلب »
    اموزش الگوریتم ژنتیک (GA)
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

    پیاده سازی مقاله ژنتیک نظر بدهید
    حل فروشنده دوره گرد با الگوریتم ژنتیک باینری
    پیاده سازی مقاله ژنتیک, کد متلب فروشنده دوره گرد (TSP) نظر بدهید

پیاده سازی مقاله پردازش تصویر

    تشخیص هویت از روی عنبیه چشم با شبکه های مصنوعی   
    تشخیص هویت از روی عنبیه چشم با شبکه های مصنوعی

    پیاده سازی مقاله شبکه عصبی, پیاده سازی مقاله پردازش تصویر نظر بدهید
     تشخیص هویت از روی عنبیه چشم با استفاده از شبکه های مصنوعی عنوان مقاله: Iris recognition using artificial neural networks تشخیص هویت از روی عنبیه چشم با استفاده از شبکه های مصنوعی: سال نشر ۲۰۱۰  مقاله isi  در Expert Systems with Applications چکیده:   تشخیص هویت بیومتری یکی از مهم ترین ... ادامه مطلب »
    دانلو مقاله شبکه عصبی به همراه ترجمه و کد متلب، دانلود مقاله پردازش تصویر به همراه ترجمه و کد متلب

     پیاده سازی مقاله در متلب, پیاده سازی مقاله پردازش تصویر نظر بدهید

پیاده سازی مقاله فازی
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

    پیاده سازی مقاله فازی و شبکه عصبی RBF در متلب

        پیاده سازی مقاله شبکه عصبی, پیاده سازی مقاله فازی نظر بدهید
    پیاده سازی مقاله فازی و شبکه عصبی RBF در متلب عنوان مقاله : Improvement of RBF neural networks using Fuzzy-OSD algorithm in an online radar pulse classification system سال چاپ : ۲۰۱۳ لینک مقاله :   http://dx.doi.org/10.1016/j.asoc.2013.04.021 چکیده مقاله : In this paper a new methodology for training radial basis function ... ادامه مطلب »
    پیاده سازی مقاله فازی ۲۰۱۴
     پیاده سازی مقاله فازی نظر بدهید
    کد متلب مقاله فازی ۲۰۱۳

       پیاده سازی مقاله فازی نظر بدهید

پیاده سازی کلاسترینگ

    سگمنت کردن تصویر با الگوریتم DBSCAN   
    سگمنت کردن تصویر با الگوریتم DBSCAN

    admin ۱    الگوریتم مبتنی بر چگالی DBSCAN, الگوریتم DBSCAN, پیاده سازی کلاسترینگ نظر بدهید
      سگمنت کردن تصویر با الگوریتم DBSCAN الگوریتم DBSCAN نخستین بار توسط مارتین استر و همکاران معرفی شد. این الگوریتم روشی برای خوشه‌بندی است که بر پایه چگالی داده‌ها عمل می‌کند. در این روش به منظور تخمین چگالی توزیع نقاط از دو پارامتر شعاع همسایگی (Eps) حداقل نقاط مورد نیاز برای تشکیل یک ... ادامه مطلب »
    خوشه بندی داده های IRIS با الگوریتم Kmeans

    admin     خوشه بندی Kmeans, پیاده سازی کلاسترینگ نظر بدهید
    اموزش مفاهیم خوشه بندی

    admin     پیاده سازی کلاسترینگ نظر بدهید

بیوانفورماتیک
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

    حل مسئله MSA با الگوریتم توده ذرات PSO

    admin     بیوانفورماتیک نظر بدهید
    مسئله هم تراز کردن رشته ها با الگوریتم توده ذرات pso در متلب   در این کار ما مسئله همترازی رشته ها را با الگوریتم pso در متلب پیاده سازی کرده ایم حل  Multiple Sequence Alignments با   pso مربوط به درس بیوانفورماتیک در بیوانفورماتیک مسئله هم تراز کردن چند رشته ... ادامه مطلب »
    حل Multiple Sequence Alignments با Genetic Algorithm مربوط به درس بیوانفورماتیک

    admin     برنامه نویسی ژنتیک Genetic Programming, بیوانفورماتیک نظر بدهید

پیاده سازی مقاله داده کاوی

    دانلود مقاله داده کاوی بهمراه ترجمه و پاورپوینت

    admin     پیاده سازی مقاله داده کاوی نظر بدهید
    دانلود مقاله داده کاوی بهمراه ترجمه و پاورپوینت نام مقاله :  Ranking discovered rules from data mining with multiple criteria by data envelopment analysis سال انتشار : ۲۰۰۷ Institute of Traffic and Transportation, National Chiao Tung University-2007   خلاصه  در کاربردهای دیتاماینینگ ، مهم است که   روشهای ارزیابی را برای ... ادامه مطلب »
    مقاله داده کاوی به همراه کد متلب

    admin ۱۳۹۳/۰۵/۲۸    پیاده سازی مقاله داده کاوی نظر بدهید
    پیاده سازی apriori در متلب + پروژه داده کاوی

    admin ۱۳۹۳/۰۵/۲۸    پیاده سازی مقاله داده کاوی نظر بدهید

الگوریتم تکاملی واکنش شیمیایی CRO
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

    الگوریتم واکنش شیمیایی   
    الگوریتم واکنش شیمیایی

    admin ۱۳۹۳/۱۱/۱۵    الگوریتم تکاملی واکنش شیمیایی CRO نظر بدهید
    الگوریتم واکنش شیمیایی این الگوریتم در سال ۲۰۱۰ توسط اقای Albert در مقاله ای با عنوان Chemical-Reaction-Inspired Metaheuristic for Optimization منتشر و معرفی شد. این الگوریتم از فرایند و واکنش های مولکولی الهام گرفته شد ه است.   هر مولکول مجموعه ای از اتم ها و خواصی مانند تعداد و ... ادامه مطلب »
    اموزش الگوریتم واکنش شیمیایی یا CRO
    اموزش الگوریتم واکنش شیمیایی یا CRO

    admin     الگوریتم تکاملی واکنش شیمیایی CRO نظر بدهید
    الگوریتم بهینه سازی واکنش شیمیایی
    الگوریتم بهینه سازی واکنش شیمیایی

    admin     الگوریتم تکاملی واکنش شیمیایی CRO نظر بدهید

SVM ماشین بردار پشتیبان
رافی

    استگانوگرافی (SteganoGraphy) نظر بدهید

پیاده سازی مقاله در زمینه استگانوگرافی پیاده سازی مقاله با عنوان Key Dependent Image Steganography Using Edge Detection سال چاپ ۲۰۱۴ محل چاپ: International Conference on Advanced Computing & Communication Technologies جهت خزید آنلاین کد متلب مقاله با عنوان Key Dependent Image Steganography Using Edge Detection از لینک زیر اقدام نمایید ادامه مطلب »

پیاده سازی مقاله واترمارکینگ در متلب

    استگانوگرافی (SteganoGraphy), اموزش پردازش تصویر در متلب, پردازش تصویر نظر بدهید
واترمارکینگ در متلب   

پیاده سازی مقاله واترمارکینگ در متلب عنوان مقاله : Anti-cropping digital image watermarking using Sudoku سال انتشار ۲۰۱۳ برای مشاهده اطلاعات بیشتر در باره مقاله اینجا را کلیک کنید چکیده فارسی مقاله: چکیده: بسیاری از طرح های نهان نگاری تصویر دیجیتال ، برای جاسازی اطلاعات کپی رایت در یک تصویر توسعه یافته اند. با این حال، یک مهاجم ممکن است

اخته


کد فروشنده دوره گرد با الگوریتم فاخته روش جستجوی فاخته (CS) یک روش بهینه‌سازی فرااکتشافی است که رویکردی تکاملی در جستجوی راه‌حل بهینه دارد و در سال ۲۰۰۹ توسط Yang  و Deb پیشنهاد شده است. این روش از رفتار جالب توجه گونه‌هایی از پرنده‌ی فاخته در پرورش تخم الهام گرفته است و آن را با پرواز لووی که نوعی گشت تصادفی است ترکیب ... ادامه مطلب »
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

حل مسئله کوله پشتی با الگوریتم فاخته

    الگوریتم بهینه سازی فاخته, حل مسئله کوله پشتی (knapsak) در متلب نظر بدهید
مسئله کوله پشتی در متلب   

حل مسئله کوله پشتی با الگوریتم فاخته حل مسئله کوله پشتی با الگوریتم فاخته COA در این کار ما مسئله کوله پشتی صفر و یک را با الگوریتم فاخته COA  حل کرده ایم برای دریافت کد حل کوله پشتی صفر و یک با الگوریتم فاخته با ما تماس بگیرید هزینه : ۳۰ هزار تومان = هزینه کد بعلاوه یک فایل ... ادامه مطلب »

مطلب پروژه بازدید : 210 چهارشنبه 18 اسفند 1395 نظرات (0)

حل کوله پشتی با الگوریتم حریصانه

مسئله کوله پشتی در متلب   

حل کوله پشتی با الگوریتم حریصانه روش حریصانه روش حریصانه (Greedy) یکی از روش‌های مشهور و پرکاربرد طراحی الگوریتم‌ها است که با ساختاری ساده در حل بسیاری از مسائل استفاده می‌شود. این روش اغلب در حل مسائل بهینه‌سازی استفاده شده و در پاره‌ای مواقع جایگزین مناسبی برای روش‌هایی مانند برنامه‌ریزی پویا است. در حالت کلی این روش سرعت و مرتبه‌ی ... ادامه مطلب »
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


الگوریتم جستجوی هارمونی Harmony
کد متلب الگوریتم جستجوی هارمونی

الگوریتم جستجوی هارمونی Harmony نظر بدهید

کد متلب الگوریتم جستجوی هارمونی الگوریتم هارمونی در طول دهه گذشته برای غلبه بر نقص های محاسباتی الگوریتم های ریاضی، الگوریتم های تکاملی یا فرااکتشافی مانند الگوریتم ژنتیک و آنیلینگ شبیه سازی شده و ابداع شده اند. با این وجود، جستجوی الگوریتمی قدرتمندتر و موثرتر، هنوز هم یک چالش برای مهندسان است. HS ، الگوریتم جستجوی قدرتمندی برای یافتن جواب بهینه است. ... ادامه مطلب »
د متلب الگوریتم ازدحام ماهی های مصنوعی

    الگوریتم دسته ماهی های مصنوعی نظر بدهید
الگوریتم دسته ماهی های مصنوعی   
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

کد متلب الگوریتم ازدحام ماهی های مصنوعی برای دریافت کد متلب الگوریتم ازدحام ماهی های مصنوعی  با ما تماس بگیرید شماره تماس  ایمیل : یاهو کد متلب ماهی های مصنوعی + فایل توضیحات کد آماد پذیرش بهینه سازی های مختلف با الگوریتم ماهی های مصنوعی می باشیم. شبه کد الگوریتم ماهی های مصنوعی : ادامه مطلب »

الگوریتم دسته ماهی های مصنوعی

    الگوریتم دسته ماهی های مصنوعی نظر بدهید
الگوریتم دسته ماهی های مصنوعی   

الگوریتم دسته ماهی های مصنوعی Artificial Fish Swarm Algorithm الگوریتم دسته ماهی های مصنوعی (AFSA) جزء الگوریتم های هوش جمعی می باشد و کاربرد عمده آن در حل ‏مسائل بهینه سازی است. AFSA ‏گونه ای از الگوریتم های برگرفته شده از طبیعت می باشد که توسط دکتر Li Xiao Lei ‏ در سال ٢٠٠٢ ‏ارائه شده است. این الگوریتم تکنیکی ... ادامه مطلب »

لگوریتم رقابت استعماری ICA
کد فروشنده دوره گرد با الگوریتم رقابت استعماری ICA

    الگوریتم رقابت استعماری ICA, کد متلب فروشنده دوره گرد (TSP) نظر بدهید
   
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

کد فروشنده دوره گرد با الگوریتم رقابت استعماری ICA   در این کار ما مسئله فروشنده دروه گرد را با الگوریتم رقابت استعماری حل کرده ایم: شبه کد الگوریتم رقابت استعماری به صورت زیر است. تنظیم پارامترهای الگوریتم چند نقطه تصادفی روی تابع انتخاب کرده و امپراطوری‌های اولیه را تشکیل بده. مستعمرات را به سمت کشور امپریالیست حرکت بده (سیاست ..

کد فروشنده دوره گرد با الگوریتم سیستم ایمنی

    الگوریتم سیستم ایمنی مصنوعی AIS, کد متلب فروشنده دوره گرد (TSP) نظر بدهید
کد فروشنده دوره گرد با الگوریتم سیستم ایمنی   

کد فروشنده دوره گرد با الگوریتم سیستم ایمنی   الگوریتم سیستم ایمنی مصنوعی: مراحل الگوریتم بصورت زیر می باشد: گام اول : ایجاد انتی بادی های اولیه : در واقع انتی بادی ها میتوان به نوعی همان کروموزومها در الگوریتم ژنتیک دانست. هر انتی بادی در واقع شامل مقادیر تصادفی اولیه به ازای هر متغیر مسئله ای که میخواهیم بهینه ... ادامه مطلب »

کد متلب الگوریتم سیستم ایمنی مصنوعی

    الگوریتم سیستم ایمنی مصنوعی AIS نظر بدهید
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

 سیستم ایمنی مصنوعی: به طور کلی، سیستم‌های ایمنی مصنوعی جزء الگوریتم‌های الهام گرفته شده از بیولوژی هستند. این نوع الگوریتم‌ها، الگوریتم‍هایی کامپیوتری هستند که اصول و ویژگی‌های آنها نتیجه بررسی در خواص وفقی و مقاومت نمونه‌ها بیولوژیکی است. بطور کلی می‌توان گفت سیستمهای ایمنی مصنوعی روش رایانش‌نرمی بر مبنای تئوری ها، ایده‌ها و اجزای سیستم ایمنی بدن مهره‌داران هستند. تعاریف اولیه این سیستمها ... ادامه مطلب »

کد متلب معمای ۸ وزیر با الگوریتم سیستم ایمنی مصنوعی AIS

    الگوریتم سیستم ایمنی مصنوعی AIS, کد متلب معمای 8 وزیر (N Queen) نظر بدهید
معمای 8 وزیر   

کد متلب معمای ۸ وزیر با الگوریتم سیستم ایمنی مصنوعی AIS حل معمای ۸ وزیر با الگوریتم سیستم ایمنی مصنوعی AIS معمای ۸ وزیر:  هدف از مساله هشت وزیر، چیدن ۸ مهره وزیر روی یک صفحه شطرنج خالی است، به قسمی که هیچ مهره‌ای مهره‌های دیگر را تهدید نکند. به عبارت دیگر، ۸ وزیر باید به نحوی چیده شوند که هیچ‌کدام در بک ... ادامه مطلب »
لگوریتم غذایابی باکتری BFO
کد متلب الگوریتم غذایابی باکتری
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

    الگوریتم غذایابی باکتری BFO نظر بدهید
کد متلب الگوریتم غذایابی باکتری   

کد متلب الگوریتم غذایابی باکتری ایده اول غذایابی باکتری بر این واقعیت استوار است که در طبیعت ، جانداران با روش غذایابی ضعیف احتمال انفراض بیشتری نسبت به جاندارانی با استراتژی غذایابی موفق دارند.پس از نسل های زیاد، جانداران با روش غذایابی ضعیف نابود شده و یا به حالت های بهتر تغییر شکل میدهند. باکتری E-coil که در روده انسان ... ادامه مطلب »
لگوریتم مبتنی بر چگالی DBSCAN, الگوریتم DBSCAN
سگمنت کردن تصویر با الگوریتم DBSCAN

    الگوریتم مبتنی بر چگالی DBSCAN, الگوریتم DBSCAN, پیاده سازی کلاسترینگ نظر بدهید
برنامه نویسی هوشمند   

  سگمنت کردن تصویر با الگوریتم DBSCAN الگوریتم DBSCAN نخستین بار توسط مارتین استر و همکاران معرفی شد. این الگوریتم روشی برای خوشه‌بندی است که بر پایه چگالی داده‌ها عمل می‌کند. در این روش به منظور تخمین چگالی توزیع نقاط از دو پارامتر شعاع همسایگی (Eps) حداقل نقاط مورد نیاز برای تشکیل یک خوشه (MinPts) استفاده می‌شود. ما از الگوریتم خوشه بندی DBSCAN  برای ... ادامه مطلب »
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

الگوریتم خوشه‌بندی براساس چگالی الگوریتم DBSCAN

ان ————————azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
———————— خوشه‌بندی بر اساس چگالی این روشهای خوشه‌بندی بر این اصل استوارند که خوشه‌ها‌، ناحیه‌هایی از فضای داده با چگالی زیادی هستند که توسط نواحی با چگالی کمتر از همدیگر جدا شده‌اند. برای پیاده‌سازی این روشهای ... ادامه مطلب »

الگوریتم مبتنی بر چگالی DBSCAN

    الگوریتم مبتنی بر چگالی DBSCAN, الگوریتم DBSCAN, پیاده سازی کلاسترینگ نظر بدهید

  الگوریتم مبتنی بر چگالی DBSCAN الگوریتم DBSCAN یک روش بسیار متداول از خانواده الگوریتم های خوشه بندی مبتنی بر چگالی برای  داده های خاص می باشد ، مهمترین ویژگی های این الگوریتم شامل: توانایی تشخیص خوشه هایی  با اشکال دلخواه، توانایی خوشه بندی داده های همراه با نویز، و پیچیدگی زمانی پایین می باشند. روش های مبتنی بر چگالی، خوشه ها ... ادامه مطلب »

اموزش الگوریتم DBSCAN

۱    الگوریتم مبتنی بر چگالی DBSCAN, الگوریتم DBSCAN نظر بدهید

اموزش الگوریتم DBSCAN الگوریتم DBSCAN نخستین بار توسط مارتین استر و همکاران معرفی شد [۵]. این الگوریتم روشی برای خوشه‌بندی است که بر پایه چگالی داده‌ها عمل می‌کند. در این روش به منظور تخمین چگالی توزیع نقاط از دو پارامتر شعاع همسایگی (Eps) حداقل نقاط مورد نیاز برای تشکیل یک خوشه (MinPts) استفاده می‌شود. این الگوریتم از یک نقطه اختیاری ... ادامه مطلب »

کد متلب خوشه بندی داده های iris با الگوریتم dbscan
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

    الگوریتم مبتنی بر چگالی DBSCAN, الگوریتم DBSCAN, پیاده سازی کلاسترینگ نظر بدهید

در این کار ما داده های دیتاست iris را که شامل سه کلاس میباشد توسط الگوریتم خوشه بندی dbscan خوشه بندی کرده ایم    کد متلب نوشته شده به این صورت است که داده های دیتاست iris را میخواند و سه بعد اول ان را ترسیم میکند تا کاربر بصورت نموداری و بصری نیز داده ها را ببیند  سپس روش ... ادامه مطلب »


حل فروشنده دوره گرد باالگوریتم ممتیک

    الگوریتم ممتیک Memetic Algorithm, کد متلب فروشنده دوره گرد (TSP) نظر بدهید

حل فروشنده دوره گرد باالگوریتم ممتیک شرح مسئله بدین شکل است: تعدادی شهر داریم و هزینه رفتن مستقیم از یکی به دیگری را می‌دانیم. مطلوب است کم‌هزینه‌ترین مسیری که از یک شهر شروع شود و از تمامی شهرها دقیقاًٌ یکبار عبور کند و به شهر شروع بازگردد. تعداد کل راه‌حل‌ها برابر است با  برای n>۲ که n تعداد شهرها است. مسأله ... ادامه مطلب »

آموزش الگوریتم های ممتیکی (دانشگاه امام رضا)
الگوریتم ممتیک Memetic Algorithm نظر بدهید

الگوریتم های ژنتیک کلاسیک در یافتن نواحی جواب با سرعت خوبی عمل می کنند اما در به دست آوردن جواب با دقت مورد نظر زمان زیادی را صرف می کنند. این نقص را می توان تا حدودی با بکارگیری دانش موجود از مساله و یا اضافه کردن فاز جستجوی محلی به چرخه ی تکاملی بهبود بخشید. محققان با الهام گرفتن ... ادامه مطلب »
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

آموزش الگوریتم های ممتیکی (دانشگاه امام رضا)

    الگوریتم ممتیک Memetic Algorithm نظر بدهید

الگوریتم های ژنتیک کلاسیک در یافتن نواحی جواب با سرعت خوبی عمل می کنند اما در به دست آوردن جواب با دقت مورد نظر زمان زیادی را صرف می کنند. این نقص را می توان تا حدودی با بکارگیری دانش موجود از مساله و یا اضافه کردن فاز جستجوی محلی به چرخه ی تکاملی بهبود بخشید. محققان با الهام گرفتن ... ادامه مطلب »

مطلب پروژه بازدید : 213 چهارشنبه 18 اسفند 1395 نظرات (0)

لگوریتم تکاملی تفاضلی (DE)
الگوریتم DE

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


بزرگ شدن مسائل و اهمیت یافتن سرعت رسیدن به پاسخ و عدم پاسخگویی روشهای کلاسیک ،امروزه از الگوریتمهای جستجوی تصادفی به جای جستجوی همه جانبه فضای مسئله ، استقبال بیشتری می شود. در این بین در سالهای اخیر استفاده از الگوریتمهای جستجوی هیوریستیک (شهودی) همچون الگوریتم وراثتی(GA) ، الگوریتم کلونی مورچه ها(ACO) ، الگوریتم پرندگان(PSO)  و … رشد چشمگیری داشته ... ادامه مطلب »

حل پازل سودوکو با روش الگوریتم تکامل تفاضلی DE

۱الگوریتم تکاملی تفاضلی (DE), حل جدول سودوکو (Sudoku puzzles) نظر بدهید
حل سودوکو با الگوریتم ژنتیک   
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

حل پازل سودوکو با روش الگوریتم تکامل تفاضلی DE   در اینجا به اختصار جداول سودوکو   را برایتان توضیح می‌دهم: نوع متداول سودوکو یک جدول ۹x۹است که کل جدول هم به ۹ جدول کوچک‌تر ۳x۳تقسیم شده‌است. در این جدول چند عدد به طور پیش فرض قرار داه شده که باید باقی اعداد را با رعایت سه قانون زیر یافت: قانون ... ادامه مطلب »

اموزش الگوریتم تکاملی تفاضلی (DE)

    الگوریتم تکاملی تفاضلی (DE) نظر بدهید

  در این فایل اموزش الگوریتم تکاملی تفاضلی (DE)به همراه مثال اورده شده است . با خواندن این فایل به خوبی با نحوه کار الگوریتم آشنا میشوید. اموزش به همراه مثال و اجرای گام به گام الگوریتم. نوع فایل :pdf اندازه فایل: ۲۹ صفحه دانلود فایل اموزش الگوریتم تکاملی تفاضلی (DE) رمز فایل :    جهت دریافت کد متلب ... ادامه مطلب »

الگوریتم تکاملی توده ذرات (PSO Algorithm)
حل مسئله کوله پشتی با الگوریتم توده ذرات PSO


مسئله کوله پشتی که با عنوان های Knapsack یا Rucksack مطرح می شود، مسئله ای در بهینه سازی ترکیبیاتی است. فرض کنید مجموعه ای از اشیا، که هر کدام داری وزن و ارزش خاصی هستند در اختیار دارید. به هر شی تعدادی را تخصیص دهید به طوری که وزن اشیا انتخاب شده کوچکتر یا مساوی حدی از پیش تعیین شده، و ارزش آنها بیشینه شود. علت ... ادامه مطلب »

الگوریتم توده ذرات یا PSO

    الگوریتم تکاملی توده ذرات (PSO Algorithm) نظر بدهید

روش PSO یا به لاتین (Particle swarm optimization) یک روش سراسری کمینه‌سازی است که با استفاده از آن می‌توان با مسائلی که جواب آنها یک نقطه یا سطح در فضای n بعدی می‌باشد، برخورد نمود. در اینچنین فضایی، فرضیاتی مطرح می‌شود و یک سرعت ابتدایی به آنها اختصاص داده می‌شود، همچنین کانال‌های ارتباطی بین ذرات درنظر گرفته می‌شود. سپس این ذرات در ... ادامه مطلب »

الگوریتم پرندگان یا اجتماع ذرات چیست؟

    الگوریتم تکاملی توده ذرات (PSO Algorithm) نظر بدهید
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

  ایده Particle Swarm Optimization، برای اولین بار توسط کندی و ابرهارت در سال ۱۹۹۵ مطرح شد. PSO، یک الگوریتم محاسبه ای تکاملی الهام گرفته از طبیعت و براساس تکرار می‌باشد. منبع الهام این الگوریتم، رفتار اجتماعی حیوانات، همانند حرکت دسته جمعی پرندگان و ماهی‌ها بود. از این جهت که PSO نیز با یک ماتریس جمعیت تصادفی اولیه، شروع می‌شود، ... ادامه مطلب »

شبه کد الگوریتم پرندگان Pso

    الگوریتم تکاملی توده ذرات (PSO Algorithm) نظر بدهید

الگوریتم پرندگان یا الگوریتم توده ذرات یا همان الگوریتم اجتماع ذرات همگی از اسامی  الگوریتم pso  می باشند در این پست شبه کد الگوریتم pso را برای شما قرار داده ایم   جهت دریافت کد متلب الگوریتم پرندگان pso ما تماس بگیرید ایمیل :

حل فروشنده دوره گرد با الگوریتم توده ذرات (PSO)

    الگوریتم تکاملی توده ذرات (PSO Algorithm), کد متلب فروشنده دوره گرد (TSP) نظر بدهید

حل فروشنده دوره گرد با الگوریتم توده ذرات (PSO) شرح مسئله بدین شکل است: تعدادی شهر داریم و هزینه رفتن مستقیم از یکی به دیگری را می‌دانیم. مطلوب است کم‌هزینه‌ترین مسیری که از یک شهر شروع شود و از تمامی شهرها دقیقاًٌ یکبار عبور کند و به شهر شروع بازگردد. تعداد کل راه‌حل‌ها برابر است با  برای n>۲ که n تعداد ... ادامه مطلب »

اموزش الگوریتم تکاملی توده ذرات (PSO)
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

    الگوریتم تکاملی توده ذرات (PSO Algorithm) نظر بدهید

  در این فایلاموزش الگوریتم تکاملی توده ذرات  (PSO) به همراه مثال اورده شده است . با خواندن این فایل به خوبی با نحوه کار الگوریتم آشنا میشوید. اموزش به همراه مثال و اجرای گام به گام الگوریتم. نوع فایل :pdf اندازه فایل: ۵۲ صفحه دانلود فایل اموزش الگوریتم تکاملی توده ذرات  (PSO) رمز فایل : www.ipco.blogfa.com   جهت دریافت کد ... ادامه مطلب »

شبه کد الگوریتم پرندگان Pso

    الگوریتم تکاملی توده ذرات (PSO Algorithm) نظر بدهید

الگوریتم پرندگان یا الگوریتم توده ذرات یا همان الگوریتم اجتماع ذرات همگی از اسامی  الگوریتم pso  می باشند در این پست شبه کد الگوریتم pso را برای شما قرار داده ایم   جهت دریافت کد متلب الگوریتم پرندگان pso ما تماس بگیرید ایمیل :

اموزش شبکه عصبی با الگوریتم PSO

    الگوریتم تکاملی توده ذرات (PSO Algorithm), پیاده سازی مقاله شبکه عصبی نظر بدهید
شبیه سازی مقاله شبکه عصبی در متلب   

 اموزش شبکه عصبی با الگوریتم PSO در این کد، شبکه عصبی توسط الگوریتم PSO آموزش داده شده است و در نرم افزار متلب پیاده سازی شده است روال کار برای اموزش شبکه عصبی با الگوریتم PSO بصورت زیر می باشد: ۱)ابتدا داده ها را میخوانیم و انها را نرمال میکنیم ۲) با دستور newff و با توجه به داده ها، ... ادامه مطلب »

الگوریتم تکاملی توده ذرات (PSO Algorithm)
حل مسئله کوله پشتی با الگوریتم توده ذرات PSO

    الگوریتم تکاملی توده ذرات (PSO Algorithm), حل مسئله کوله پشتی (knapsak) در متلب نظر بدهید
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

مسئله کوله پشتی که با عنوان های Knapsack یا Rucksack مطرح می شود، مسئله ای در بهینه سازی ترکیبیاتی است. فرض کنید مجموعه ای از اشیا، که هر کدام داری وزن و ارزش خاصی هستند در اختیار دارید. به هر شی تعدادی را تخصیص دهید به طوری که وزن اشیا انتخاب شده کوچکتر یا مساوی حدی از پیش تعیین شده، و ارزش آنها بیشینه شود. علت ... ادامه مطلب »

الگوریتم توده ذرات یا PSO

    الگوریتم تکاملی توده ذرات (PSO Algorithm) نظر بدهید
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

روش PSO یا به لاتین (Particle swarm optimization) یک روش سراسری کمینه‌سازی است که با استفاده از آن می‌توان با مسائلی که جواب آنها یک نقطه یا سطح در فضای n بعدی می‌باشد، برخورد نمود. در اینچنین فضایی، فرضیاتی مطرح می‌شود و یک سرعت ابتدایی به آنها اختصاص داده می‌شود، همچنین کانال‌های ارتباطی بین ذرات درنظر گرفته می‌شود. سپس این ذرات در ... ادامه مطلب »

الگوریتم پرندگان یا اجتماع ذرات چیست؟

    الگوریتم تکاملی توده ذرات (PSO Algorithm) نظر بدهید

  ایده Particle Swarm Optimization، برای اولین بار توسط کندی و ابرهارت در سال ۱۹۹۵ مطرح شد. PSO، یک الگوریتم محاسبه ای تکاملی الهام گرفته از طبیعت و براساس تکرار می‌باشد. منبع الهام این الگوریتم، رفتار اجتماعی حیوانات، همانند حرکت دسته جمعی پرندگان و ماهی‌ها بود. از این جهت که PSO نیز با یک ماتریس جمعیت تصادفی اولیه، شروع می‌شود، ... ادامه مطلب »

شبه کد الگوریتم پرندگان Pso

azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir


الگوریتم پرندگان یا الگوریتم توده ذرات یا همان الگوریتم اجتماع ذرات همگی از اسامی  الگوریتم pso  می باشند در این پست شبه کد الگوریتم pso را برای شما قرار داده ایم   جهت دریافت کد متلب الگوریتم پرندگان pso ما تماس بگیرید ایمیل :  شماره تماس :  هزینه کد متلب الگوریتم پرندگان PSO با توضیحات کد = ۲۰ هزارتومان   جهت ... ادامه مطلب »

حل فروشنده دوره گرد با الگوریتم توده ذرات (PSO)

۱۳۹۳/۰۶/۰۲    الگوریتم تکاملی توده ذرات (PSO Algorithm), کد متلب فروشنده دوره گرد (TSP) نظر بدهید

حل فروشنده دوره گرد با الگوریتم توده ذرات (PSO) شرح مسئله بدین شکل است: تعدادی شهر داریم و هزینه رفتن مستقیم از یکی به دیگری را می‌دانیم. مطلوب است کم‌هزینه‌ترین مسیری که از یک شهر شروع شود و از تمامی شهرها دقیقاًٌ یکبار عبور کند و به شهر شروع بازگردد. تعداد کل راه‌حل‌ها برابر است با  برای n>۲ که n تعداد ... ادامه مطلب »
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

اموزش الگوریتم تکاملی توده ذرات (PSO)

    الگوریتم تکاملی توده ذرات (PSO Algorithm) نظر بدهید

  در این فایلاموزش الگوریتم تکاملی توده ذرات  (PSO) به همراه مثال اورده شده است . با خواندن این فایل به خوبی با نحوه کار الگوریتم آشنا میشوید. اموزش به همراه مثال و اجرای گام به گام الگوریتم. نوع فایل :pdf اندازه فایل: ۵۲ صفحه دانلود فایل اموزش الگوریتم تکاملی توده ذرات  (PSO) رمز فایل : www.ipco.blogfa.com   جهت دریافت کد ... ادامه مطلب »

شبه کد الگوریتم پرندگان Pso


الگوریتم پرندگان یا الگوریتم توده ذرات یا همان الگوریتم اجتماع ذرات همگی از اسامی  الگوریتم pso  می باشند در این پست شبه کد الگوریتم pso را برای شما قرار داده ایم   جهت دریافت کد متلب الگوریتم پرندگان pso ما تماس بگیرید ایمیل :

اموزش شبکه عصبی با الگوریتم PSO
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

    الگوریتم تکاملی توده ذرات (PSO Algorithm), پیاده سازی مقاله شبکه عصبی نظر بدهید
شبیه سازی مقاله شبکه عصبی در متلب   

 اموزش شبکه عصبی با الگوریتم PSO در این کد، شبکه عصبی توسط الگوریتم PSO آموزش داده شده است و در نرم افزار متلب پیاده سازی شده است روال کار برای اموزش شبکه عصبی با الگوریتم PSO بصورت زیر می باشد: ۱)ابتدا داده ها را میخوانیم و انها را نرمال میکنیم ۲) با دستور newff و با توجه به داده ها، ... ادامه مطلب »
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

لگوریتم تکاملی خقاش (Bat Algorithm)
کد فروشنده دوره گرد با الگوریتم خفاش BAT

    الگوریتم تکاملی خقاش (Bat Algorithm), کد متلب فروشنده دوره گرد (TSP) نظر بدهید
الگوریتم خفاش   

کد فروشنده دوره گرد با الگوریتم خفاش BAT   الگوریتمی است   برگرفته شده از طبیعت   که بر اساس رفتار انعکاس صدا از خفاش ها عمل میکند خفاش ها حیوانات شگفت انگیزی هستند آنها تنها پستانداران با بال هستند و نیز قابلیت های پیشرفته ی انعکاس صدا دارند ؛تخمین زده می شود که حدود ۹۹۶ گونه مختلف وجود داردکه ۲۰% از ... ادامه مطلب »

شبه کد الگوریتم خفاش

    الگوریتم تکاملی خقاش (Bat Algorithm) نظر بدهید
الگوریتم خفاش   
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

الگوریتم خفاش الگوریتمی است   برگرفته شده از طبیعت   که بر اساس رفتار انعکاس صدا از خفاش ها عمل میکند خفاش ها حیوانات شگفت انگیزی هستند آنها تنها پستانداران با بال هستند و نیز قابلیت های پیشرفته ی انعکاس صدا دارند ؛تخمین زده می شود که حدود ۹۹۶ گونه مختلف وجود داردکه ۲۰% از تمام گونه های پستانداران را تشکیل میدهند. ... ادامه مطلب »

دانلود فایل اموزش الگوریتم تکاملی خفاش Bat

الگوریتم تکاملی خقاش (Bat Algorithm) نظر بدهید
الگوریتم خفاش ها   

دانلود فایل اموزش الگوریتم تکاملی خفاش Bat الگوریتم های فوق ابتکاری مانند بهینه سازی ازدحام ذرات ، الگوریتم کرم شب تاب و هماهنگی جستجو در حال حاضربه روش های قدرتمند برای حل بسیاری از مسائل بهینه سازی سخت تبدیل شده اند. آنچه در این فایل خواهید خواند: در این ارائه ، ما الگوریتم برگرفته شده از طبیعت به نام الگوریتم ... ادامه مطلب »

لگوریتم تکاملی خقاش (Bat Algorithm)
کد فروشنده دوره گرد با الگوریتم خفاش BAT

الگوریتم تکاملی خقاش (Bat Algorithm), کد متلب فروشنده دوره گرد (TSP) نظر بدهید
الگوریتم خفاش   
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

کد فروشنده دوره گرد با الگوریتم خفاش BAT   الگوریتمی است   برگرفته شده از طبیعت   که بر اساس رفتار انعکاس صدا از خفاش ها عمل میکند خفاش ها حیوانات شگفت انگیزی هستند آنها تنها پستانداران با بال هستند و نیز قابلیت های پیشرفته ی انعکاس صدا دارند ؛تخمین زده می شود که حدود ۹۹۶ گونه مختلف وجود داردکه ۲۰% از ... ادامه مطلب »

شبه کد الگوریتم خفاش
    الگوریتم تکاملی خقاش (Bat Algorithm) نظر بدهید
الگوریتم خفاش   

الگوریتم خفاش الگوریتمی است   برگرفته شده از طبیعت   که بر اساس رفتار انعکاس صدا از خفاش ها عمل میکند خفاش ها حیوانات شگفت انگیزی هستند آنها تنها پستانداران با بال هستند و نیز قابلیت های پیشرفته ی انعکاس صدا دارند ؛تخمین زده می شود که حدود ۹۹۶ گونه مختلف وجود داردکه ۲۰% از تمام گونه های پستانداران را تشکیل میدهند. ... ادامه مطلب »
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

دانلود فایل اموزش الگوریتم تکاملی خفاش Bat
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

    الگوریتم تکاملی خقاش (Bat Algorithm) نظر بدهید
الگوریتم خفاش ها   

دانلود فایل اموزش الگوریتم تکاملی خفاش Bat الگوریتم های فوق ابتکاری مانند بهینه سازی ازدحام ذرات ، الگوریتم کرم شب تاب و هماهنگی جستجو در حال حاضربه روش های قدرتمند برای حل بسیاری از مسائل بهینه سازی سخت تبدیل شده اند. آنچه در این فایل خواهید خواند: در این ارائه ، ما الگوریتم برگرفته شده از طبیعت به نام الگوریتم ... ادامه مطلب »


الگوریتم واکنش شیمیایی

    الگوریتم تکاملی واکنش شیمیایی CRO نظر بدهید
الگوریتم واکنش شیمیایی   

الگوریتم واکنش شیمیایی این الگوریتم در سال ۲۰۱۰ توسط اقای Albert در مقاله ای با عنوان Chemical-Reaction-Inspired Metaheuristic for Optimization منتشر و معرفی شد. این الگوریتم از فرایند و واکنش های مولکولی الهام گرفته شد ه است.   هر مولکول مجموعه ای از اتم ها و خواصی مانند تعداد و …. می باشد. ما هر مولکول را با یک پروفایل ... ادامه مطلب »
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

اموزش الگوریتم واکنش شیمیایی یا CRO

    الگوریتم تکاملی واکنش شیمیایی CRO نظر بدهید
الگوریتم واکنش شیمیایی   

در این متلب مراحل الگوریتم واکنش شیمیایی را توضیح خواهیم داد. همانطور که میدانید الگوریتم واکنش شیمیایی یا الگوریتم Chemical Reaction Optimization یک الگوریتم تکاملی است که از مدل کردن مولکولها و انرژی مولکولی و برخوردهای بین مولکولی الهام گرفته شده است. مراحل کار الگوریتم واکنش شیمیایی  (CRO) بصورت زیر می باشد در مرحله اول پارامترهای الگوریتم واکنش شیمیایی را ... ادامه مطلب »

الگوریتم بهینه سازی واکنش شیمیایی

    الگوریتم تکاملی واکنش شیمیایی CRO نظر بدهید
الگوریتم واکنش شیمیایی   

الگوریتم بهینه سازی واکنش شیمیایی این الگوریتم که بر اساس واکنش های شیمیایی مابین مولکول ها رخ میدهد الهام گرفته شده است بصورت زیر می باشد هر مولکول مجموعه ای از اتم ها و خواصی مانند تعداد و …. می باشد   هر مولکول را یک راه حل قابل قبول برای مسئله خود در نظر میگیریم. یعنی در اینجا مولکول ... ادامه مطلب »


کد متلب مسیریابی وسایل نقلیه با الگوریتم تابو سرچ

الگوریتم جستجوی ممنوعه Tabu search, مسیریابی وسایل نقلیه VRP نظر بدهید

کد متلب مسیریابی وسایل نقلیه با الگوریتم تابو سرچ کد متلب مسیریابی وسایل نقلیه یا CVRP با الگوریتم تابو سرچ   برای دریافت کد متلب حل مسیریابی وسایل نقلیه (VRP) با الگوریتم سرچ با ما تماس بگیرید شماره تماس : ۰۹۱۳۹۹۳۵۳۶۰ ایمیل : matlab24ir@gmail.com یاهو: proje_92@yahoo.com جهت خرید آنلاین کد بر روی دکمه خرید کلیک فرمایید هزینه کد ۵۹۰۰۰ تومان ========================================================= کد متلب ... ادامه مطلب »

حل کوله پشتی با الگوریتم جستجوی ممنوعه

    الگوریتم جستجوی ممنوعه Tabu search, حل مسئله کوله پشتی (knapsak) در متلب نظر بدهید
مسئله کوله پشتی در متلب   

حل کوله پشتی با الگوریتم tabu search در این کار ما مسئله کوله پشتی صفرو یک را با الگوریتم جستجوی ممنوعه حل کرده ایم   برای دریافت کد حل مسئله کوله پشتی با الگوریتم توده ذرات یا Tabu Search با ما تماس بگیرید   کد متلب حل کوله پشتی ۰ و ۱ با الگوریتم جستجوی ممنوعه (Tabu Search) به همراه ... ادامه مطلب »
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

حل سودوکو با الگویتم تابو

    الگوریتم جستجوی ممنوعه Tabu search, حل جدول سودوکو (Sudoku puzzles), پیاده سازی مقاله در متلب نظر بدهید
حل سودوکو با الگوریتم ژنتیک   

 حل سودوکو با الگویتم تابو الگوریتم جستجوی ترکیبی AC3-تابو  برای حل پازل سودوکو  در این مقاله، الگوریتم جدید جستجوی ترکیبی تابو AC3- را برای مسائل سودوکو پیشنهاد می کنیم. ما روش جستجوی ممنوعه کلاسیک را با  الگوریتم  arc-consistency 3 ، (AC3) به منظور کاهش موثر فضای ترکیبیاتی ادغام  کرده ایم.  نقش AC3 دراینجا این است که نه تنها به عنوان یک ... ادامه مطلب »

الگوریتم جستجوی ممنوعه Tabu Search

    الگوریتم جستجوی ممنوعه Tabu search نظر بدهید

روشی عمومی است که به وسیله گلوور(Glover) در سال ۱۹۸۹ پیشنهاد شده و در حل مسائل برنامه‌ریزی کاری ـ خرید کاربرد دارد.  روش جستجوی ممنوع (Tabu Search)، همانند روش آنیلینگ شبیه‌سازی شده بر اساس جستجوی همسایه بنا شده است. در این روش عملکرد حافظه انسان شبیه‌سازی شده است. حافظه انسان با به کارگیری ساختمانی مؤثر و در عین حال ساده ... ادامه مطلب »

فایل اموزش الگوریتم جستجوی ممنوعه

    الگوریتم جستجوی ممنوعه Tabu search نظر بدهید

ساختار کلی جستجوی ممنوعه برای رسیدن به جواب بهینه در یک مسئله بهینه‌سازی، الگوریتم جستجوی ممنوعه ابتدا از یک جواب اولیه شروع به حرکت می‌کند. سپس الگوریتم بهترین جواب همسایه را از میان همسایه‌های جواب فعلی انتخاب می‌کند. در صورتی که این جواب در فهرست ممنوعه قرار نداشته باشد، الگوریتم به جواب همسایه حرکت می‌کند؛ در غیراین‌صورت الگوریتم معیاری به ... ادامه مطلب »
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

کد متلب الگوریتم جستجوی ممنوعه،تابو سرچ

    الگوریتم جستجوی ممنوعه Tabu search نظر بدهید

  الگوریتم تابو سرچ روشی عمومی است که به وسیله گلوور(Glover) در سال ۱۹۸۹ پیشنهاد شده و در حل مسائل برنامه‌ریزی کاری ـ خرید کاربرد دارد.    روش جستجوی ممنوع (Tabu Search)، همانند روش آنیلینگ شبیه‌سازی شده بر اساس جستجوی همسایه بنا شده است. در این روش عملکرد حافظه انسان شبیه‌سازی شده است. حافظه انسان با به کارگیری ساختمانی مؤثر ... ادامه مطلب »

فلوچارت الگوریتم جستجوی ممنوعه TS

    الگوریتم جستجوی ممنوعه Tabu search نظر بدهید

شکل زیر روال کلی الگوریتم جستجوی ممنوعه را نشان میدهد:   برای دریافت کد متلب الگوریتم جستجوی ممنوعه (Tabu Search) با ما تماس بگیرید کد متلب الگوریتم جستجوی ممنوعه به همراه فایل توضیحات کد  و فایل آموزش الگوریتم جستجوی ممنوعه فقط با ۲۵ هزار تومان  ایمیل : proje_92@yahoo.com  شماره تماس : ۰۹۱۳۹۹۳۵۳۶۰ ادامه مطلب »

الگوریتم جستجوی ترکیبی AC3-تابو برای حل پازل سودوکو
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
0936-729-2276
azsoft.ir

    الگوریتم جستجوی ممنوعه Tabu search, حل جدول سودوکو (Sudoku puzzles), پیاده سازی مقاله در متلب نظر بدهید

  الگوریتم جستجوی ترکیبی AC3-تابو  برای حل پازل سودوکو  در این مقاله، الگوریتم جدید جستجوی ترکیبی تابو AC3- را برای مسائل سودوکو پیشنهاد می کنیم. ما روش جستجوی ممنوعه کلاسیک را با  الگوریتم  arc-consistency 3 ، (AC3) به منظور کاهش موثر فضای ترکیبیاتی ادغام  کرده ایم.  نقش AC3 دراینجا این است که نه تنها به عنوان یک مرحله پیش پردازش عمل ... ادامه مطلب »

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 590
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 202
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 375
  • بازدید ماه : 1,556
  • بازدید سال : 6,647
  • بازدید کلی : 115,879